leka av sig gör man på kålmordsparkeringen så slipper vi tjut och skrik från markägaren vilket garanterat leder till bommar även vid ingelsta...
då blir de ingen lek den här gången heller men förstår vad du menar
hur kommer det sig att det inte är på kolmården hela kvällen istället och dom som sen vill in till stan o leka får göra det? kolmården har ju egentligen allt som behövs!
Gott om plats. plats till att leka av sig på för dom som vill. och dessutom färre bonde ikring som skulle klaga och vet inte om polisen brukar komma ut dit heller ?!
leka av sig gör man på kålmordsparkeringen så slipper vi tjut och skrik från markägaren vilket garanterat leder till bommar även vid ingelsta...
hur kommer det sig att det inte är på kolmården hela kvällen istället och dom som sen vill in till stan o leka får göra det? kolmården har ju egentligen allt som behövs!
Gott om plats. plats till att leka av sig på för dom som vill. och dessutom färre bonde ikring som skulle klaga och vet inte om polisen brukar komma ut dit heller ?!
Mvh
tompa, ska du till mom ?
If you arent pissing people off, then your shit isnt low enought!
Mvh
tompa, ska du till mom ?
Jag vet inte får se vad som händer imorn ;P
du är en DISSARE, inte hört av dig på länge ju
If you arent pissing people off, then your shit isnt low enought!
nej jag vet har haft en hel del att göra o sen har jag jobbat så in i helvete!!! har knappt haft tid till någe sköj på länge nu var precis så jag kunde ta mig tid o åka kolla läget på eskilstuna träffen :S
Kommer nog också! Hade dock hoppats på att jag skulle hunnit få bilen sänkt och nya avgassystemet på innan detta, men det får bli till mom 3 antar jag.