3567
Sök

Eftersnack Bugrun 2011

Helt vilse
103 Inlägg
13 juni 2011
Det var kanske jag som gjorde det..  smile Jag tror det handlar om smak smile

Lundmark skrev:
Håller med helt och hållet. Jag parkerade på lugna campingen just pga oro för detta. Men annars va det en toppenhelg!

Liten avstickare bara: Jag noterade att någon fotade min Golf MK1 diesel. Dom bilderna vill jag ha tag på xD och jag måste träffa den som tagit dom, för den e ju inte vacker för varken ögat eller näsan xD.

Tokken skrev:
Här är min åsikt om årets BR..

Jag måste först säga att vi hade rejäl otur med vädret.
Vi fick höra under regnet att det minsann var 30 grader och sol hemma, surt sa räven.

BugRun är fortfarande väldigt trevligt MEN.. och nu menar jag MEN..

När man åker på en tillställning som innefattar camping tält festligheter och såklart alkohol
så har svensson och allra helst bland de yngre svenssons (läs: 16-19 år) en förmåga att tappa
allt grepp om verkligheten, och framför allt respekt för andra människor, och andra människors
egendom.

Om vi ska räkna upp ett par exempel..

Stulna campingmöbler, och då menar jag ALLA möbler, många vandaliserade och slängda i skogen.

Vandaliserade elverk.. hörde att några fick socker och jord nerhält i tankarna.

Vandaliserade bilar, såg själv hur snorungarna (som var lokalt boende förmågor i de yngre årgångarna) faktiskt klättra runt på bilarna under morgontimmarna, dessa försökte även stjäla en bil.

Sen verkar det som att eld är något många inte klarar att behärska utan att elda upp halva campingen, i alla fall inte när promillegräsen passerats.
Vi gick på söndagsmorgonen en vända på området och upptäcker att vissa läger blivit helt uppbrända.

Jag lyfter på hatten och vill ge städarna på mantorp park hederspris för att dom måste ta hand om katastrofen efter bugruns avslutande.

..och till er andra som inte kan fungera som människor efter alkoholens intagande,
FY FAN FÖR ER!! Jag hoppas att många av er är identifierade och blir portade i fortsättningen.

Vi var nog några av dom få som faktiskt tömde vår campingplats på saker..
Annars var det vanligt med att man lämnade ALLT.. Tält, partytält, öl och spritflaskor uppeldade möbler, i stort sett ALLT man kan komma på.
JÄVLIGT DÅLIGT AV ER!!

Man ska inte behöva ha en vakt utanför campingplatsen som snurrar på batongen för att ni inte ska sno allt vi har och äger, för som sagt stölder under natten var vanliga.

Jag kommer att ta upp detta med ledningen för bugrun och kommer att kräva att snorungarna som jag stötte på under söndagsmorgonen portas och skall INTE SLÄPPAS IN, 4 EVER!
Dom har inget där att göra.

Jag är glad att jag inte hade bubblan med mig kan jag säga, skulle inte vågat det kan jag säga.

Så en BÄTTRING.. annars kommer jag inte att återkomma med en enda bil till.

octavia RS -03 prylar köpes
Golf 4 rs/r32 "look" frontspoiler tillsalu.

Helt vilse
103 Inlägg
13 juni 2011
Tänkte sätta min egna stämpel på bilderna som jag lägger upp.. men hur gör jag det lättast?

71 Inlägg
13 juni 2011
En "tvåfärgad" över o under med rosthuv och bh? tongue hmm, angående stämplingen., så är väl photoshop ett lätt alternativ. lägga in en halvosynlig text, eller en textremsa nånstanns smile

08Jensen skrev:

Lundmark skrev:
Håller med helt och hållet. Jag parkerade på lugna campingen just pga oro för detta. Men annars va det en toppenhelg!

Liten avstickare bara: Jag noterade att någon fotade min Golf MK1 diesel. Dom bilderna vill jag ha tag på xD och jag måste träffa den som tagit dom, för den e ju inte vacker för varken ögat eller näsan xD.

Tokken skrev:

Vi fick höra under regnet att det minsann var 30 grader och sol hemma, surt sa räven.

När man åker på en tillställning som innefattar camping tält festligheter och såklart alkohol
så har svensson och allra helst bland de yngre svenssons (läs: 16-19 år) en förmåga att tappa
allt grepp om verkligheten, och framför allt respekt för andra människor, och andra människors
egendom.

Stulna campingmöbler, och då menar jag ALLA möbler, många vandaliserade och slängda i skogen.

Vandaliserade bilar, såg själv hur snorungarna (som var lokalt boende förmågor i de yngre årgångarna) faktiskt klättra runt på bilarna under morgontimmarna, dessa försökte även stjäla en bil.

Sen verkar det som att eld är något många inte klarar att behärska utan att elda upp halva campingen, i alla fall inte när promillegräsen passerats.
Vi gick på söndagsmorgonen en vända på området och upptäcker att vissa läger blivit helt uppbrända.

Jag lyfter på hatten och vill ge städarna på mantorp park hederspris för att dom måste ta hand om katastrofen efter bugruns avslutande.

..och till er andra som inte kan fungera som människor efter alkoholens intagande,
FY FAN FÖR ER!! Jag hoppas att många av er är identifierade och blir portade i fortsättningen.

Annars var det vanligt med att man lämnade ALLT.. Tält, partytält, öl och spritflaskor uppeldade möbler, i stort sett ALLT man kan komma på.
JÄVLIGT DÅLIGT AV ER!!

Man ska inte behöva ha en vakt utanför campingplatsen som snurrar på batongen för att ni inte ska sno allt vi har och äger, för som sagt stölder under natten var vanliga.

Jag kommer att ta upp detta med ledningen för bugrun och kommer att kräva att snorungarna som jag stötte på under söndagsmorgonen portas och skall INTE SLÄPPAS IN, 4 EVER!

Jag är glad att jag inte hade bubblan med mig kan jag säga, skulle inte vågat det kan jag säga.

Helt vilse
103 Inlägg
13 juni 2011
Lundmark skrev:
En "tvåfärgad" över o under med rosthuv och bh? tongue hmm, angående stämplingen., så är väl photoshop ett lätt alternativ. lägga in en halvosynlig text, eller en textremsa nånstanns smile

08Jensen skrev:

Lundmark skrev:

Aa, precis .. men hur får man till på hyfsat kort tid? Det är ju somsagt ett gäng bilder.. men jag vill ju inte sitta i 2 timmar och sätta stämpel tongue

228 Inlägg
13 juni 2011
Håller helt klart med Tokken! Håller mig på den lugna campingen, inte för att musiken är hög utan för att de spårar ur och mest blir en gris och drägg-camping.. Man kan utan problem ha trevligt på lugna campingen också!

wagenwerks.net dubkorps.com wheel-whores.com

74 Inlägg
13 juni 2011
Det var en riktigt mysig träff, första gången jag var där och jag tyckte alla man mötte var trevliga. Ingen så mycket som petade på min bil trots att den stod mest utsatt parkerad på hela campingen. Jag kanske hade tur smile

Jag tyckte att folket som eldade gjorde det med förstånd och det var ståtligt att titta på alla lampor, minidiscon och lägereldar när man vandrade omkring på natten.

71 Inlägg
13 juni 2011
08Jensen skrev:
Lundmark skrev:

08Jensen skrev:

Aa, precis .. men hur får man till på hyfsat kort tid? Det är ju somsagt ett gäng bilder.. men jag vill ju inte sitta i 2 timmar och sätta stämpel tongue

Jaru, du vet jag faktiskt inte. Google är rätt bra på att hitta svar, men jag hittade bara 13åriga britter som filmat med mobil på dataskärmen o jiddrar om hur man gör, fattar ju inte ett smack big_smile

fälg fantast
1 086 Inlägg
13 juni 2011
vi kom fram söndag 03.30 på bugrun, och kollade läget, finnarna hadde tänt en stor jävla brasa med diverse stolar, madrasser och massa annat skit, glas överallt , burkar, ,,detta var på svincampingen....men roligare blev det på dagen

Golf Mk2 GTI G60 Limited Edition NR 35 / 71

36 Inlägg
13 juni 2011
Mer eller mindre bra bilder från mig:

https://picasaweb.google.com/1035964988 … qTHwPn3qgE

Tråkigt att höra vad som händer på partycampen, skulle Aldrig ställa min bil där även om den inte är den vackraste..
Jag hade det trevlig iaf smile

Team dBakuten
3 453 Inlägg
13 juni 2011
Wobbert skrev:
Jag tyckte att folket som eldade gjorde det med förstånd

Vilket BR var DU på?? neutral

dBAkuten
Billjudsveteran sedan 1989
TEAM dBAkuten
PROJEKTTRÅD!

74 Inlägg
13 juni 2011
Tokken skrev:
Wobbert skrev:
Jag tyckte att folket som eldade gjorde det med förstånd

Vilket BR var DU på?? neutral

Jag kanske missade de värsta katastroferna smile

Edit: Damn, är det du som har byggt Metallica-Bubblan? Den är riktigt fet, såg den på Elmia förra året tror jag det var. Mycket stiligt åk. Jag antar att du kommer befinna dig på Ullevi om 3 veckor smile
Senast redigerat av Wobbert (13 juni 2011)

812 Inlägg
13 juni 2011
Här kommer lite bilder från helgens BUG RUN på mantorp Park

http://www.flickr.com/photos/25403723@N … 74/detail/
Senast redigerat av aakesson (13 juni 2011)

19 Inlägg
13 juni 2011
Tokken skrev:

egendom.

JÄVLIGT DÅLIGT AV ER!!

Tack för en trevlig helg, Matilda, Amanda, Anders, Timo och Micke, Ni är underbara.
NI gjorde min helg riktigt bra, och ingen eller inget annat.

Över and ut.

det är väldigt många utan körkort här i fårn mantorp som enbart drar till bugrun, gatebil och dom andra stora evenemangen för att dricka och sno alkohol och annat som ligger utan för bilar eller på flak. väldigt dåligt dom vistas endast på nätterna och bryr sig inte ett skit av bilar eller liknande. kan även säga att det inte är dom som är mellan 16-19 som är värst det är ett gäng här som varit på mp i många år dom är mellan 21-24år och har inget liv förutom knark och sprit sommar halvåret är deras höjd punkt då dom snor sprit och annat från gäster på mp. mkt dålig stil är väldigt glad över att inte till höra den skalan och vakterna borde ha mera koll efter som det är samma vakter näst in till varje år och dom lär känna igen dessa personer efter som vakter också bor i mantorp ( i alla fall de flesta ) men tack för en trevlig helg !!

Professionell amatör
451 Inlägg
13 juni 2011
MrDanger skrev:
Mer eller mindre bra bilder från mig:

https://picasaweb.google.com/1035964988 … qTHwPn3qgE

Tråkigt att höra vad som händer på partycampen, skulle Aldrig ställa min bil där även om den inte är den vackraste..
Jag hade det trevlig iaf smile

Yay ^^, Min husvagn å tjejens bil på bild 124, trevligt trevligt smile

Apropå allt eldande så eldades det en hel del vid vårat, men det var ju inte vi själva som fick det att spåra ur, så bläng inte surt på folk bara för att de bodde precis vid svinandet! Vi fick ju dessutom tvätta bort en HEL DEL pulver från bilar/husvagn efteråt ! I övrigt tyckte jag det var en kanonträff ! smile

AUDI - Four rings to rule them all

Exporterad Colombian
812 Inlägg
13 juni 2011
aakesson skrev:

Hade hoppats på o råka hamna på någons bilden, men icke tongue

Skoj att du lyckades fånga Harlequin-kopian dock och Z:as babyblåa mk2a smile

Det går inte händelsevis att få dem skickade till sig? tongue

Tack på förhand
Fabbe wink

luftgekühlt für alle
3 068 Inlägg
13 juni 2011
08Jensen skrev:
Peter_Eriksson skrev:
En väldigt rolig helg, dock slutade den tråkigt med motorras idag.. den bankörning jag fick var sjukt rolig!

Skulle uppskatta om nån har bilder eller film på min röde golf in action! /// Peter

Jag har nog bilder på din golf vid bankörningen smile

Vad trevligt! Har du lust att lägga upp dem här eller i min tråd? Eller kan jag få dem via mail? pm:a om det är nåt annars, lägg gärna in ditt namn någonstans eftersom det är dina bilder. /// Peter

812 Inlägg
13 juni 2011
malaguti_fabbe skrev:
aakesson skrev:

Tack på förhand
Fabbe wink

svälv klart, men vilken är Harlequin-kopian och vad är din e-mail

Exporterad Colombian
812 Inlägg
13 juni 2011
aakesson skrev:
malaguti_fabbe skrev:
aakesson skrev:

Tack på förhand
Fabbe wink

svälv klart, men vilken är Harlequin-kopian och vad är din e-mail

Den i olika färger, en Golf 3a i grönt,gult,rött o blått smile

Skickar mail till dig via gorg, som du kan svara på wink

Helt vilse
103 Inlägg
13 juni 2011
Peter_Eriksson skrev:
08Jensen skrev:
Peter_Eriksson skrev:
En väldigt rolig helg, dock slutade den tråkigt med motorras idag.. den bankörning jag fick var sjukt rolig!

Skulle uppskatta om nån har bilder eller film på min röde golf in action! /// Peter

Vad trevligt! Har du lust att lägga upp dem här eller i min tråd? Eller kan jag få dem via mail? pm:a om det är nåt annars, lägg gärna in ditt namn någonstans eftersom det är dina bilder. /// Peter

Jag jag fixar det så fort jag får tid smile

luftgekühlt für alle
3 068 Inlägg
13 juni 2011
08Jensen skrev:
Peter_Eriksson skrev:
08Jensen skrev:

Jag jag fixar det så fort jag får tid smile

tack!

Sök