Precis som Rspeter är jag tveksam till att den inte drar en droppe olja, är en standardsjuka på 12v V6:orna att de blöder lite eller mycket olja mellan block och toppar. Nya bromsar är bra då oken har en förmåga att kärva ihop bak, särskilt "armen" till handbromsen på oken bak vill gärna bli trög på tid och längd...
Vad gäller länkarmarna så är det bra att de är uppdaterade, så länge det inte är "uppdaterat" med biltemas länkarmar, de håller ett år (eller snarare en vinter) sen är det dags igen.
Provkör den ordentligt, släng upp den på en lyft och kolla under om den är blöt på diffen bak, lite väta är ingen fara men det ska inte hänga droppar från den. Lyssna efter klonk i drivlinan vid växlingar och skiften mellan gas och motorbroms särskilt på hög växel i låga hastigheter. Om det finns en manuell diffspärr så kolla så den hoppar i och ur (vid 25 km/h) som den ska.
Riktiga bilar är fyrhjulsdrivna...
Numera leg. grusligist!