varför nämna EDPS? det är väl inget bilsportevent?
Jasså?vem är det som håller i det då,om inte bilsport?
En annan sak jag undrat över. Varför ska alla träffar läggs på feltema? Skulle man inte kunna ha dem uppe vid ekhagen vid BK och Max? Där finns ju ganska stora ytor, nära till mat och dryck då det ofta ändå bruka sluta med att hälften av alla åker och äter någon stanns..bara en tanke
Vad yrar du om? Trådskaparen skrev EDPS (står för En dag på strippen) i rubriken och EDPS arrangeras av Bilsport. Och det här är en helt vanlig parkerings träff?
Vad yrar du om? Trådskaparen skrev EDPS (står för En dag på strippen) i rubriken och EDPS arrangeras av Bilsport. Och det här är en helt vanlig parkerings träff?
Men då du ej ändrat ditt så kan man tro att du inte har en aning om vem som arrangera det,eller hur!? Så hade du ändrat ditt inlägg när han ändrat sin topic så hade frågan eller påståendet kommit upp.. Så jag yrar inte det något, utan svarade på det som står där! Så det så..
TT-Avant du sa något grymt klockt där om att byta upp till ekhagen men en risk med det är ju att de kan bli en kort varig vistelse där då folk lär burna och sånt och Eko som äger parkeringen och dom lär inte bli glada då folket bränner sönder stället. men ideen var mycket bra att man inte tänkt på de innan.
Platsen är ändrad för att göra ett test för att se om detta kan bli ett bra ställe. så snälla burna inte på parkeringen utan på bägen istället då de kommer sabba för kanske fortsatta träffar där.
burna på vägen utanför, annars kommer vi snart ha bommar eller liknande där oxå. väntar bara på att solåsen ska sätta upp detta då folk inte kan sköta sig!
Och dom som jobbar inne på Eko slutar inte förens klockan kvart över som tidigast. Syrran jobbar där så jag vet det. Får se om jag kommer ner en sväng.