2605
Sök

Ford Connect reg DFJ 270 stulen från stockholm.

1 090 Inlägg
15 juli 2011
Trådstartare
hej..
tragiskt nog får man inte ha bilen i fred...

Ford Connect (vit med blåa däcksidor) står T&T förvaltning i blått på sidor och huv mm.
Reg nr DFJ 270, blev stulen natten till 14/7 i stockholm.  sad

sågs tjuvtanka 14/7 kl: 6.00 i strömnäsbruk i småland/skåne...

väldigt viktigt att bilen kommer tillbaka så skulle vara ytterst tacksam om ni håller ögonen öppna!
www.ttf.se <--- för att se loggan på bilen.

mvh//andreas
Senast redigerat av orkavaradu (16 juli 2011)

>>>>>JÄNKEBILSIDIOT<<<<<
14 254 Inlägg
15 juli 2011
orkavaradu skrev:
hej..
tragiskt nog får man inte ha bilen i fred...

Ford Connect (vit med blåa däcksidor) står T&T förvaltning i blått på sidor och huv mm.
Reg nr DFJ 270, blev stulen natten till 14/7 i stockholm.  sad

sågs tjuvtanka 14/7 kl: 6.00 i strömnäsbruk i småland/skåne...

väldigt viktigt att bilen kommer tillbaka så skulle vara ytterst tacksam om ni håller ögonen öppna!
www.ttf.se <--- för att se loggan på bilen.

tel: 0704615718.. om ni har info

mvh//andreas

Ingen rolig bil att stjäla precis, kör en sån i tjänsten. Men lika tråkigt ändå. Att inte människor kan skilja på mitt och ditt. Antingen skulle dom bara ha en bil att åka ned till skåne med eller så går den till Polen eller liknande. Lycka till med att få tillbaks den.

/Benny

Jag har en paroll--Long live rock'n'roll!!!
Jag säger som Rännhola Rockers:
Ni som kör européer, Ta era kärror med er och ställ dom där dom hör hemma, i cykelstället!!!
Min youtubekanal!

1 090 Inlägg
15 juli 2011
Trådstartare
mm tråkigaste bilen och ta.. men det är en arbetsbil så den behövs varje dag sad

aa bilarna rullar ju ut från sverige, sen återvänder dom med polska eller estniska reg-plåtar!

153 Inlägg
16 juli 2011
Har dessvärre inte sett till bilen även om jag bara bor ett par mil norr om Strömsnäsbruk.
Var ute och körde i krokarna den kvällen men småland är stort. E4an eller massa mindre skogsvägar.

Men i en fastighetsförvaltar bil kan väl knappast något av värde finnas?
Någon borrmaskin på sin höjd?
Låter lite väl långt att köra för att sno en bil där de går lasta lite för att sen göra någon hit and run etc. Är mer troligen att den dyker upp i Sverige om ett par månader än i utlandet tror jag.

tråkigt att bilen inte fick vara ifred dock.

1 217 Inlägg
16 juli 2011
Hmm, det var la värdetransportrån uppe i stockholmstrakten häromdagen?

Ev flyktbil tänkte jag på..

1 090 Inlägg
16 juli 2011
Trådstartare
joo man vet ju aldrig vad den kommer användas till ...    men folk måste lära sig att inte tatta från andra!

Sök