Merca300CeCab skrev:Kanske en runda för mig åxå. Har ca 6 mm kvar nu på bakdäcken å det är ju snart dax att ställa av den. .. :-)
hoteyes skrev:- tror inte det blir något mer denna säsongen var typ 7 bilar i lördags och inte en kotte i fredags
JDMCRAZE skrev:hoteyes skrev:- tror inte det blir något mer denna säsongen var typ 7 bilar i lördags och inte en kotte i fredags Nej d va inget o hurra för direkt
daajvid skrev:JDMCRAZE skrev:hoteyes skrev:- tror inte det blir något mer denna säsongen var typ 7 bilar i lördags och inte en kotte i fredags Nej d va inget o hurra för direkt vänta tills snön ligger hehe^^
vevve skrev:Grabbar och töser vart är snön ? Jag vill ha lite kul nu när man har en rolig bil och köra med
bluie skrev:vevve skrev:Grabbar och töser vart är snön ? Jag vill ha lite kul nu när man har en rolig bil och köra medHaha, du är inte ensam om att känna så! Men det verkar som det är på ingång nu blir ju kallare o kallare
JDMCRAZE skrev:Wangan Crew kanske fixar ngt senare Säger till när isåfall
bluie skrev:JDMCRAZE skrev:Wangan Crew kanske fixar ngt senare Säger till när isåfall Då hoppas vi på det
JDMCRAZE skrev:bluie skrev:JDMCRAZE skrev:Wangan Crew kanske fixar ngt senare Säger till när isåfall Då hoppas vi på det Ofc Ska se vad vi kan hitta på Inget 100a, men fan vi måste ju ha aktivitet på vintern med
bluie skrev:JDMCRAZE skrev:bluie skrev:Då hoppas vi på det Ofc Ska se vad vi kan hitta på Inget 100a, men fan vi måste ju ha aktivitet på vintern med Låter riktigt bra de!! Nu jäklar ska jag vara på dig hela tiden tills du/ni ordnar nått
JDMCRAZE skrev:bluie skrev:Då hoppas vi på det Ofc Ska se vad vi kan hitta på Inget 100a, men fan vi måste ju ha aktivitet på vintern med
bluie skrev:Då hoppas vi på det
-Kicki- skrev:JDMCRAZE skrev:Wangan Crew kanske fixar ngt senare Säger till när isåfall Vad säg som att fixa fram lite snö till oss??? hihihi
Callenajs skrev:efter att läst lite i denna tråd vill jag komma på en träff i hbg nu ^^