3363
Sök

Vad man kan göra med Flickvännen

Beware of cars from do-it-yourselfers and tuners
3 585 Inlägg
9 augusti 2006
Trådstartare
besviken på att den spårade ur.. vill ha fler seriösa förslag islt

Följ mina projekt på http://www.facebook.com/TeamDisasterRacing
Projekt tråd på Tyrken http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=63529
På e36 turbo http://www.garaget.org/forum/viewtopic. … #p1685143/
Beware of cars from do-it-yourselfers and tuners

Gorgilus addictus
4 756 Inlägg
9 augusti 2006
Något som faktisk är fint är att gå till en strand...ta med en filt, värmeljus, lite mat och dricka...och bara ha de roligt och prata lite....de tror jag skulle uppskattas=)
Senast redigerat av THEBADGUY (9 augusti 2006)

Allt för den där jävla hatten!

Långsam Perfektionist
4 800 Inlägg
9 augusti 2006
hmm, va gillar hon att göra, som du sagt nej till alla andra gånger? (DU behöver inte ens vara en gnutta bra på de) överraska henne att ni t.ex ska åka å fika så åker ni till ''det du vet bättre än mig va de är'' smile å gör mest som hon vill en dag smile då skulle hon nog bli glad smile

Audiot som råkat ut för Subarusjukan

Miklen
9 augusti 2006
Ja hoppas inte tjejer e som spårvagnar..ja har blett påkörd av en spårvagn.. behöver inte nämna att mercan gick te skroten va wink Ja e visserligen jävligt tråkig av mig.. säger käringen iaf wink Men att fixa nåt att käka åt er båda..köpa lite kex å ost å sen film å lite tända ljus.. funkar ofta om man inte prompt måste åka nånstans smile

8 156 Inlägg
9 augusti 2006
ToTTeN skrev:
besviken på att den spårade ur.. vill ha fler seriösa förslag islt

Man får nästan räkna med det på ett relativt grabbigt ställe som detta. Iaf. Levande ljus eller en öppen eld är ett hett tips. Att sova under bar himmel och titta upp på stjärnorna är också ganska så mysigt...

| Moderator
| Medio tutissimus ibis.
| I mitten skall du gå säkrast. (Ovidius)

12 086 Inlägg
9 augusti 2006
gå ut o ät på resturang.. ge henne rosen så får du de du vill ha när ni kommer hem!

199 Inlägg
10 augusti 2006
Gör något hon har svårt för att glömma, jag har gjorde ett provdyk (med tuber och hela kitet i bassäng) med en tjejkompis, tyckte hon var jättekul och vem glömmer sitt första andetag på 3 meers djup?

Living in the fastlane
2 616 Inlägg
10 augusti 2006
Phaetoon skrev:
varför inte ta och tälta vid någon sjö i närheten?

hihi det gjorde jag i lördags smile

180 Inlägg
10 augusti 2006
peternb84 skrev:
Gör något hon har svårt för att glömma, jag har gjorde ett provdyk (med tuber och hela kitet i bassäng) med en tjejkompis, tyckte hon var jättekul och vem glömmer sitt första andetag på 3 meers djup?

åh va sköjj tongue  för låt att jag stjäl tråden men dykning är ju så himla roligt tongue ( förutom när man hittar nått eckligt på botten som jag hitta en äcklig jävla potta på botten :S )
men annars tkr jag att ni ska försöka prova dykning med tuber  skit roligt verkligen o så ovant att känna at man är under vatten men ändå kann andas tongue

trosor är röda kalsonger är blå,eh va fan dom ska ju av endå!

Lada-missbrukare
566 Inlägg
10 augusti 2006
bmw_z skrev:
Lada Tuning skrev:
Ta mee henne i garaget när du mekar.. lär henne en del om bilar.. jätteskoj..!! Har prövat det på sistone, å hon har fått upp ögonen för bilar sen dess..!!! wink innan vi träffades brydde hon sej inte ett dugg om bilar, men nu VILL hon vara mee mejj i garaget när ja mekar.. Bättre flickvän hittar man inte!!! :,) (glädjetårar) big_smile

du måste vara lycklig . min tjej är bara allmänt grinig när bilen står i garaget sad

Ordet "lycklig" e vel endå för litet i mitt fall big_smilewink

-Lada 1200 TIC -85 "The Vladimir-Driftern"
"Livet är för kort för att köra med dåliga bilar!"
-Honda Accord 2.0i Sport -03 "Bruksbilen"

5 710 Inlägg
10 augusti 2006
Så....då har jag rensat tråden på allt dravvel... osså fortsätter vi tråden med FÖRSLAG som trådskaparen efterfrågar, INGET annat!

MVH Jonas
..............

508 Inlägg
10 augusti 2006
Låt se... Vad kan man göra? Man kan åka till stranden, med lite schyst käk kanske spela ett litet spel om man känner för d. Man kan åka till en spelhall, spela lite bilspel, billjard, m.m.
Man kan gå på bio, sitta å mysa i soffan med en bra film och låta händerna svamla big_smile
Åka till nått nöjesfält äta massa sockervadd & åka massa roliga saker.
Dra å klättra, d gjorde jag när jag hade nån, d va sååå skoj. Finns ju på vissa ställen som man kan dra å klättra seriöst på . Man kan spela tvspel, sällskapspel å något glas vin el vad man nu vill dricka.
Passa på å dra på något evenemang, brukar ju va mer än bara bilutställningar (fast d är dom roligaste)
Åk på en romantisk kryssning, spela roll om d bara är 24 el 48 tim, d är själva grejen att komma iväg på nått. Dra å tälta, alltid lika mysigt att ligga så trångt som möjligt å va ute i "ingenstans".
Eller så kan man ju alltid göra en romantisk middag el gå ut å käka.
Eller så kan man dra till nån annan stad å gå på "äventyr"...

Finns ju massor å göra om man har nån, allt är roligare om man är två tongue

757 Inlägg
10 augusti 2006
glo på tv

2 652 Inlägg
10 augusti 2006
ja precis hyr en bra film , bra tidsfördriv . tänkte själv göra desamma nu .

4 554 Inlägg
10 augusti 2006
ta båten till nån ö och bada och sola hela dan.. asgött:D

482 Inlägg
10 augusti 2006
Man kan ju hyra en båt och åka ut på havet lite.
Hyra vattenscootrar och åk runt, ha kul (vill inte tjejen så kan du allt bjuda mig på det för det har jag alltid velat testa)

Varför inte vara lite impulsiv och ta bilen till danmark eller något, och åka dit vägen tar er smile

Edit: Stavfel
Senast redigerat av Slovenian (10 augusti 2006)

- Bromsa är ett tecken på svaghet -

180 Inlägg
10 augusti 2006
Vad skall man göra? Man kan inte leva MED dom, man kan INTE leva utan dom…

9 Inlägg
17 augusti 2006
Köp ett pat tennisracket och dra iväg och spela lite tennis. Man kan skratta åt varandra i evigheter.

kolla om man kan hyra olika saker i din närhet. inlines cykel vattenskoter eller något annat.

Kurser är toppen. kolla runt vad kursutbudet är. Något brukar vara kul.

3 113 Inlägg
17 augusti 2006
man kan göra det man inte kan göra med sina killkompisar helt enkelt smile plus lite till förstås

Semper Fi

Hmm, vet inte?
1 775 Inlägg
17 augusti 2006
AkkE skrev:
man kan göra det man inte kan göra med sina killkompisar helt enkelt smile plus lite till förstås

needå, jag gör precis samma saker med flickvännen som med killpolarna wink

Fram med fikakorgen och ta cykeln till närmaste äng smile

Steelgray Saab 9-3 Aero -01 (fix och trix bil)
Gasa med hjärnan istället för högerfoten.

Sök