hemma efter ca 30min arbete. är inte helt klar men en bit på vägen.
Före
Efter
Ska man ta bort Opel märket också ?
HAr inget medel hemma som jag kan få bort det med så får vänta tills man åker till biltema o handlar men jävlar vad det sitter trodde det skulle lossna enkelt men icke.. har 2 emblem till att ta bort..
Något medel ni kan rekomendera ?
Har haft tankar på att byta grillen , hittade en billig nu på en hemsida..
Jag orkade inte vänta på att åka till biltema så gick till affären o kollade vad han hade hittade en burk Gripen bensin på hyllan ... gick och testade och de visade sig vara riktigt bra
Före
Efter
Blir nog till att ta bort Opel märket också senare , har 2 st emblem kvar som sitter på sidodörrarna som ska bort också.
Ser bra ut, blir nog kanon med toningen oxå. vad står på tur efter det om man får fråga?
Ja det blir bra, men jävla jobb o få bort klister resterna
Nästa blir toning ska boka så fort jag får in lite cash på kontot , sen blir det sportsystemet kan inte åka runt med den där fjantiga pipan som sticker ut haha eller om jag köper endast ljudämpare så länge, men nog lika bra o satsa på rostfritt sportsystem på en gång.
Är på jakt efter några snygga fälgar till bilen också..
Kommer ha ca 5000:- nästa månad o lägga ut på bilen så det blir toning och ev sportsystem beroende på vad det går på.
Nej jag har kollat det o det ser bra ut har kollat under och det är endast lite på sido balken eller vad det heter men det ska jag ta bort inom en månad
Haft endast 1 ägare innan, full servad och besiktad med blankt papper varje år!
Helnöjd med resultatet ska slänga upp en bild strax
Nej har hittat en del men inga jag är spec. intresserad av men nästan ingen bråska vintern är ju här när som helst så då har man hela vintern på sig o leta
Men nästa projekt är:
Toning bokat 15 sep
Sportsystem åker på nästa månad också!
Tror ni det gör någon skillnad med öppet luftfilter på denna bilen ?
va förbi biltema idag men dom har tydligen slutat med det i sitt sortiment så kunde inte köpa med mig nått och testa..