byta stereo [x] Kenwood KDC - Bt31U ta bort Emblem [x] ta bort torkararm bak [x] köpa ny emblemlösgrill [ ] Baslåda+högtalare [x] Mutant 12" + monoblock Fönstertoning [ ] Köpa fälgar [x] 18" 115/35 RF sportsystem [ ] Sänkning [/] på väg hemma ca 15/8-12 Nya tygmattor [x]
Nya stereon har kommit in i bilen nu också kunde inte fota monteringen då jag inte äger nån kamera för tillfället men det kommer, va lite knepigt att få ut orginal stereon då jag inte hade några verktyg till den hemma men det fixade sig till slut. är nöjd med resultatet, nu ska man bara inhandla lite ljud också.
vill du ha lite inspiration så kolla in min gamla Astra på min sida.. en Bertone iofs, men enligt mig den snyggaste Astra G:n som rullar på Sveriges vägar
har du inga fler bilder på bilen? lättare o ge tips när man vet helt hur den ser ut
vill du ha lite inspiration så kolla in min gamla Astra på min sida.. en Bertone iofs, men enligt mig den snyggaste Astra G:n som rullar på Sveriges vägar
har du inga fler bilder på bilen? lättare o ge tips när man vet helt hur den ser ut
Okej det ska jag göra
jag har inte tillgång till kamera just nu , och blir inge bra bilder med min iphone 4 men ska försöka få tag på en så man får upp lite bilder på den
Har hittat en "proffesionell" verkstad som tonar rutor via en vän , de ligger i huddinge så ska se så fort man fixar ihop pengar så blir det till att åka dit o få rutorna tonade, ganska bra pris mot vad alla andra tar ska man köra runt om eller bara dom 3 bak ?