2907
Sök

Inför: Samkörning/Karavan till Familia 20/8 (VALLÅKRAKVÄLLEN)

103 Inlägg
8 augusti 2011
Trådstartare
BMC (Blekinge Midnight Club) kommer styra upp en samkörning ner till Hbg/väla/hyllinge på lördagen 20/8, på eftermiddan.

Vi kommer samlas på lilla parkeringen (den nere vid rondellen/vid e22) på Rosenholm i Karlskrona.
Sen köra ner till ÖoB i Ronneby/Kallinge för att möta upp dem som kommer därifrån.
Därefter är det raka spåret ner till Familia med ett stopp i Kristianstad vid Statoil.

Rosenholm/Karlskrona
Samling 13:00 Avgång 13:30

ÖoB Ronneby/Kallinge
Samling 13:45 Avgång 14:15

Statoil Kristianstad
Vi är på plats ca 15:15
Avgång sker strax efter 15:30, beroende på hur lång tid folk tar på sig.

Beräknad ankomst i Hyllinge vid Familia senast 17:00, som sagt beroende på hur lång tid det tar i Kristianstad.

Jag kommer köra ledarbilen(Pärlvit Audi S2) och allt kommer ske i lugnt tempo, vänligen respektera detta!
För dem rastlösa bakom ratten som är "tvugna" att köra om och leka lite längs vägen så det "okej", MEN, fall tillbaka i karavanen sedan för att inte splittra karavanen.
Anledningen till samkörningen är för att anlända samtidigt och för att det är så mycket trevligare att köra i karavan som håller ihop!

MvH BMC CREW..

79 Inlägg
8 augusti 2011
tror inte jag kan följa med men vi får se blir nog bara eventulellt ner över dan isf:)

Studerande maskiningenjör
1 903 Inlägg
10 augusti 2011
fan vad sugen jag blir på att köra med sad hade vart skoj som fan.... men måste flytta den helgen eller dagarna innan hmm

103 Inlägg
17 augusti 2011
Trådstartare
Snart lörda.. Verkligen inga härifrån som ska med ner? Det är verkligen värt mödan att ta sig ner smile
Senast redigerat av Tomten88 (17 augusti 2011)

79 Inlägg
17 augusti 2011
Vill jätte gärna ner men vet inte om jag kan/har råd:/

Sök