Jaa, efter ett väldigt velande med min 320i coupe där allt som kan gå sönder gick sönder, köpte mig en audi 80 coupe. Ja jag var nöjd med den i 1 månad sen saknade jag BMW känslan, jag sålde även den häcken och köpte mig en BMW igen. Jag letade i några dagar och hittade på en Bmw 320i touring i Arvika, med 18k på mätaren, sportinredning, och 17" fälgar, nackdelen var att det var 40 mil dit. Ja det hindrar inte mig jag drog med mig farsan och åkte ner och kika på den, ganska snart märkte jag att hela bilen hade fått sjukdomen rost. Men för pengen jag gav så brydde jag mig inte så mycket.
Det första jag gjorde när jag fick hem bilen var att byta över till m3 fronten som satt på coupen, bilen gick under vintern utan större modifikationer, men när asfalten kom fick jag tummen ur arsle och skruvade även över coilovers som satt på coupen, bilen sänktes men inte för lågt då den går som pendlar bil. Ganska fort så vela jag också ha mina fälgar på och sagt och gjot åkte dom på och där är vi nu.
Gjort
M3 front
17" hamann hm2 (fejk)
Coilovers
Baslåda
Renslipad högerskärm för att få lite mer blickar xD tills jag får råd att rostlaga
Planer
Sänkas mer
Rejäl vaxning
Resterande M3 kit
Rostlagning
Sparco stolar
Ev. beroende på jobb så blir det nog minst en m52b28 eller om jag får råd en s50b32
Så såg hon ut när hon blev hämtad i Arvika
I vintras med m3 fronten men inte sänkt.
Till slut blev hon sänkt och fick fina skor !
Som sagt så finns det lite rost.
Man ska aldrig pilla !! ajabaja xD
Så fräsch !
Nån som tagit sig en tugga !
Börja slipa.
Slipa mer.
Färdig slipat.
Monterat
På me fälgen.
och till slut, nu är det bara att vänta på under.
Ni behöver inte vara orolig att jag ska göra lika med resten av bilen, jag måste bara ha något att göra tills garaget är klart och jag kan börja rostlaga
Rust is not a crime !