3523
Sök

Chassit.se fup firma??

5 Inlägg
8 mars 2011
Trådstartare
hej jeg har bestilt et Chassisats til min volvo S90 hos chassit.se og nu er der gået en månede og jeg har ikke fået det i nu. og jeg har skrevet mange gange til dem men de svare ikke??  er der nogle der har prøvet at handle hos dem før og ved i om det er et FUP firma???

Fri fart för ett fritt folk!
14 126 Inlägg
8 mars 2011
något måste knasat ordenkligt för dig

har beställt där flera gånger och aldrig haft några problem mycket snabb service och dessutom bra

har faktist inte hört något negativt om firman förut
lite negativt om deras satser bara men inte servicen

Kör fort så hinner inget hända...

5 Inlägg
8 mars 2011
Trådstartare
ok så er jeg mere tryk. og håber på at de snart sender min dele.

Med Lem
57 Inlägg
8 mars 2011
Har tyvärr lite dåliga erfarenheter av affärer med dom, inte förut, då funkade allt bra..men nu tyvärr, har samma problem som du..skickar mig fel grejor, lång väntetid samt får ej svar då jag sänder mail åt..riktigt tråkigt faktiskt då jag tidigare haft bra erfarenheter.

Hoppas det ordnar sig för dig...OCH MIG smile

5 Inlägg
10 mars 2011
Trådstartare
jeg har mailet til dem i dag igen få 100 gang. og stadig IKKE nogle svar og denne gang har jeg bedt om min penge tilbage. som må vi se om de svare hehe... det gør de sikkert ikke. trist...

1 Inlägg
19 mars 2011
har oxå haft problem med chassit.se

jag har varit intresserad av att beställa en chassisats till min volvo, har mailat dom flera ggr om det jag var intresserad av eftersom jag behövde få lite extra info om mina delar, har mailat ca 10 ggr under en månad, nu har jag tröttnat.

Fick bli en annan affär istället med bättre kundcervice, chassit.se kundservice är ju helt obefintlig

* Voff voff *
10 588 Inlägg
19 mars 2011
Jag har handlat där ett par gånger utan problem!

//Brådhis

The evening sun touched gently on the eyes of Lucy Jordan...
Undervattensfoto med min ROV (undervattensdrönare):
https://www.instagram.com/rov_sweden/

5 Inlägg
24 mars 2011
Trådstartare
så fik jeg min dele fra chassi.se  (beder sent end aldrig)

Telge Drifting Team
5 398 Inlägg
24 mars 2011
det kan ju faktiskt va så att dom har slut på prylarna på lager och måste beställa hem nya.
och då väntar  man ju lite så man får ihopp en del saker innan man beställer hem dom ..
men det är ju lite dåligt att dom inte hör av sig sad

men jag har bara bra erfarenheter av dom smile

Den Som Ingen Turbo Har, Han Får Åka Utan Bar :P
http://telgedrifting.forum24.se/

36 Inlägg
3 april 2011
har inget negativt att säga om dom. riktigt bra killar.

Med Lem
57 Inlägg
11 april 2011
Mycket möjligt de, känner dom tyvärr ej personligen, men faktum är att dom är HELT BEDRÖVLIGA på att besvara mail vilket ej sänder ett positivt intryck..det är inte alls bra tycker jag, men det är ju bara min personliga åsikt hmm

2 924 Inlägg
11 april 2011
Om man är angelägen att få veta, använd INTE e-mail!
Lyft telefonluren och RING istället!

~ Life is short, have FUN! ~

Fri fart för ett fritt folk!
14 126 Inlägg
11 april 2011
Antee skrev:
Mycket möjligt de, känner dom tyvärr ej personligen, men faktum är att dom är HELT BEDRÖVLIGA på att besvara mail vilket ej sänder ett positivt intryck..det är inte alls bra tycker jag, men det är ju bara min personliga åsikt hmm

mailat med dom och fick relativt snabba svar och dessutom väldigt bra som löste mitt problem på bästa möjliga sättet

men saker och ting kan ändra sig det troliga problemet är att dom växt ur sina kläder
och det är svårt att anpassa utan att bränna alla pengar derför måste man snåla på allt för att en firma ska vara lönsam
sist jag hade kontakt med dom var i dec 2009 och riktigt smidigt och bara posetivt med den hjälpen dom bidrog med

Kör fort så hinner inget hända...

Sök