2781
Sök

Inför: BMW´s of Sweden #2 - 10 juli

1 393 Inlägg
21 juni 2011
Trådstartare
Det vill jag lova...

Har lite saker i godispåsen som inte avslöjats än... big_smile

CEO @ Bimmers Of Sweden

1 393 Inlägg
21 juni 2011
Trådstartare
orginalet skrev:
kommer med båda mina pärlor då big_smile

Tycker jag låter som en ypperlig idé = Två lotter till dig. cool

CEO @ Bimmers Of Sweden

17 Inlägg
1 393 Inlägg
21 juni 2011
Trådstartare
Ahh, är det du som köpt Nicklas bil, ser jag nu! smile
Nice!!

CEO @ Bimmers Of Sweden

17 Inlägg
21 juni 2011
ja du menar 523an ? ja tongue ska fixa dubbla utblås innan träffen bara big_smile har monterat m5 speglar det ända som är kvar är ändrören.

45 Inlägg
22 juni 2011
Mfive skrev:
Det vill jag lova...

Har lite saker i godispåsen som inte avslöjats än... big_smile

Jaså! Lakrits och gelehjärtan? =P
Senast redigerat av Driver_Man (22 juni 2011)

Bra men mild
72 Inlägg
22 juni 2011
Hade mer än gärna kommit på träff nummer TVÅ, men pga att den är på en söndag så orkar jag inte åka så långt på en sån dag igen. Jag hoppas ni tänker om lite framöver, och låter allting annat maka på sig för dessa träffar istället för att den ska göra det för allt annat! smile

1 393 Inlägg
22 juni 2011
Trådstartare
Hej! Vill bara berätta att Facebookgruppen BMW´s of Sweden idag passerade 500 MEDLEMMAR!! cool

Enormt roligt att gruppen växt så det knakar!!

Riktigt grymt!! smile

Du som ännu inte gått med i gruppen, gör gärna det och släng upp ett par bilder på din BMW i loggen: http://www.facebook.com/#!/group.php?gi … 6786295968

Gå gärna in och anmäl dig till träffen 10 juli också: http://www.facebook.com/group.php?gid=1 … 4325500111

Välkommen!

CEO @ Bimmers Of Sweden

170 Inlägg
22 juni 2011
Hur många anmälda har ni till träffen på ett ungefär?

1 393 Inlägg
22 juni 2011
Trådstartare
Jag kan faktiskt inte svara på det då folk skriver på alla olika forumen, men kollar man anmälda bara på Facebook så är det i skrivande stund:

145 som kommer
109 som kanske kommer

Nu är det drygt tre veckor kvar och vid första träffen där många anmälde sig sista dagarna såg det på Facebook ut så här på själva träffdagen:

155 som kommer
91 som kanske kommer

Så denna gång blir ännu bättre! Enormt bra!!

P.S. Har precis skickat en reminder till de 275 som ännu inte svarat på Facebook. wink
Senast redigerat av Mfive (22 juni 2011)

CEO @ Bimmers Of Sweden

Tomten
1 065 Inlägg
22 juni 2011
Jag hade gärna kommer men då jag inte har semster så kan jag inte komma denna gång pga valet att ha det på en söndag.
Tycker helt ärligt att denna träff kan vara på en lördag nästa gång för att den är så pass stor och jag och många andra väljer nå detta före andra träffar runt o landet.

663 Inlägg
22 juni 2011
Tomten skrev:
Jag hade gärna kommer men då jag inte har semster så kan jag inte komma denna gång pga valet att ha det på en söndag.
Tycker helt ärligt att denna träff kan vara på en lördag nästa gång för att den är så pass stor och jag och många andra väljer nå detta före andra träffar runt o landet.

valet av en söndag är nog rätt bra med tanke på att det är power meet mm. svårt att göra alla nöjda tyvärr. Och är det inte power meet så är det actionmeet och är det inte gatebil så är det vallåkra...sommrarna är fullspäckade tyvärr.

1 393 Inlägg
22 juni 2011
Trådstartare
Vi får diskutera val av dag framöver. Men nu är det söndag som gäller, då det också är den dagen det passade bäst att vara i Vilsta.

Aja, ni är välkomna i alla fall Tomten! smile

CEO @ Bimmers Of Sweden

Bra men mild
72 Inlägg
22 juni 2011
power meet suger jämfört med dessa träffar.

Då lär det bli fler gånger man inte har möjlighet att komma pga veckodags valet! Tråkigt!

1 393 Inlägg
22 juni 2011
Trådstartare
Vi får se som sagt! smile

Åhh vad jag är sugen på att berätta några glädjande nyheter inför träffen, men måste invänta några "bitar" först. big_smile

CEO @ Bimmers Of Sweden

663 Inlägg
22 juni 2011
Peppe666 skrev:

Då lär det bli fler gånger man inte har möjlighet att komma pga veckodags valet! Tråkigt!

Lugn nu... det är ingen som sagt det och ingen som bestämt hur det blir framöver=)

Ingen semester planerat för er i sundsvall?
Senast redigerat av Freddeponken (22 juni 2011)

663 Inlägg
22 juni 2011
Mfive skrev:
Vi får se som sagt! smile

Åhh vad jag är sugen på att berätta några glädjande nyheter inför träffen, men måste invänta några "bitar" först. big_smile

coolcool

Bra men mild
72 Inlägg
22 juni 2011
Freddeponken skrev:
Peppe666 skrev:

Lugn nu... det är ingen som sagt det och ingen som bestämt hur det blir framöver=)

Ingen semester planerat för er i sundsvall?

Ska försöka lugna ner mig lite.. haha smile

Ja klart det finns semester planerad, men träffen är på sista dagen, alltså dagen innan första jobbdagen sad

1 393 Inlägg
22 juni 2011
Trådstartare
Hehe, jag tycker du ska säga till din chef att du minsann är värd en EXTRA semesterdag! smile

CEO @ Bimmers Of Sweden

Bra men mild
72 Inlägg
22 juni 2011
Jag och "Tomten" har samma chef och typ samma tjänst, så det går inte sad

Sök