Då man är hemma och skolar in yngsta i skolan så måste man ha nåt att göra under dagarna. Kom då på att jag hade min gamla grill liggandes och fick för mig att jag skulle lära mig lite foliering, och för att man är en rookie så fick det bli Biltemas att öva med.
Så blev mittendelen, inte helt bra tyvärr! Fick 1-2 veck upp i hörnen trots att jag värmde och drog som ett as!
Satan så snyggt! Tänk om man bara hade den tiden/tålamodet. Fast den där kolfiberdekalen ska nog testas, har den billigare/mindre sen förut på innerhandtagen men är inte helt nöjd, skulle haft nån att klä lite inredningsdetaljer med.
Satan så snyggt! Tänk om man bara hade den tiden/tålamodet. Fast den där kolfiberdekalen ska nog testas, har den billigare/mindre sen förut på innerhandtagen men är inte helt nöjd, skulle haft nån att klä lite inredningsdetaljer med.
Tackar! Ja denna så ju faktiskt ganska bra ut, tyckte de mindre såg mer ut som schackrutor i miniatyr typ.
Inte mycket som händer här just nu, grymt mycket på jobbet för tillfället. Har i alla fall satt i H3 led i dimljusen, måste dock sätta i relän i dimljusen då dom konstant blinkar annars. Kör typ bara i dagsljus just nu ändå så det blir dimljusen på.
Grillen ska göras om då det släppte lite i hörnen.
Sitter förövrigt och funderar på om man ska va lite wild & crazy och gå emot strömmen med smoketonade framlampor, och istället lägga på gul? vad säger ni? bu eller bä?
Inte mycket som händer här just nu, grymt mycket på jobbet för tillfället. Har i alla fall satt i H3 led i dimljusen, måste dock sätta i relän i dimljusen då dom konstant blinkar annars. Kör typ bara i dagsljus just nu ändå så det blir dimljusen på.
Sitter förövrigt och funderar på om man ska va lite wild & crazy och gå emot strömmen med smoketonade framlampor, och istället lägga på gul? vad säger ni? bu eller bä?
Jag säger gula dimljus
Tänkte alla 4 faktiskt!
Mm okej. Tveksam på strålkastarna faktiskt, men det är ju bara min åsikt!
De va ju skit att jag inte har PS på datorn längre...
Jahopp! Här händer inte mycket! Haft mycket att stå i på sistone.
Efter en bra säsong avlutades igår med konbanekörning på Lunda sä är det dags att ställa av bilen. Detta innbär att lite större jobb kan påbörjas som skärmbyte samt bromsbyte.
Inget stort direkt utan mer planen framöver. Nästa helg är det tänkt att påbörja skärmbytet så det ser jag fram emot! Nästa steg är att försöka bestämma sig vilka bromsar man ska köra med? Just nu lutar det åt antingen originalskivor med Carbotech Xp8:or eller EBC slitsade med nå passande belägg.
Smög i alla fall ut bilen idag och varmkörde den runt omkring parkeringen. Samt körde ac:en på max ett tag för att få systemet att snurra ordentligt.