4132
Sök

Xbox360, bra/anus?

terazzi
10 september 2006
Bara så ni vet,Playstation 3 kommer nu 3 månader försent än väntat!
www.level7.nu finns den infon på..
Senast redigerat av terazzi (10 september 2006)

1 639 Inlägg
10 september 2006
terazzi skrev:
Bara så ni vet,Playstation 3 kommer nu 3 månader försent än väntat!
www.level7.nu finns den infon på..

Hmmm, det är just det vi diskuterat de senaste 10 inläggen...... =/

Om jag var hälften så ful i arslet som du är i ansiktet så skulle jag bara skita när det är mörkt....

Solfilmsmontör på Mellby Solfilm
605 Inlägg
10 september 2006
Måste bara skriva det.......igår lirade jag NES! 8-bitar är en upplevelse isig!*stortstortstortsmile*
Passade på att rasta Mario ett helvarv å ta Link på en promenad!big_smile Nu snackar vi nostalgi!!!

mellbysolfilm.se - monterar solfilm till din bil!

Gorgilus addictus
4 756 Inlägg
10 september 2006
mrcelica skrev:
Samma här ! Nintendo kanske inte har den kraftigaste hårdvaran men spelen håller en betydligt högre klass än konkurenterna.. Enbart kommande Zelda gör att det är värt att köpa en Wii smile

ja de är det....men jag ska ha de på GC...men de blir med största sannolikhet Wii när jag köper nytt big_smile
Senast redigerat av THEBADGUY (10 september 2006)

Allt för den där jävla hatten!

Gorgilus addictus
4 756 Inlägg
10 september 2006
HardcoreHunny skrev:
Måste bara skriva det.......igår lirade jag NES! 8-bitar är en upplevelse isig!*stortstortstortsmile*
Passade på att rasta Mario ett helvarv å ta Link på en promenad!big_smile Nu snackar vi nostalgi!!!

Ja de är så roligt! Älskar dom gamla Nintendo konsollerna! Har sj ett NES och 2 SNES....underbart att sätta igång dom big_smile

Allt för den där jävla hatten!

Volvoskadad
6 017 Inlägg
10 september 2006
THEBADGUY skrev:
HardcoreHunny skrev:

Ja de är så roligt! Älskar dom gamla Nintendo konsollerna! Har sj ett NES och 2 SNES....underbart att sätta igång dom big_smile

du har så rätt! dom äger stenhårt!!! big_smilebig_smile

Jonas

Majestas
1 319 Inlägg
27 november 2006
Rillskoo skrev:
Nån som vet vart man kan chippa sitt 360?

och hur man sänder över xbox spel från datan till 360?

//RILLE

Någon som vet?

Team VeboTrim

Sök