Ekman87 skrev:Tv4 har jag fel fast det bara gäller morgondagen. På yr.no så är det mulet med uppehåll fram till kl 2 på natten till söndan.
Andyy90 skrev:Ekman87 skrev:Tv4 har jag fel fast det bara gäller morgondagen. På yr.no så är det mulet med uppehåll fram till kl 2 på natten till söndan.jag överlever i vilket fall lite regn..
Ekman87 skrev:Andyy90 skrev:Ekman87 skrev:Tv4 har jag fel fast det bara gäller morgondagen. På yr.no så är det mulet med uppehåll fram till kl 2 på natten till söndan.jag överlever i vilket fall lite regn.. Vi gjorde det förra gången, så varför skulle vi inte göra det nästa vecka (om det kommer regn vill säa) men hoppas ju såklart att det är uppehåll.
OSTmacka1 skrev:Henjer skriv upp subaru impreza type r på mig istället för saaben.
Crew_Crille skrev:OSTmacka1 skrev:Henjer skriv upp subaru impreza type r på mig istället för saaben.BAH!? vad är nu detta Marcus?????
malaguti_fabbe skrev:Sugen på o testa mot nått nu alltså
ekelund88 skrev:malaguti_fabbe skrev:Sugen på o testa mot nått nu alltså din wannabe e alltid godkänd att testas mot storebror
malaguti_fabbe skrev:ekelund88 skrev:malaguti_fabbe skrev:Sugen på o testa mot nått nu alltså din wannabe e alltid godkänd att testas mot storebror Närmast marken vinner
Stofer skrev:malaguti_fabbe skrev:ekelund88 skrev:din wannabe e alltid godkänd att testas mot storebror Närmast marken vinner Evo vinner, eller?
malaguti_fabbe skrev:ekelund88 skrev:din wannabe e alltid godkänd att testas mot storebror Närmast marken vinner
ekelund88 skrev:din wannabe e alltid godkänd att testas mot storebror
S_Henjer skrev:Såg dig i Markaryd igår Andreas.. Såg ju riktigt fräsch ut Supran..
Andyy90 skrev:S_Henjer skrev:Såg dig i Markaryd igår Andreas.. Såg ju riktigt fräsch ut Supran..Hehe, jadå den är fin är lite småsaker att fixa i vinter bara ^^Hade jag haft mer bakdäck så hade jag fortsatt..