Roligt! Just nu kan man bara se vädret för fredagen på SMHI.se och där står det tyvärr regn... Dock är inte dom kända för att ha rätt, men vi får se hur vädret blir närmre träffen, blir det skit så säger vi till om det blir träff eller inte! Så folk inte behöver åka Ex. 19 mil i onödan
Vitto....jag kikade på Google Maps och undrar då om det är parkeringen vid hörnet Centralgatan och Mjölbyvägen som man samlas vid och tiden är kl: 19:00 ?
Vitto....jag kikade på Google Maps och undrar då om det är parkeringen vid hörnet Centralgatan och Mjölbyvägen som man samlas vid och tiden är kl: 19:00 ?
nej det är inte rätt. du bara följer 73:an in mot nynäs så kommer det ett ställe som heter sjötelegrafen, är en stor skylt, samt med coop extra. där ska du svänga upp höger, så kommer du/ni se bilar
nej det är inte rätt. du bara följer 73:an in mot nynäs så kommer det ett ställe som heter sjötelegrafen, är en stor skylt, samt med coop extra. där ska du svänga upp höger, så kommer du/ni se bilar
du kan kolla på google maps om du tar vägbeskrivning till "Telivägen" nynäshamn så kommer du få upp rätt ställe