3103
Sök

Sorglig musikvideo om 9/11 Update, ny sorglig video om F1

Långsam Perfektionist
4 800 Inlägg
27 juli 2006
Trådstartare
Visst, den är teknad, men den är så satans sorglig varje gång jag hör den, tycker så synd om flickan som sjunger sad
http://www.youtube.com/watch?v=7rYq4UC6 … mp;search=

Hittade även denna, dom verkligen brinner för det dom gillar och är berädda att dö för det, denhär filmen är väldigt djup och dom har redigerat den väldigt bra RIP
http://www.youtube.com/watch?v=ORs-8GT6 … 1%20heroes
Senast redigerat av Mäki (27 juli 2006)

Audiot som råkat ut för Subarusjukan

Fisketokig
2 997 Inlägg
27 juli 2006
Förlåt om det låter kallt men varför är det sånt stort och hemskt om just 9/11?

Inte skänker folk samma tankar om folket som USA och Bush dödar och dödat på rutin som minst är lika jävligt.
Senast redigerat av Martin 9-3 (27 juli 2006)

Saab 9-3 Aero SS --- Honda CBR600RR
Can Am 800XXC Vägreg --- Can Am 450X Vägreg

Långsam Perfektionist
4 800 Inlägg
27 juli 2006
Trådstartare
nej, så har jag faktiskt inte tänkt på det =S , men jag tänkte mest på alla småbarn som inte har några föräldrar, i och för sig lite äldre nu, men, jaa!? vet inte vad jag ska säga nu, din fråga var väldigt bra, har inget svar till den...

424 Inlägg
27 juli 2006
Fara för att också låta okänslig men. Föräldralösa amerikaner är nog litet i antal jämfört med alla barn i sudan, libanon, irak, palestina som förutom att mista sina föräldrar måste växa upp i ett värld av krig.

Mer värt att skicka något minne av alla dessa andra barn, men det förstås, dom gör ju inga snygga videos wink

**// Toyota \\**

AUTOBAHNRASER
3 804 Inlägg
27 juli 2006
jävligt rörarnade video ^^ fick någåra tårar.. men som sagt det där med 9/11 det är inte det sorgliga i videon utan alla barn som förlorat nära o kära.. även om det är irak usa eller sverige..

Bmw osv..

Långsam Perfektionist
4 800 Inlägg
27 juli 2006
Trådstartare
UseDubbelTurbo skrev:
jävligt rörarnade video ^^ fick någåra tårar.. men som sagt det där med 9/11 det är inte det sorgliga i videon utan alla barn som förlorat nära o kära.. även om det är irak usa eller sverige..

helt rätt, bra sagt smile

EDIT: ojj, såg att jag helt glömt att det fanns en klistrad tråd för sånt här..sry, ni kan låsa tråden om det är så
Senast redigerat av Mäki (27 juli 2006)

482 Inlägg
27 juli 2006
Martin 9-3 skrev:

Inte skänker folk samma tankar om folket som USA och Bush dödar och dödat på rutin som minst är lika jävligt.

Så stort om 9/11 efter som (officielt) så var det ett terrorangrepp. Ett angrepp där dom kapade passagerarflygplan med småbarns föräldrar, småbarn, syskon osv. och körde rakt in i diverse byggnader.
Det var endast civilt folk som drabbades, och angreppen gick mot den byggnaden där amerikas elit jobbade. Och det var något som representerade usa.
Därför är det så stort om 9/11.

Mvh

- Bromsa är ett tecken på svaghet -

9 108 Inlägg
27 juli 2006
Slovenian skrev:
Så stort om 9/11 efter som (officielt) så var det ett terrorangrepp. Ett angrepp där dom kapade passagerarflygplan med småbarns föräldrar, småbarn, syskon osv. och körde rakt in i diverse byggnader.
Det var endast civilt folk som drabbades, och angreppen gick mot den byggnaden där amerikas elit jobbade. Och det var något som representerade usa.
Därför är det så stort om 9/11.

Mvh

Precis.. Hade det varit krig inom USAs gränser hade det inte blivit lika hypat, men det var ett rent terrorangrepp

Sedan att det Bush gör i mellanöstern är fel det fattar ju vem som helst..

Sorgsen video som sagt..

8 156 Inlägg
27 juli 2006
MilleN skrev:

Han gör väl inte ett skit där nere? Han skickar bara sina lakejer...

| Moderator
| Medio tutissimus ibis.
| I mitten skall du gå säkrast. (Ovidius)

9 108 Inlägg
27 juli 2006
Phaetoon skrev:
MilleN skrev:

Han gör väl inte ett skit där nere? Han skickar bara sina lakejer...

Självklart, men det är ju hans order.

1 396 Inlägg
27 juli 2006
Bush är våran tids Hitler!

Motorer till salu, se www.garaget.org/NiclasT

409 Inlägg
28 juli 2006
f1 videon är ju såå grymt bra redigerad lider med de omkomna!!

GÖr Som Ford KÖp Volvo!

Långsam Perfektionist
4 800 Inlägg
28 juli 2006
Trådstartare
volvo_850_glt skrev:
f1 videon är ju såå grymt bra redigerad lider med de omkomna!!

fäller faktiskt en tår där sad

409 Inlägg
28 juli 2006
asså jag vill ha videon men fattar inte hur man gör kan nån vara snäll och fixa den vill ha den på hård disken!! hmm //johan  f1 filmen alltså!

GÖr Som Ford KÖp Volvo!

8 156 Inlägg
28 juli 2006
volvo_850_glt skrev:
asså jag vill ha videon men fattar inte hur man gör kan nån vara snäll och fixa den vill ha den på hård disken!! hmm //johan  f1 filmen alltså!

Gå in på den här länken. http://video.qooqle.jp/dl/
Sen är det bara att kopiera dit länken till f1-filmen och ladda ner den.
Det krävs en mediaspelare typ VLC, eller att du laddar ner en lämplig codec för att du ska kunna spela upp filmen.

| Moderator
| Medio tutissimus ibis.
| I mitten skall du gå säkrast. (Ovidius)

Långsam Perfektionist
4 800 Inlägg
28 juli 2006
Trådstartare
tackar big_smile det trodde jag inte ens var möjligt big_smile

409 Inlägg
28 juli 2006
Phaetoon skrev:
volvo_850_glt skrev:

Det krävs en mediaspelare typ VLC, eller att du laddar ner en lämplig codec för att du ska kunna spela upp filmen.

tack skall du ha! tongue om jag iaf inte lyckas så hör ja av mig hehe tongue

GÖr Som Ford KÖp Volvo!

DFFL
9 020 Inlägg
28 juli 2006
Martin 9-3 skrev:

Det som hände den 11:e september var inget annat än ren ondska, visst de som Bushregimen har dödat "förtjänar" också denna sortens erkännande men de dör inte p.g.a. terror och hat utan för att deras landsstyrelse är helt fuckad och inte vill gå med i ledet. Saddam t.ex han är ett as som nu har åkt fast, men fram tills dess så levde iraks invånare i ett skräckherravälde. Är det bättre att leva så än att invadera landet, ta fast honom och låta irak bli självständigt.

Såg att någon skrivit att Bush är vår tids Hitler. Fel, han är blåst men han kan inte tjäna alla människor i hela världen utan han måste se för sitt lands bästa. Enligt uppgifter så har alla invaderade länder utgjort ett hot mot usa på ett eller annat sätt.
Många säger att det är krig om olja o.s.v. ALLA krig handlar om pengar och/eller religion.

Alla som har dött för tidigt har dött av fel orsak, det går inte att komma ifrån, dock så dör ingen osedd.

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.

Personal- och beteendevetare
1 082 Inlägg
28 juli 2006
FireTraXX skrev:
Martin 9-3 skrev:

Det som hände den 11:e september var inget annat än ren ondska, visst de som Bushregimen har dödat "förtjänar" också denna sortens erkännande men de dör inte p.g.a. terror och hat utan för att deras landsstyrelse är helt fuckad och inte vill gå med i ledet. Saddam t.ex han är ett as som nu har åkt fast, men fram tills dess så levde iraks invånare i ett skräckherravälde. Är det bättre att leva så än att invadera landet, ta fast honom och låta irak bli självständigt.

Såg att någon skrivit att Bush är vår tids Hitler. Fel, han är blåst men han kan inte tjäna alla människor i hela världen utan han måste se för sitt lands bästa. Enligt uppgifter så har alla invaderade länder utgjort ett hot mot usa på ett eller annat sätt.
Många säger att det är krig om olja o.s.v. ALLA krig handlar om pengar och/eller religion.

Alla som har dött för tidigt har dött av fel orsak, det går inte att komma ifrån, dock så dör ingen osedd.

Hmm.. känns som jag bara måste kasta mig in i diskussionen nu och ordna upp lite!
Om 11:e september är ondska, så är nog även bushs agerande i många situationer minst lika ondskefullt! Säger det dig inget att någon (han), dödar oskyldiga för pengar.. hur ondskefullt är inte det!?

Sen kom ju det "bästa" av allt... "Saddam t.ex han är ett as som nu har åkt fast, men fram tills dess så levde iraks invånare i ett skräckherravälde." Kanon, så du menar att det inte är ett skräckvälde där nere nu med?! Enligt flera undersökningar verkar det irakiska folket haft det faktiskt bättre innan bush-gubben la sig i. OCH, glöm nu inte att Saddam inte utgjorde något som helst större hot mot usa än han gjorde på 90-talet... dvs inte så jävla stort som många tror.
När Irak blir självständigt (om det nu händer nån gång), då kan jag iaf lägga till det på "plus-sidan" av hela alltet, för som det är nu är det bra mycket mer skit.

Just det att usa känner att de måste vara envåldshärskare och "tjäna" (in pengar ja) hela världen, är ju ett av de större problemen med deras politik. De lägger sig i konflikter, trappar upp och sen går in i fejder med mycket ekonomiska intressen. Klart att alla länder har utgjort ett hot mot usa... säger så här.. finns det inte hot från början, så skaffar man sig det! Och det är precis vad de har gjort... de skrämmer upp sin egen befolkning till den milda grad så det inte är klokt. Hela folket är/blir ju livrädda för det mesta utomstående (dock har många amerikaner ingen koll på var dessa länder ens befinner sig pga deras i många fall etnocentriskt upplagda skolgång).
Och om man som den amerikanska regeringen behöver, få folket på sin sida för en sådan aktion, ja då ser man till att skaffa sig deras sympati... jag menar, bush är ju en misslyckad oljesnubbe som i sina unga dar slösade bort sin kosing, så klart han vill ha sin olja och pengar tillbaka.

Litterarum radices amarae, fructus dulces.

409 Inlägg
28 juli 2006
Phaetoon skrev:
volvo_850_glt skrev:

tack så mkt tongue nu har ja den snart big_smile

GÖr Som Ford KÖp Volvo!

Sök