2864
Sök

Angående: Träffar i Helsingborg Fredagar och Lördagar

71 Inlägg
13 juli 2011
det jag menar är att Ättekulla inte har så stor utställningsplats........

49 Inlägg
13 juli 2011
kullamannen skrev:
det jag menar är att Ättekulla inte har så stor utställningsplats........

Om du hade varit på ättekulla förra lördagen hade du märkt att allt går att lösa. Du kan parkera vid lastbilstvätten eller direkt efter rondellen t.ex.
Det var riktigt mkt folk förra lördagen och visst det var lite trångt men hellre trångt än bilar utspridda över hela helsingborg..

71 Inlägg
13 juli 2011
jag menar mest att det är järnvägspår mitt i utställningsområdet....
kan ju vara ett minus för vissa utställare..

49 Inlägg
13 juli 2011
kullamannen skrev:

Som antee sa så vill man kolla på bilar som kör på ättekulla, visa upp din bil kan du göra på väla...

71 Inlägg
13 juli 2011
Gleeedaan skrev:
kullamannen skrev:

Som antee sa så vill man kolla på bilar som kör på ättekulla, visa upp din bil kan du göra på väla...

om du läser vad jag skriver och funderar lite så förstår du vad jag vill komma fram till....

49 Inlägg
13 juli 2011
kullamannen skrev:
Gleeedaan skrev:
kullamannen skrev:

om du läser vad jag skriver och funderar lite så förstår du vad jag vill komma fram till....

Vad jag vet så finns det inga järnvägsspår vid väla utan där finns Max mm så vad yrar du om?

71 Inlägg
13 juli 2011
Gleeedaan skrev:
kullamannen skrev:
Gleeedaan skrev:

Vad jag vet så finns det inga järnvägsspår vid väla utan där finns Max mm så vad yrar du om?

var det inte Ättekulla som vi snackade om precis??
och har du kört sträckan så vet du

Supra
110 Inlägg
13 juli 2011
Gleeedaan skrev:
kullamannen skrev:
Gleeedaan skrev:

vad jag fattar det som ska han kringgå att kalla de "race" så uppfatta jag inte det först. där är ju en järnväg på rakan vid ättekulla men bilarna har fjädring o ju snabbare man tar dem ju mindre märker du dem wink

351 Inlägg
13 juli 2011
kullamannen, du får nog förklara dig lite lättare för det är nog inte många som förstår vad du vill komma fram till.

På väla finns ingen järnväg och på ättekulla är det inte utställning som gäller.

Edit: Jag har kört sträckan och finns där en järnväg har jag då inte märkt det..
Senast redigerat av LimpanS (13 juli 2011)

49 Inlägg
13 juli 2011
kullamannen skrev:
Gleeedaan skrev:
kullamannen skrev:

var det inte Ättekulla som vi snackade om precis??
och har du kört sträckan så vet du

Men du.. jag skrev så här "visa upp din bil gör du på Väla" DVS vid ca 20-21 på Väla inte på ättekulla. Sen senare vid kanske 21-23 så är det på ättekulla och då är det ingen fokus på att visa upp sina bilar utan på de som kör. Och visst det är inte alltid enkelt för låga bilar att ta sig fram men de flesta verkar klara av det.

351 Inlägg
13 juli 2011
Förstod precis vad kullamannen menade också.. Svårt att förstå varandra när "ni-vet-vad" inte får nämnas big_smile

71 Inlägg
13 juli 2011
man får inte säga det här ,,,,men ni fattar vad jag menar....
annars pm

71 Inlägg
13 juli 2011
ok nu är alla oklarheter utredda????? ingen som "tror" att vissa "fattar" dåligt???

239 Inlägg
13 juli 2011
Jag tycker inte järnvägen är ett problem.. märks inte av vid rätt fart :-P (50?)

2 077 Inlägg
13 juli 2011
Vilka ska ut denna lördagen då?
Hoppas nån fotar då jag missar denna sad

Wheel hoe and proud of it.
Rays/Work/SSR/HRE/BBS/Enkei - Stay legit and don't buy shit!

I <3 my Honda
483 Inlägg
13 juli 2011
kan tyvärr inte denna helgen så ni skipa min honda tongue

97 Inlägg
13 juli 2011
kommer kanske på lördag

oseriös medlem
239 Inlägg
13 juli 2011
Var ligger ättekulla???

351 Inlägg
13 juli 2011
Sök efter Bunkalundsvägen på www.hitta.se så ser du vägen.

71 Inlägg
13 juli 2011
följ alla andra....
stor vinge eller stort avgas är rätt.....

Sök