parfym? e inte detta "garaget" vafan har man som mejj 200 wunderbaums behövs ingen parfym fruntimmera känner ente de ändå o doften av baumsen sätter si i kläderna!! finns ingen anledning o använda "parfym"
Ska man glida i en skön ride måste man ju självklart dofta nå bra oxå
Garaget eller Fab5 det är frågan..... *loooool*
frågan är då.. vad luktar du när du drar ut? slänger du på dig matta som hunden pissat på och som dessutopm legat i solen i ett antal dagar o stinger lite så där förfärligt.. ?
Jag trodde det var humant att använda Parfym.. Man använder ju WB i bilen så vad är då skilnaden med att dofta gott?
Hm, jag är ju då inte kille, men vill ändå dela med mig Jag använder mest då Lacoste Touch Of Pink. Den luktar riktigt gott. Lukta på den om ni ska shoppa nå fint till tjejen
C:\Documents and Settings\repan\Lokala inställningar\Temporary Internet Files\Content.IE5\89UFOTYN\touchofpink_edt_90_kvinder-p[1].jpg
Tjejen som stinker är bara äckligt och fjortis varning...lika illa som gammla kärringar på ren svenska går runt på ica affären o stinker 10 meter omkring sig! det ska var en svag och spännande doft
If you have a problem,
if no one else can help
and if you can find them...
Maybe you can hire THE A-TEAM!