3785
Sök

Xbox360, bra/anus?

Zoom Zoom
381 Inlägg
12 augusti 2006
AkkE skrev:
jag ska iaf köpa en PS3 när det kommer ut. jag följer Gran Turismo serien hehe tongue

Då hoppas jag att du har förbokat ett, för annrs får du inget för ens nästa år.
sony hinner inte tillvärka tillräkligt många så bara dom som har förbokat får ps3 i år

Power is Nothing Without Control

1 414 Inlägg
12 augusti 2006
Den är bra så länge man inte råkar rubba konsollen när man spelar, då finns det risk för att skivan i maskinen går sönder...

in any case, knowledge is generally a useful thing in its own right ...
- www.bmwb.se

BMW Power
2 362 Inlägg
12 augusti 2006
Founder skrev:
Den är bra så länge man inte råkar rubba konsollen när man spelar, då finns det risk för att skivan i maskinen går sönder...

Hmm, låter som du är säker på din sak wink

BMW, bogsering med wire :/

231 Inlägg
12 augusti 2006
Eller så försöker man då ha alla konsoller tongue (Inte för att vi har det här hemma ännu då)

Uppvuxen med Volvo, så Volvo är och kommer alltid vara en del av mitt hjärta!
3/4 vitblå 1/4 blågul

1 639 Inlägg
12 augusti 2006
Sony är för sent ute, 360'n är redan så etablerad att ps3 aldrig kan komma ikapp...
Wii har ett så pass revolutionerande kontrollsystem och unika spel att den kommer sälja mycket bra ändå... Den kommer dessutom bara kosta runt 2k. Ps3'an kommer ju kosta som en schysst budget PC... Genast när Nintendo visade sin gyrokontroll så försökte Sony kopiera conceptet till sin handkontroll men dom klarade inte av det så nu har deras kontroll gyro MEN INGEN SKAKFUNKTION enligt vad jag läst... Nää Sony är borta !!!
Senast redigerat av mrcelica (12 augusti 2006)

Om jag var hälften så ful i arslet som du är i ansiktet så skulle jag bara skita när det är mörkt....

381 Inlägg
12 augusti 2006
kan starkt rekomendera 360!! Finns så mkt mer man kan göra med xbox än någon annan konsoll! Ps3 är alldeles för dyrt med tanke på vad man får! 360 ligger väl på 3500:- nu eller nått stora paketet. Ps3 7000:- å du kan göra så mkt mer med en 360! Så jag säger Bra till 360!!
Ps3 ska ja prova när de kommer då kan ja säga om de  e bra eller anus big_smile

166 Inlägg
13 augusti 2006
Trådstartare
får man med några spel i xbox konsolen ?

M-Sport

166 Inlägg
13 augusti 2006
Trådstartare
Nån som vet vart man kan chippa sitt 360?

och hur man sänder över xbox spel från datan till 360?

//RILLE
Senast redigerat av Rillskoo (13 augusti 2006)

M-Sport

1 639 Inlägg
10 september 2006
Nu är det ställt utom allt tvivel, PS3 är döööd !
Den kommer inte lanseras i Europa förän en bra bit in på nästa år ! Då kommer hårdvaran redan att vara föråldrad och 360'n och Wii kommer ha all marknad...

Sony är ena riktiga klantarslen..

http://www.fz.se/nyhetsarkiv/?id=15178

Om jag var hälften så ful i arslet som du är i ansiktet så skulle jag bara skita när det är mörkt....

Vw trimmare
2 995 Inlägg
10 september 2006
mrcelica skrev:
Den kommer inte lanseras i Europa förän en bra bit in på nästa år ! Då kommer hårdvaran redan att vara föråldrad och 360'n och Wii kommer ha all marknad...

hmm...ganksa känt är att xbox 360 har dubbelt så kraftig programvara i sin och att do mahde ethernet inbyggt i sin första konsol vilket ps2 ägarna fick köpa till efter ett halvår....dessutom är xbox mer för avancerade användare du kan ha 2 HDD linux/Windows intallerat på maskinen tanka hem moddar,patchar mm....Xbox har haft det trögt fattar inte varför då dom har överlägsen grafik
och ganska bra spel...dock gillar jag playstation 1 mest wink...Nu ska man inte måla upp Wii för högt vad hände med gamecube? wink...dom hade 128-bit samtidigt som xbox släppte sin 256-Bit så nu ska man inte tro att Wii är nått övermänskligt kan bli flopp eller succe....

Gorgilus addictus
4 756 Inlägg
10 september 2006
mrcelica skrev:

ehem...jag kan lova dig....när PS3 kommer ut så kommer de att sälja as mycket wink....de ska nämnas att den inte har släppts i japan ännu...och vet du varför? Sony är inte riktigt klar med hela maskinen ännu...dom som man har sett på mässor och sånt har bara haft den "gamla"hårdvaran... wink. OCH Sony har tyvärr haft grymme problem med blueray lasern i deras ps3....synd. Jag vet inte om Microsoft har de i 360? Eller om Nintendo har de i Wii? Men PS3 kommer att ta över sen när de väl kommer ut.
Och kan 360 köra importerade spel och filmer utan chipp? Nej...inte vad jag vet....och de KAN  PS3 direkt från fabrik.
Senast redigerat av THEBADGUY (10 september 2006)

Allt för den där jävla hatten!

1 639 Inlägg
10 september 2006
Ingen chans att den kommer att ta över eftersom de andra konsollerna redan funnits på marknaden låååång tid !
360'n kommer ha HD-DVD som tillval, vet ej hur det blir med Wii !

Gorgilus addictus
4 756 Inlägg
10 september 2006
mrcelica skrev:
Ingen chans att den kommer att ta över eftersom de andra konsollerna redan funnits på marknaden låååång tid !
360'n kommer ha HD-DVD som tillval, vet ej hur det blir med Wii !

joo..men tror du inte att folket är lite trötta på dom gamla konsollerna när PS3 kommer ut?

De är så Sony tänker just nu....dom ser de lilla positiva som finns kvar vid en sen lansering och de är de jag sa precis... wink...folket blir till slut trötta på 360 och Wii...så dom vill ha något nytt...
Senast redigerat av THEBADGUY (10 september 2006)

1 639 Inlägg
10 september 2006
Nja, ps3an är ju knappast någon revolution jämfört med 360'n... Tror inte någon som nyligen köpt en Wii eller 360 kommer lägga ut 6k bara för att få en ytterst marginell prestandavinst...

Många säger ju oxå att ps3'an INTE har bättre prestanda än xboxen...

Gorgilus addictus
4 756 Inlägg
10 september 2006
mrcelica skrev:
Nja, ps3an är ju knappast någon revolution jämfört med 360'n... Tror inte någon som nyligen köpt en Wii eller 360 kommer lägga ut 6k bara för att få en ytterst marginell prestandavinst...

Många säger ju oxå att ps3'an INTE har bättre prestanda än xboxen...

Ja på pappret så verkar de som att 360 har bättre prestanda...men sen ska de ju även kollas hur den tar fram spelens prestanda....och där förlora(enligt rykten) 360 stort mot ps3....

1 639 Inlägg
10 september 2006
Kanske, kanske inte. Men är den så mycket bättre att folk lägger ut 6-7 tusen när de nyligen köpt en konsoll ?
Den kan möjligtvis locka ett fåtal Sony harcore gamers och några som inte köpt konsoll ännu..
Senast redigerat av mrcelica (10 september 2006)

Gorgilus addictus
4 756 Inlägg
10 september 2006

1 639 Inlägg
10 september 2006
Kvittar hur bra den är, orkar ändå inte vänta ett halvår till... tongue

Gorgilus addictus
4 756 Inlägg
10 september 2006
mrcelica skrev:
Kvittar hur bra den är, orkar ändå inte vänta ett halvår till... tongue

Nej jag tänkte precis skriva de..lite synd att den kommer så sent....men men...jag är Nintendo frälst...så de blir ett Wii big_smile

1 639 Inlägg
10 september 2006
Samma här ! Nintendo kanske inte har den kraftigaste hårdvaran men spelen håller en betydligt högre klass än konkurenterna.. Enbart kommande Zelda gör att det är värt att köpa en Wii smile

Sök