lite över vad som händer. just nu e jag deprimerad pga olika anlegningar, kommer här med skriva vad som händer/hänt med bilen.
jaha jo du, bilen lämnades över 18 april vid 20.00 och lämnade nyckel vid 0900 dagen där på, för kopplingsbyte en funktions test och sist mappning.
iom att ja hade ett missöde som gjorde att ja lämnade den på kvällen istället för morgonen så har det tagit lite längre tid. enligt dem. det förstår jag
de ringde mig förra veckan och sa att de hittas en del fel ett MINDRE bränsle läckage, ett el fel vid skuffen som kunnat gått riktigt illa detta måste åtgärdas omgående samt en upphängning till avgas systemet. ja uppskattar att de ringer mig o säger detta, att ja vet va som händer och vad jag kan tänka på i framtiden.
nu snart 1 månad efter de ja lämnat in den så gick min far över från jobbet o fråga hur de går. och fick svaret om cirka 2 veckor är den nog klar.
inte så himla kul att på vänta i 6v på jobb som skulle ta ca 2 dagar .
ringe dem nu i veckan o fråga typ när bilen kan bli klar. och får svaret att bilen de inte haft tid pga tidsbrist i deras schema. de erbjuder mig att de kan hyra in personal från Mekonomen som brukar hjälpa dem.
ja säger ok, vill ju bara ha bilen klar so fort som möjligt.
sedan fick ja en kommentar i bildgalleriet att "han " sett bilen på Mekonomen parkering i BÖRJAN av veckan. asso de har kört/flyttat bilen till en annan v-stad innan jag ringde dem och gav dem mitt tillstånd att flytta den
detta e mitt första lite större bygge, och i och med detta e bygget knappast perfekt och ja uppskattar att de meddelade mig de saker de hittat. men efter all den tid borde de väl haft tid på något vis att komma vidare med bilen. så borde väll bilen vara klar?
så ja undersöker lite hur ja ska få bilen där ifrån.