3217
Sök

Inför: Halmstad Springmeet 2011, 16/4. INFO SIDAN 16!!

486 Inlägg
14 april 2011
blir så för en annan med fredagskvällen räddad:)
blir å handla nytt vax:)

ROCK ON!!!
KOLL IN MIN PROJEKT:
VW LUPO DEMO BIL GROUNDZERO: http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=287059

SKÅNING
1 215 Inlägg
14 april 2011
volvo_grabb skrev:
Varken bil eller folk dör av regn! dålig ursäkt om man inte kommer bara för de regnar:)

*GILLA*

finns inget dåligt väder bara dåliga kläder och bilar om dom inte klarar lite vatten, jag menar ni tvättar dom väll nångång?

Projekt:Volvo 244 GL blir TURBO Bilen som ALDRIG kommer bli 100% färdig

2 656 Inlägg
14 april 2011
B20B230f skrev:
volvo_grabb skrev:
Varken bil eller folk dör av regn! dålig ursäkt om man inte kommer bara för de regnar:)

*GILLA*

finns inget dåligt väder bara dåliga kläder och bilar om dom inte klarar lite vatten, jag menar ni tvättar dom väll nångång?

fasen va ni hetsar e väl ingen som sagt att dom ska stanna hemma eller ?????

Jlmmy
14 april 2011
Vi blir ett gött gäng från kba som drar karavan ner wink

1 150 Inlägg
14 april 2011
Trådstartare
Jlmmy skrev:
Vi blir ett gött gäng från kba som drar karavan ner wink

Kul att höra!

I take my life with a pinch of salt
a slice of lemon
and a shot tequila..

106 Inlägg
14 april 2011
Får tyvärr av anmäla min bil.. sätt dit en vw passat istället.

STi Stratocaster
25 Inlägg
14 april 2011
Kommer om jobbet tillåter.

127 Inlägg
14 april 2011
Lite förvirrad: är det en träff eller utställning? Jag är inte intresserad av att ställa ut (inte utställningsskick, nylackad med damm-noppor) , däremot kan jag komma o bara vara.. wink
Kommer isf med Rx7'an.

1 150 Inlägg
14 april 2011
Trådstartare
ncc1701d skrev:
Lite förvirrad: är det en träff eller utställning? Jag är inte intresserad av att ställa ut (inte utställningsskick, nylackad med damm-noppor) , däremot kan jag komma o bara vara.. wink
Kommer isf med Rx7'an.

Tycker allt du kommer med Rx-7.. smile

a slice of lemon
and a shot tequila..

Tjofs Media/MaxxStreet
2 362 Inlägg
14 april 2011
ncc1701d skrev:
Kommer isf med Rx7'an.

Står träff på första sidan!
Men förstår hur du tänker, men eftersom det inte finns priser eller något så är det en träff.
Att skriva upp sig är väl för andra vill veta vilka som kommer typ kanske? tongue

MaxxStreet - För gatbilar och drifting
Tjofs Media - Foto/Video/Grafik

fälg fantast
1 086 Inlägg
14 april 2011
halmstad, .. varför inte, jag kommer med golfen

Golf Mk2 GTI G60 Limited Edition NR 35 / 71

1 150 Inlägg
14 april 2011
Trådstartare
MadeByMe skrev:
ncc1701d skrev:
Kommer isf med Rx7'an.

Men förstår hur du tänker, men eftersom det inte finns priser eller något så är det en träff.
Att skriva upp sig är väl för andra vill veta vilka som kommer typ kanske? tongue

Jo, de är väl lite av ett knep för att få fler att komma.. En lista med många lockar nog fler än en lista med ett tiotal.. Sen är de ju mycket fräcka bilar som dyker upp med.. Du tar väl med kameran hoppas jag?

a slice of lemon
and a shot tequila..

Tjofs Media/MaxxStreet
2 362 Inlägg
14 april 2011
S_Henjer skrev:
MadeByMe skrev:
ncc1701d skrev:
Kommer isf med Rx7'an.

Jo, de är väl lite av ett knep för att få fler att komma.. En lista med många lockar nog fler än en lista med ett tiotal.. Sen är de ju mycket fräcka bilar som dyker upp med.. Du tar väl med kameran hoppas jag?

Jo den följer förmodligen med! smile

MaxxStreet - För gatbilar och drifting
Tjofs Media - Foto/Video/Grafik

17 Inlägg
14 april 2011
Tja du kan avanmäla Suad mercedes c200 kompressor p.g.a såld bilen idag:(

DLS
1 147 Inlägg
14 april 2011
Bor 200 meter därifrån, jag kommer och tar mig en titt smile

1 813 Inlägg
14 april 2011
HallandsPosten kommer nog att dyka upp för att fota och prata lite med folket och göra ett inlägg i tidningen om det kommer mkt folk smile så putsa upp bilarna man vet aldrig vem som hamnar på sidan i tidningen smile smile

Åk före du så väntar jag på dig där..!

1 150 Inlägg
14 april 2011
Trådstartare
dj_padde skrev:
HallandsPosten kommer nog att dyka upp för att fota och prata lite med folket och göra ett inlägg i tidningen om det kommer mkt folk smile så putsa upp bilarna man vet aldrig vem som hamnar på sidan i tidningen smile smile

Jasså, hur har du fått nys om det?

a slice of lemon
and a shot tequila..

fälg fantast
1 086 Inlägg
14 april 2011
S_Henjer, vänligen skriv upp mig på utställarlistan

Golf Mk2 GTI G60 Limited Edition NR 35 / 71

Low is a Lifestyle!
110 Inlägg
14 april 2011
Jag börjar bli riktigt taggad nu!! har slängt på fin fälgarna idag big_smile big_smile och ska bara fin justera sänkningen och putsa bilen tongue kommer bli riktigt kul !! big_smile

//Anton

SKÅNING
1 215 Inlägg
15 april 2011
S_Henjer skrev:
dj_padde skrev:

Jasså, hur har du fått nys om det?

är ju bara till att ringa och tipsa dom om det tongue vi gjorde så för några årsedan när vi hade träff på stenalyckan vid gammla micro och då kom dom och fotade och pratade lite med oss

Projekt:Volvo 244 GL blir TURBO Bilen som ALDRIG kommer bli 100% färdig

Sök