Hej!

Nu håller min underbara Golf 3a på att ramla ihop efter 29tusen mil, så det är dags att hitta en nya tro tjänare.
Problemet är ju det att jag kan inte för mycket om bilar men håller på och lära mig och har kompisar som har fixat med bilar i hela livet så tänker varför inte hoppa på tåget och lära sig lite om bilar och motorer då det är Jävligt roligt med allt runt omkring bilar.
Men problemet är att jag är i behov av en ny bil.
och detta är vad jag har för funderingar på bil och vad jag känner att jag kan betala för bilen,
Pris:
Mellan 50-85tusen max om det är i Sverige
Kan även tänka mig att åka till Tyskland och handla men då sjunker priset ner på 70 tusen då 15tusen är till importering av bilen.
(Vid köp i Tyskland skall det vara hos en bilförsäljare, full servis historik och helst inte över 11,000mil)
Nu till det jag vill att bilen skall helst skall ha:
Roliga kör egenskaper
Turbo
Inte för stor, runt golf storlek
Inte rullat mer än 12,000mil
Acc
Halv skin minst
4hjuls drift gärna (Inget måste)
Och så mycket utrustning som möjligt.
Trim vänliga om man kan skriva så
Kan säga att hittills har jag själv kollar på dessa bilarna men hittar ingen riktigt som jag den måste jag ha:
Audi: A3 och A4
VW: Golf Gti 1,8t även små kollat på v5 och v6 (vet att det inte är turbo på dom)
Seat: Leon 1,8t
Alfa romeo: blandade modeller
Chrysler: PT Cruiser GT 2,4 Turbo (gillar hur den ser ut)
Men var inte rädda och ge mig förslag på bilar som inte riktigt matchar det jag tror att ni vet mer om prisvärda bilar än jag.
Men jag tror ni förstår på ett ungefär vad jag vill ha bil, så nu är det bara och vissa mig vad som finns och vad ni tycker för bil som skulle passa mig

(Var inte rädda och säga till om jag kräver för mycket för summan med pengar som jag har)
//S.Jr