Kommer ställa ut min nybyggda Golf GTI 16v som kommer besiktigas på fredag efter 3-års byggtid. Min första träff med egen bil och eget körkort, detta ser jag fram emot!
Soppa betalas narturligtvis! Kan hoppa på i Borås, Ulricehamn, Skene/kinna/Mark, Gislaved, Värnamo och runt om Känns onödigt att ta egen bil upp och åka ensam.
Måste tyvärr be er ta bort mig från listan för att det har kommit upp lite hinder så att jag kommer inte kunna dyka upp på träffen tyvärr!!!! Har sett fram emot träffen som fan men men nästa gång hoppas jag..
Halvt nerplockad bil nu skärmar ska in på lack i morgon 6 detsamma med lysena hoppas vi. Sen ska bara bilen skruvas ihop innan lördag måste fixa camping stolar detta år
Finns det tvättmöjligheter på eller intill utställningsområdet? Såg ingen info om detta på sidan.
Kanske har skrivit det tidigare i tråden men orkar inte leta..
Det är tvätthall mitt i utställningsområdet. 0 meter!
Lågtryckstvätt är precis intill utställningsområdet.
Som det är skapligt lång kö till kan jag tillägga.. brukar inte vara så kul att stå och vänta på tvätt. Har man möjlighet att tvätta bilen innan är det ett hett tips.
Jag har börjat fundera på om man ska boka in vandrarhem och åka dit på fredag kväll så man är redo tidigt på lördagen Annars har jag räknat med att jag kommer få åka ifrån stockholm kl 3 på natten mellean fre-lör för att hinna dit till kl 6 så man hinner svabba av bilen då det lär vara många som vill göra detta
Ja då har man bestämt sig för att försöka dra upp 7:an... blir några stressiga nätter fram tills lördag. Men tyvärr får jag vara trailerqueen upp och den kommer med halvt besiktnings utförande