2859
Sök

Angående: Nya Onsdagsträffen i Göteborg

354 Inlägg
6 oktober 2011
mogg3 skrev:
Vad är det jag läser folk kommer inte för att det är skitväder ? Vi står väl under tak eller jag hade inte sagt nåt om vi stod på Siba parkeringen. Det finns ju en anledning varför vi just valde ett parkeringshus som ligger skyddat mot regn och blåst smile

Kamma till er nu och kom nästa onsdag wink

Mvh Morgan

hoppas verkligen att framöver inte blir som nu i onsdags.. spelades högt som fan,, folk burnade gasade på i parkeringshuset och tom KASTADES DET IN SMÄLLARE I PARKERINGSHUSET... seriöst vad e detta för bettende. folka har ju med sig barn är det inga som tänker på det.. Detta är ju rent sagt idiotiskt,,,
Vi är där för att ha trevligt inte att bli utkastade och att nån kallar på snuten..

TYCKER SERIÖST ATT DET ÄR DAGS FÖR ORDENTLIG SKÄRPNING!!!

3 Inlägg
6 oktober 2011
Vart ligger parkeringshuset exakt?

Omni present savant
70 Inlägg
6 oktober 2011
Jag kan inte mer än hålla med "Blondizzz". Hur svårt kan det vara? Och hur dum får man vara för att kasta in smällare. Riktigt jobbigt att vi som sköter oss kan bli lidande för att vissa inte klarar det enla att bara låta bli med dumheter. Vid nästa tillfälle kommer jag att ta reg nr och sedan ta ett allvarligt snack med personen. Och om det inte passar att följa reglerna så är man inte välkommen. med det menar jag att ni avisas från platsen och inte är får vara med mer. Jag vet att jag har resten av oss som sköter sig med mig i detta. Det handlar ju om det enkla faktum att om vi inte styr upp det så kommer vi inte få vara kvar. Man får inte vara rädd för att värna om det man gillar, och jag gillar våra onsdagsträffar.
/Mikael
Senast redigerat av MikeBike (6 oktober 2011)

354 Inlägg
6 oktober 2011
MikeBike skrev:
Jag kan inte mer än hålla med. Hur svårt kan det vara? Och hur dum får man vara för att kasta in smällare. Riktigt jobbigt att vi som sköter oss kan bli lidande för att vissa inte klarar det enla att bara låta bli med dumheter. Vid nästa tillfälle kommer jag att ta reg nr och sedan ta ett allvarligt snack med personen. Och om det inte passar att följa reglerna så är man inte välkommen. med det menar jag att ni avisas från platsen och inte är får vara med mer. Jag vet att jag har resten av oss som sköter sig med mig i detta. Det handlar ju om det enkla faktum att om vi inte styr upp det så kommer vi inte få vara kvar. Man får inte vara rädd för att värna om det man gillar, och jag gillar våra onsdagsträffar.
/Mikael

BRA SAGT.. Jag blev riktigt irriterad på höga musiken igår så jag gick o sa till dem fint.. vad fan vi e ju några st som har barn med oss o barnen springer o leker vad skulle hända ifall de kommer en idiot i världens fart o barnen skulle råka leka framför.. de skulle inte ha en chans..

O jag kan säga att den som kastade in smällaren igår kan ju känna sig som en riktig IDOT.. Min dotter fick jävligt ont i öronen som hon har än idag och blev liv rädd... tack för den liksåm... Nästa gång lovar jag att jag inte håller käften mot han !!! Alla vi vill ha trevligt men såna som dessa förstör ju allt för oss!!!

2 415 Inlägg
6 oktober 2011
Blondizzz skrev:
MikeBike skrev:
Jag kan inte mer än hålla med. Hur svårt kan det vara? Och hur dum får man vara för att kasta in smällare. Riktigt jobbigt att vi som sköter oss kan bli lidande för att vissa inte klarar det enla att bara låta bli med dumheter. Vid nästa tillfälle kommer jag att ta reg nr och sedan ta ett allvarligt snack med personen. Och om det inte passar att följa reglerna så är man inte välkommen. med det menar jag att ni avisas från platsen och inte är får vara med mer. Jag vet att jag har resten av oss som sköter sig med mig i detta. Det handlar ju om det enkla faktum att om vi inte styr upp det så kommer vi inte få vara kvar. Man får inte vara rädd för att värna om det man gillar, och jag gillar våra onsdagsträffar.
/Mikael

BRA SAGT.. Jag blev riktigt irriterad på höga musiken igår så jag gick o sa till dem fint.. vad fan vi e ju några st som har barn med oss o barnen springer o leker vad skulle hända ifall de kommer en idiot i världens fart o barnen skulle råka leka framför.. de skulle inte ha en chans..

O jag kan säga att den som kastade in smällaren igår kan ju känna sig som en riktig IDOT.. Min dotter fick jävligt ont i öronen som hon har än idag och blev liv rädd... tack för den liksåm... Nästa gång lovar jag att jag inte håller käften mot han !!! Alla vi vill ha trevligt men såna som dessa förstör ju allt för oss!!!

va är det jag hör? kastar folk smällare mot barn? är ju för fan skottpengar mot han! nästa gång så tar du smällaren o stoppar upp den där solen aldrig skiner o tänd av den! IDIOTER!

..han är ju übersnabbish....svosh, svosh. borta med vinden....
-------------------------------------------
Dom säger att man inte kan köpa kärlek för pengar... Då har dom inte åkt Audi!

354 Inlägg
6 oktober 2011
Tryck_o_pys skrev:
Blondizzz skrev:
MikeBike skrev:
/Mikael

va är det jag hör? kastar folk smällare mot barn? är ju för fan skottpengar mot han! nästa gång så tar du smällaren o stoppar upp den där solen aldrig skiner o tänd av den! IDIOTER!

ja han kastade in en smällare när barnen sotd inte alls långt ifrån och det var inte bara barnen som blev rädda.. jag vet vem han var som kastade det så smile

2 415 Inlägg
6 oktober 2011
a men det är bra, då kan ni avisa han från platsen nästa gång

154 Inlägg
7 oktober 2011
Tror att det är bäst att "idioten" inte kommer på fler träffar du det är en HEL del som är lite smått sugna på att ta ett snack med denna individ.

194 Inlägg
7 oktober 2011
Mycket tråkigt att läsa vad som skedde i onsdags. Tycker att dem som vet mer om personen i fråga kontakta gärna Jonni,mig, peder eller nån annan som försöker få en trivsam onsdagskväll för oss alla. Meddela vem personen är så ska vi ta tag i saken.

/S

17 Inlägg
7 oktober 2011
kan även meddela att det inte är dunderkul men folk som bränner iväg i parkeringshusen, vi som står kvar är varken imponerade eller avundsjuka. De som är ännu värre är att vi som står kvar får ta skiten när snuten kommer och kör bort oss. tänk lite på detta ni med tunga fötter

354 Inlägg
7 oktober 2011
Leicy skrev:
kan även meddela att det inte är dunderkul men folk som bränner iväg i parkeringshusen, vi som står kvar är varken imponerade eller avundsjuka. De som är ännu värre är att vi som står kvar får ta skiten när snuten kommer och kör bort oss. tänk lite på detta ni med tunga fötter

håller med dej..

"Daily Driven"
295 Inlägg
10 oktober 2011
Vilka är på nu på onsdag ? Jag är på även om det skulle vara -20 wink

Skitsamma hur vädret ser ut nu oki smile

Mvh Mogge

Din stylingbutik på nätet.
www.stanceit.se

2 415 Inlägg
10 oktober 2011
mogg3 skrev:
Vilka är på nu på onsdag ? Jag är på även om det skulle vara -20 wink

Skitsamma hur vädret ser ut nu oki smile

Mvh Mogge

Jag kommer inte på onsdag vad jag vet idag iallfall....

17 Inlägg
10 oktober 2011
ja kommer nog=)

154 Inlägg
10 oktober 2011
Its a 50/50 for me.

"Daily Driven"
295 Inlägg
10 oktober 2011
Leicy skrev:
ja kommer nog=)

Klart du kommer du vill ju visa upp din bil med dom nya fäljarna wink