Tänkte fråga nu om det är någon som har lite mer koll på vad det är för et som funkar ihop med ett par spacers som ändra bultcirklen och skjuter ut fälgen en bit mm. Tror ni det går med ett par 9 tum breda med et20 i hjulhuset + vad för spacers? Någon som har koll på vad som går på en gammal volvo? Borde väll funka med dessa fälgar samt ett par spacers som bygger ut lite ytterligare ? Vore tacksam för svar. Mvh micke
De ska inte vara några problem ska du se. Allt går att justera ut med spacers. Prata med TCL de ligger i Gnosjö, Fick mina spacer billigt som satan. Han kan en del ang storlekar m.m
Manton har ju en hel del spacers och möjligheter att få special beställda spacers men tyvärr ganska dyr. Jag beställde en uppsättning till min turbo och de fick jag pynta 2000kr för 4st men på TCL fick jag ge 1200kr för 4 st. Där kan man oxå special beställa.
Okej tacksam för svar:) Svårt att hitta orginal bbs rs så får fundera lite till men det lutar åt ett par sådanna kopior. Svåra är och veta om man ska ta 16tum som är 9 och 8 tum breda eller 17 som finns i 9 och 10 tum samt 7.5 och 8 :S Svårt val
Gäller att ha tålamod , ett annat tips är ju att kolla tyska sidor. Vet att kompisen hittat fälgar på tyska sidor som man varken sett eller hört talas om. dem har ganska stort utbud med.
Gäller att ha tålamod , ett annat tips är ju att kolla tyska sidor. Vet att kompisen hittat fälgar på tyska sidor som man varken sett eller hört talas om. dem har ganska stort utbud med.
Japp har letat som bara den:)
Hittade mina 17"are på blocket här om dagen Annars om man verkligen vill ha, så är de ju "bara" att köpa från ebay.de finns alltid uppsättningar till salu där
Japp har letat som bara den:)
Hittade mina 17"are på blocket här om dagen Annars om man verkligen vill ha, så är de ju "bara" att köpa från ebay.de finns alltid uppsättningar till salu där
Jaså måste missat dem ;( inget som du säljer va? bara säg till om du skulle veta någon;)