3158
Sök

Sorglig musikvideo om 9/11 Update, ny sorglig video om F1

Långsam Perfektionist
4 800 Inlägg
28 juli 2006
Trådstartare
min vlc klarade den inte sad

men om 9/11 måste jag säga att jag byter sida varje gång någon skriver, är inte van med alla dessa argument =O

Audiot som råkat ut för Subarusjukan

2 594 Inlägg
28 juli 2006
fan vilken hemsk film kollar ofta på f1 hemskt att se när ena försökte vända på bilen men han bara brann inne

Långsam Perfektionist
4 800 Inlägg
28 juli 2006
Trådstartare
ghost_boy83 skrev:
fan vilken hemsk film kollar ofta på f1 hemskt att se när ena försökte vända på bilen men han bara brann inne

aaa sad sen när dom tvingade undan honom men han bara sprang tillbaks, men när han till slut inte kunde nå mer å bara sänkte huvudet å sakta gick därifrån sad

LicensRörSvetsare
1 290 Inlägg
28 juli 2006
11 september var ett terroristattentat!! Bush bekämpar terroristerna!

Tycker du att din chef är dum? De är kanske därför du har ett jobb...

3 295 Inlägg
28 juli 2006
Mäki skrev:

men om 9/11 måste jag säga att jag byter sida varje gång någon skriver, är inte van med alla dessa argument =O

den 9 november? ska det inte vara 11/9...?roll

Långsam Perfektionist
4 800 Inlägg
28 juli 2006
Trådstartare
Slave_joe skrev:
Mäki skrev:

den 9 november? ska det inte vara 11/9...?roll

beror på vilket håll man läser det ifrån wink amerikanarna själva säger ju 9/11, men om vi ska vara petiga 11/9 smile

8 156 Inlägg
28 juli 2006
Det finns ett antal olika sätt att skriva datum på. Vi i Sverige använder det systemet som lämpar sig bäst för databaser (när det gäller sortering) År månad dag... 01-09-11
Medan USA använder sig av månad dag år. Dvs: 9-11-01

| Moderator
| Medio tutissimus ibis.
| I mitten skall du gå säkrast. (Ovidius)

409 Inlägg
29 juli 2006
Mäki skrev:
ghost_boy83 skrev:

aaa sad sen när dom tvingade undan honom men han bara sprang tillbaks, men när han till slut inte kunde nå mer å bara sänkte huvudet å sakta gick därifrån sad

joo men då var de väl redan försent. jag fattar inte varför inte funktionärerna sprang dit direkt :S  sjukt!!

GÖr Som Ford KÖp Volvo!

8 883 Inlägg
29 juli 2006
11 september eller Irak, Afrika eller vad det nu kan tänkas vara spelar ju mindre roll då ett barn mister sin mor eller far. Lika tragiskt i alla lägen, det är alltid barnen som drabbas.
Senast redigerat av Hamilton (29 juli 2006)

Fotograf på tierpidag.se

Personal- och beteendevetare
1 082 Inlägg
29 juli 2006
golfarn_nr1 skrev:

Ja absolut, men till vilket pris?! 1000-tals anhöriga till 1000-tals civila dödsoffer kan inte ha fel, Bush är och förblir ett rötägg när han agerar som han gör... var tror du hatet kommer ifrån?
Terrorister flyger in i två skyskrapor.. Bush - "Det här är en attack mot nationen, vi måste kriga mot dem nu, speciellt när oljepriset är så högt". "Jag vet, vi anklagar Irak för att ha massförstörelsevapen... då kan vi gå in där och röka ut dem... förlåt, Saddam + ta lite olja"
"Hmm... jag är polare och gör affärer med en ökänd oljemagnat och nu är han terrorist också... gud, han är i USA... bäst jag skyddar han genom att flyga ut han ur landet och sen försöka skylla allt på han + al qaida, men vi kommer ju ändå inte hitta han så då är nog inte vänskapen körd, eller?"

Ser du vart jag vill komma? Det aset har inte gjort så mycket skit för världssammanhållningen och freden, sen när Thatcher gick in i Falklandsöarna.

Terrorism är ett helvete, men man skall bekämpa terrorn för vad den gör och inte väva in en herrans massa ekonomi i det hela... men det blir väl så när världens största ekonomi skall försöka ge sig in i spelet och lägga in storstöten.

Litterarum radices amarae, fructus dulces.

Långsam Perfektionist
4 800 Inlägg
30 juli 2006
Trådstartare
jonesono skrev:
golfarn_nr1 skrev:

Ja absolut, men till vilket pris?! 1000-tals anhöriga till 1000-tals civila dödsoffer kan inte ha fel, Bush är och förblir ett rötägg när han agerar som han gör... var tror du hatet kommer ifrån?
Terrorister flyger in i två skyskrapor.. Bush - "Det här är en attack mot nationen, vi måste kriga mot dem nu, speciellt när oljepriset är så högt". "Jag vet, vi anklagar Irak för att ha massförstörelsevapen... då kan vi gå in där och röka ut dem... förlåt, Saddam + ta lite olja"
"Hmm... jag är polare och gör affärer med en ökänd oljemagnat och nu är han terrorist också... gud, han är i USA... bäst jag skyddar han genom att flyga ut han ur landet och sen försöka skylla allt på han + al qaida, men vi kommer ju ändå inte hitta han så då är nog inte vänskapen körd, eller?"

Ser du vart jag vill komma? Det aset har inte gjort så mycket skit för världssammanhållningen och freden, sen när Thatcher gick in i Falklandsöarna.

Terrorism är ett helvete, men man skall bekämpa terrorn för vad den gör och inte väva in en herrans massa ekonomi i det hela... men det blir väl så när världens största ekonomi skall försöka ge sig in i spelet och lägga in storstöten.

som jag ser det så är ett stort steg för att bekämpa terrorismen att få bush ur makten, eftersom han är en person som alla dom retar sig stort på!, har jag någon som håller med eller har andra tankar på den punkten?

1 082 Inlägg
30 juli 2006
Mäki skrev:
jonesono skrev:
golfarn_nr1 skrev:

som jag ser det så är ett stort steg för att bekämpa terrorismen att få bush ur makten, eftersom han är en person som alla dom retar sig stort på!, har jag någon som håller med eller har andra tankar på den punkten?

Ja, om du läser mitt inlägg så ser du nog vad jag tycker om han... bort skall han och det är fort som fan. Dock är det inte lugnt bara för att han inte skulle vara kvar, de flesta konservativa har väl ungefär likadan uppfattning om hur det skall styras och ställas.. men kanske en mindre krigsglad gubbe skulle vara fint. Tror det ärligt talat behövs en demokrat på posten... även om Clinton hade fuffens för sig (Varför verkar alla usa:s presidenter ha fuffens för sig under sin presidenttid), så var han en riktigt bra ledare och politiker.. i det stora hela, men det är allt ett svårt kapitel detta. En sak är säker.. terror bekämpas aldrig lyckat med terror.

Man skall komma ihåg att det inte bara är Bush som väldigt många hatar.. ett stort hat är riktat mot Usa i stort och har varit det även innan Bush kom till makten. Dock har han ju inte direkt bättrat på ryktet för landet.
Senast redigerat av jonesono (30 juli 2006)

3 113 Inlägg
30 juli 2006
Låtarna "Get Into Me" med Takida och "Overcome" med "Live" är riktigt sorgliga men också riktigt bra.

Semper Fi

643 Inlägg
30 juli 2006
bush har gjort ett bra jobb. har visat alla cp ledare där nere var skåpet ska stå. om inte usa gjorde ett skit hade det vart fritt fram för alla å göra vad dom vill.

nu har vi bara iran å nordkorea å styra upp å jag väntar tills vi ger deras ledare en lavett.

424 Inlägg
30 juli 2006
Svennson, ifall Irans ledare skulle gå in och "befria" det amerikanska folket från, ideras ögon, en ren tyrann, skulle du då stå bakom det? Nej, eftersom du ser världen ur ett västerländsk perpektiv. Men du verkar heller inte kunna se att folk kan uppfatta världen på annat sätt

Vi västerlänningar tror starkt på demokrati och räknar Irak som ett odemokratiskt land. Men det behöver inte betyda att resten av världen måste rätta oss efter våra regler. Där hägrar andra värderingar än personlig frihet och sekulariserad politik och det måste respekteras.

**// Toyota \\**

1 082 Inlägg
30 juli 2006
Svenss0n skrev:
bush har gjort ett bra jobb. har visat alla cp ledare där nere var skåpet ska stå. om inte usa gjorde ett skit hade det vart fritt fram för alla å göra vad dom vill.

nu har vi bara iran å nordkorea å styra upp å jag väntar tills vi ger deras ledare en lavett.

Å fy fan, det är såna här typer av inlägg som jag kan gå bärsärk på (och undra vad som har hänt i folks liv)... allvarligt talat så kan du omöjligt ha någon som helst förståelse för att det finns olika perspektiv på tillvaron, kultur, religion osv.. ja jag kan hålla på halva natten, men just nu orkar jag inte! Fan vad lack man blir!!

1 082 Inlägg
30 juli 2006
parayaCar skrev:
Svennson, ifall Irans ledare skulle gå in och "befria" det amerikanska folket från, ideras ögon, en ren tyrann, skulle du då stå bakom det? Nej, eftersom du ser världen ur ett västerländsk perpektiv. Men du verkar heller inte kunna se att folk kan uppfatta världen på annat sätt

Vi västerlänningar tror starkt på demokrati och räknar Irak som ett odemokratiskt land. Men det behöver inte betyda att resten av världen måste rätta oss efter våra regler. Där hägrar andra värderingar än personlig frihet och sekulariserad politik och det måste respekteras.

Tack paraya Car, för jag orkar inte förklara för han.. den här gången iaf.

Sök