hoppas detta är rätt forum tråd. Jag har sökt och sökt och sökt
Jag håller på att fixa nytt överdrag på min bil och då märkte jag att jag inte kan fälla fram baksätet:/ jag får lös underdelen men inte överdelen på sätet är det så att den är bultad fast? jag har ochså ett problem med nack stöden där bak dom går på el att man kan hissa upp och ner dom men ingett händer när man klickar på knappen. Kan det vara enkelt fel? ingen säkring har gått och man hör ingett där bak vid motorerna heller. är väll ingett jag är så brydd om men skulle va kul att få det att funka Har nått fel på datan jag kan inte rätt vad jag har skrivit men om sätet är bultad fast hur tar man lös det??
är de en kombi eller sedan? på sedan så sitter bak sätet i 3 skruvar längst ner, en på vardera sida och en i mitten sen trycker man sätet uppåt. Och nackstöden måste man vika upp manuellt sen trycker man på knappen så viks dom ner. och ja de är vakuum
Somliga kallar det lyx, Mercedes Benz kallar det för standard.
Tack äntligen nån som svarar Nu blire att slita lös bak sätet. Ja det är en Sedan men grejen är att nackstöden är redan uppe men inte helt jag kan varken dra upp eller ner nack stöden. Jag har smörjt in med 5-56 men har inte hjälpt allt ser hemskt fräsht ut därbak i bilen och är faktiskt stolt över att jag inte fick ett enda fel på besiktningen för att vara min första bil ! kan det va så det finns nån säkerhets spärr där bak som gör att nack stöden är låsta?
då vet jag precis vad du menar ser likadant ut i min kanske man kan få loss vakuumslangen från klockan och suga i den så ska väl nackstödet gå ner? kanske jag vet inte har inte haft problemet
Somliga kallar det lyx, Mercedes Benz kallar det för standard.
Nope jag har testat det mesta. Man kan få ner dom manuellt men det hjälper inte. Har dock inte testat så Görs så mycket Funderar på att kolla vars vakum suget ligger
jag har kommit på det, under baksätet mot golvet på bilens vänstra sida så sitter det 1 slang eller två, sug i den som går bakåt mot skuffen, tills det tillslut fälls ner
jag har kommit på det, under baksätet mot golvet på bilens vänstra sida så sitter det 1 slang eller två, sug i den som går bakåt mot skuffen, tills det tillslut fälls ner
Okej ska kolla upp detta så fort som möjligt kan du fälla ner dom med knappen där fram nu?
det kan jag inte nu längre iaf. fungerade klockrent förut, sen glappade det och funkade ibland, nu äre dött. har dock ingen aning vad det kan vara som gett med sig:P
det kan jag inte nu längre iaf. fungerade klockrent förut, sen glappade det och funkade ibland, nu äre dött. har dock ingen aning vad det kan vara som gett med sig:P
lät ju konstigt har tydligen inte funkat i 20 år enligt förra ägaren för mig xD