3035
Sök

Bilder: Halmstad Springmeet 2011

JalleGraphics.com
984 Inlägg
17 april 2011
#21
MadeByMe skrev:
Då får du tycka det, men jag suddar aldrig fordonsdekor, jag är snäll nog att ta bort regnr och censurera ansiktet. förstår inte varför du tar illa upp, det är ju för fan gratis reklam för eran bilklubb.

Ägaren till bilen har inget emot det, eftersom han personligen sa att han ville ha bilderna och jag skulle sudda hans ansikte och reg nr.

Ang jag skrev "vart ska jag skicka faktura för jobbet" så ska jag förklara för dig. Jag har utrustning som är nästan lika mycket värt som din bil. Jag åker runt på div evenemang, fotar, sen åker hem, fixar bilderna och publicerar för allmänbeskådning. Sen är jag hygglig att lånar ut bilder till folk som frågar. Helt gratis
om jag hade velat så hade jag kunnat ta ut en peng, men du hade knappast betalat för bilden du har fått låna på din Skyline.

Och när du ber mig om extra jobb utöver gratis jobbet så vill jag ha betalt, precis som folk vill ha bilderna högupplöst (dvs större än 800px) så kostar det också, eftersom jag bedriver en verksamhet, som både är registrerat och innehaver F-skatt.

"Nuff said"
Finally, en till som tycker likadan som jag! Thank god!

Fotograf.... se JalleGraphics @ Facebook för bilder.
och nej, jag fotar inte gratis.
mitt mål är inte att vara billig, mitt mål är att vara bra!
https://www.facebook.com/JalleGraphicsPhotography

Renaultskadad
694 Inlägg
17 april 2011
#22
Adiii skrev:
MadeByMe skrev:
Adiii skrev:

De står RushRacing på rutan!! hallå!! Sudda bort de!!
Vart ska jag skicka faktura för det jobbet?
vadå för faktura,!! ta inte kort då om du inte vill sudda bort de!! de e juh så uppenbart vem de e, du behövde juh inte äns sudda bort reggnummret, meningslöst :S
vadå UPPENBART ?? hur i helvete skall man se vem som kör ? vems bilen är är totalt ointressant ! och vem är så jävla blåögd så dem tror att rush racing aldrig leker ? snälla. roll


The Sheriff In Town
187 Inlägg
17 april 2011
#23
Ohejåhå! Såg 2 bilder på min Jettis! Går det ba om man lånar dom Oskar?


Tjofs Media/MaxxStreet
2 362 Inlägg
17 april 2011
Trådstartare
#24
Svanberg91 skrev:
Ohejåhå! Såg 2 bilder på min Jettis! Går det ba om man lånar dom Oskar?
Det kan du få om du skriver i beskrivningen Foto: Oskar Karlsson TjofsMedia.se

MaxxStreet - För gatbilar och drifting
Tjofs Media - Foto/Video/Grafik

The Sheriff In Town
187 Inlägg
17 april 2011
#25
MadeByMe skrev:
Svanberg91 skrev:
Ohejåhå! Såg 2 bilder på min Jettis! Går det ba om man lånar dom Oskar?
Det kan du få om du skriver i beskrivningen Foto: Oskar Karlsson TjofsMedia.se
Ok, gött! Tack! wink


1 163 Inlägg
17 april 2011
#26
riktigt kul med många bilder från dej oskar! , lånar bilden på min 200:a om det är okej smile , lägger till i beskrivningen att det är du som tagit bilden med:) mvh

Made by myself, always going to thank my Dad, Brother, Mother and all my Friends for all Support to my projects!

Tjofs Media/MaxxStreet
2 362 Inlägg
17 april 2011
Trådstartare
#27
Hoaken skrev:
riktigt kul med många bilder från dej oskar! , lånar bilden på min 200:a om det är okej smile , lägger till i beskrivningen att det är du som tagit bilden med:) mvh
Tackar!
Det är okej! smile

MaxxStreet - För gatbilar och drifting
Tjofs Media - Foto/Video/Grafik

686 Inlägg
17 april 2011
#28
nice nice riktigt nice bilder som vanligt. lånar nån bild och lägger upp ditt namn.  när det gäller bilderna på bmwen som burnar så gjorde oskar som "nån" bad han att göra ta bort ansikte och regnr. denna "nån" tackar för de haha. keep up the good work
Senast redigerat av WHITE--RR (17 april 2011)

RushRacing


Sök