Tackar Tackar!! Jag har inte missat bara eran, har nog missat massa andra fina BMW, men denna gången valde jag att vara funktionä. Så jag hann bara ta på några st. Sorry guys
Jag tror jag vet vad Jenmarry är ute efter, det var visst bara en liten detalj som var i vägen för henne så att säga. Jag kan ha rätt men det är hennes business anser jag.
Uno, jag har lite svårt att bestämma mig. Men när jag väl gjort det så kommer jag vara mer än nöjd
Blacknwhite skrev:
Jag tror jag vet vad Jenmarry är ute efter, det var visst bara en liten detalj som var i vägen för henne så att säga. Jag kan ha rätt men det är hennes business anser jag.
Riktigt riktigt trevlig träff med många nyare feta och välputsade bmws
För min del kom jag hem från power meet 04.30 söndag morgon, klev upp 08.30 för att sedan åka på bmw träff = rätt så jävla sliten! men det var klart värt det.
Däremot upptäckte jag på morgonen att någon hade sparkat på min bil......................... + stulit en dunk från takräcket någon gång under helgen... Av ren respekt så ger man fan i andras prylar! kan man ju tycka..
Det hände väl inte på bmwträffen hoppas jag!
Nej nej föfan. Den stod på parkeringen i avesta under helgen..
Tackar Tackar!! Jag har inte missat bara eran, har nog missat massa andra fina BMW, men denna gången valde jag att vara funktionä. Så jag hann bara ta på några st. Sorry guys