Tjenare! Lista lite sköna åk som har bra potential att kunna bli extrema monster och som håller sig inom dessa ramar. Ordet är fritt så länge det är en SPORTBIL!
Bilar jag är inne på själv är supra, M3 med kompressor, s14 och s15.
Tjenare! Lista lite sköna åk som har bra potential att kunna bli extrema monster och som håller sig inom dessa ramar. Ordet är fritt så länge det är en SPORTBIL!
Bilar jag är inne på själv är supra, M3 med kompressor, s14 och s15.
Jag håller nog med dig, M3 E46 med kompressorkit är the shit. Det blir en jävligt rolig bil som ändå är driftsäker och funkar kanon som brukis.
Busgrabb: Så den håller bra alltså? Mailade nyss till ESS och frågade lite olika grejer, får se vad man får för svar. En m3 e46 kan man ju i dagens läge få till en vettig peng!
Supran är ju väldigt trimvänlig den också, men ska man ha en rättstyrd så kostar dom ju en j*vla massa. Frågan är ju om det är värt det?
Hade gärna köpt en corvette och hakat på kompressor, men då spricker budgeten. Vill inte ha en standard C5 och smacka på kompressor. Istf ska det vara en C5 z06, och då blir det som sagt för dyrt =/
Fel eller rätt styrd supra spelar absolut ingen roll.. var lite så om att köra högerstyrt i början också tog fan inte mer än 2-3 timmars körning med polaren bredvid att komma in i det. Hade lite problem med refugerna för man sitter så långt ner också. Men beror helt på vart du bor och vad du har för planer med bilen... bor dock i Malmö att äga en supra här är rena helvetet att folk ska pilla och samt att det är farthinder över allt får köra rejäla omvägar ibland för att jag inte kommer över vissa, bor du i en storstad hade jag satsat på en e46 M3 är själv inne på en!