Cruisingen kommer nog att krocka rejält med Pridefestivalen som rör sig i samma område! Detta har ju inte hänt tidigare då det dels varit olika dagar och olika områden, men nu är det själva citykärnan med Kungsgatan och Sveavägen, Stureplan m m som berörs...
Cruisingen kommer nog att krocka rejält med Pridefestivalen som rör sig i samma område! Detta har ju inte hänt tidigare då det dels varit olika dagar och olika områden, men nu är det själva citykärnan med Kungsgatan och Sveavägen, Stureplan m m som berörs...
då e de bara på med plogskivan å gasa FULLT så flyttar folk på sig
Var inte bögmyset förra helgen? Tyckte jag hörde det på tv men jag lyssnar ju inte så noga, fan då vågar man ju inte bjuda in några damer i bilen. Då vet man ju inte ens om de är damer för helvete!
Det är aldrig försent att förvärra ett dumt beslut...
Var inte bögmyset förra helgen? Tyckte jag hörde det på tv men jag lyssnar ju inte så noga, fan då vågar man ju inte bjuda in några damer i bilen. Då vet man ju inte ens om de är damer för helvete!
det känns,,,,
När man känner det så har man redan ett problem!
Det är aldrig försent att förvärra ett dumt beslut...
det känns,,,,
Problemet är hur hårt man ska slå, eller????
/Benny
Jag har en paroll--Long live rock'n'roll!!!
Jag säger som Rännhola Rockers:
Ni som kör européer, Ta era kärror med er och ställ dom där dom hör hemma, i cykelstället!!! Min youtubekanal!
Pride+Wheels cruising... Hm... kommer bli en intressant lördagkväll minst sagt då jag hört vad bilarna pyrt ut för typ av musik föregående år
Jag tror inte att Pride+Cruisingen blir någon hälsosam kombination!
/Benny
Ni som kör européer, Ta era kärror med er och ställ dom där dom hör hemma, i cykelstället!!! Min youtubekanal!
det känns,,,,
Ingen inbjudan till bilen INNAN man kollat... alltså,, nån annan får ju kolla utifall..
Ingen inbjudan till bilen INNAN man kollat... alltså,, nån annan får ju kolla utifall..
Safety first med andra ord!
/Benny