idag blev det ett kortare rejs i garaget. Hade tänkt hinna med mer än jag gjorde, men det strulade satan...
Nåja, jag försökte fixa rutan på passagerarsidan genom att byta ut mekanismen mot den i Golfen. Allt det gick som det skulle, men sedan strulade låsringen till låskolven. Vilket helvete det var att få till det igen. Crap.
Nåja, lyckades få dit en av dörrsidorna bak iaf, det är ju alltid något. Samt att jag fick in ljuddämparmattorna som äntligen hade torkat, dessutom ligger golvmattan på plats. Hur najs som helst att det blir svart inredning. Bara det är ju fan värt att göra vågen över. Är helt allergisk mot ljus inredning, får utslag... Lite märkligt att jag köpte en bil med just ljus inredning då. He he.
Jobbat lite på mätartavlorna också. Har beställt nya tavlor med Kmh gradering istället för Miles. Lite pill med det, men det blir nog bra när det är klart. Det är inte lika mellan V6 4Motion och R32 när det gäller varningslsmpor så det blev ju till att demontera klustret för att ta reda på exakt vad jag behöver.
En snygg R32 dörrsida med Bora överdel. Tur att överdelen var svart i min bil. Alltid något.
Nya mattan. Inte så mycket att visa, men det känns lite bra med svart.
Jävla fönsterhissen som gav upp heltplötsligt en dag... Mycket suddig bild märkte jag när jag kollade på den på datorn. Men, live with it. He he.
Det var allt för den här gången. Mer på fredag.
Mvh