18 juli 2011
Trådstartare
Söker en ägare av en (Mörkblå?) traktor av vad jag kunde syna 740 modell... möjligt till att det kunde varit av annan volvomodell men det vars i alla fall en mörk volvo
Bilen kör förbi rondellen vid Audi i Kungälv nästintill vartenda kväll och håller på att träna sin "sladd-teknik" klockan 23:30-24:00..
Folk som jobbar (jag och min flickvän ex.) är väldigt irriterade över detta, jag har ringt polisen och lagt in ett klagomål och vill inte behöva ringa dit flertal gånger p.g.a detta.
Om du känner personen, var vänligen meddela denne att detta börjar bli ganska jobbigt.. Att försöka sova med ett bröl från en gammel B23/B230 som antagligen har överdimensionerat sitt avgassystem för mycket är inte direkt sövande.
Jag förhindrar inte personen från att leka, det får han gärna göra.. men man kan välja sina tider för lek bättre, kan man inte det så får man i alla fall respektera att man får leta sig andra platser att göra detta på!
__OBS!__ Vill ni inte berätta vem det är/vem du är så är det lugnt, jag måste inte veta.. Men jag vill gärna att informationen går fram till personen i fråga!
Om jag får tag i personen så vill jag endast ge honom en reprimand, inget mer..
Mvh Daniel