3066
Sök

Sälja bil till annat EU-land

121 Inlägg
10 april 2011
Trådstartare
Hej alla! Jag har fått ett bud från England på min bil. Är det någon som har erfarenhet av att sälja till utlandet..... eller finns denna tråd redan?

Non omnia possumus omne

Saabifierad
2 031 Inlägg
10 april 2011
Tänka sig, visst vill dom betala via paypal så får du en lite högre summa än vad du begärt? tongue

Miljöpartistisk riksdagspolitiker: På vägen hit denna dag såg jag något sorgligt, jag såg en pingvin som bara låg ner vid sidan av cykelvägen, och jag förstod nästan direkt varför: bensinpriset är ju enbart på 14 kronor.......... Skulle det ligga på 50 kronor idag skulle pingvinen vara uppe och göra det pingviner gör..... Tänk på det kära församling....Tänk på det!

121 Inlägg
10 april 2011
Trådstartare
Ja, precis så är det. Är det nå't lurt?

Non omnia possumus omne

Saabifierad
2 031 Inlägg
10 april 2011
Frenzy skrev:
Ja, precis så är det. Är det nå't lurt?

Ja, nutidens nigeriabrev, skippa direkt.
Testa sök på personens mejladress, namn och/eller fraser av meddelandet du fått på google så ska du få se hmm

Miljöpartistisk riksdagspolitiker: På vägen hit denna dag såg jag något sorgligt, jag såg en pingvin som bara låg ner vid sidan av cykelvägen, och jag förstod nästan direkt varför: bensinpriset är ju enbart på 14 kronor.......... Skulle det ligga på 50 kronor idag skulle pingvinen vara uppe och göra det pingviner gör..... Tänk på det kära församling....Tänk på det!

Lat Perfektionist
6 359 Inlägg
10 april 2011
Passa på att jävlas med dom!

Alla tycker olika, och det är därför du har fel...
Audi "S1.5" [OEM+] - 10-Ventils turbo - Projekttråd
http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=297968

Sök