Sällan har så få...... haft så många...... att tacka för så mycket!
En eloge till folket som gjorde träffen möjlig!
Vi startade med första träffen den 13 maj och den var riktigt lyckad!
Vi fortsatte med en riktigt het andra träff den 1 Juli när sommaren var som bäst. Den träffen var ännu bättre. Just när vi trodde att nu bli det inte bättre så lättade sommarfinalen ankare och drog igång!
Kan bara säga såhär, om det finns någon som tyckte denna träffen var dålig......
då vet jag nog inte vad en bra träff skall innehålla för detta som vi fick vara med om igår den 26 augusti var utan tvekan den bästa träffen vi haft hittills och förmodligen en av de bästa träffar jag personligen har vart på. Vi hade dunder tur med vädret. det regnade innan träffen och regnet kom tillbaka på natten efter träffen, men inte en droppe under träffens gång.
Vi hade MASSOR med riktigt intressanta bilar. Vi gjorde ett räknande även denna gång och vi blev ungefär som på andra träffen ca 300 bilar.
Det spelades musik!
Det fotades!
Massor med gött folk som vandrade runt å snackade med varandra.
Vi hade massor med liv och rörelse och man kunde nästan ta på atmosfären, alla såg verkligen glada ut och många kom fram till mig och ville prata
![smile](img/smilies/smile.png)
.
Oj vad mycket trevligt folk det finns som man inte kände till.
Karavanen var BRA men inte mer. Vad som gjorde att den tappade sin charm var att väldigt många bilar försvann till en konkurrerande tillställning lite drygt 1,5 timma in på träffen som jag personligen inte hade möjlighet att kontrollera.
Var väldigt synd att tidpunkterna för de båda krockade som det gjorde.
Men jag förstår att det är så det är, man kan inte få alla för sig själv
BAM 2.0 bjöd på bättre karavan för då var det minst sagt det dubbla antalet bilar som anslöt till åkturen vid det aktuella tillfället.
Vid tidpunkten för starten på träffen så hade vi ca 300 föranmälda personer på Facebook och utöver det så var det säkert lika många till som vi då inte kände till. Informationen för träffen fanns utlagd på många olika forum och det hade även delats ut flyers kors å tvärs på diverse olika platser.
Jag tackar alla er som var med och besökte finalen för i år, det var NI som gjorde träffen så bra som den var.
![smile](img/smilies/smile.png)
Man kan alltid hålla i en träff, men
utan folket så blir det inte mycket å skryta om.
Man kände verkligen samhörigheten och en värme som bara kan kännas när en träff är som bäst.
Tog man en tur upp till ica å sen kom tillbaka så kändes de verkligen som å komma in från kylan till en varm go stuga fylld med massa goa människor.
![big_smile](img/smilies/big_smile.png)
Det var en del nedskräpning men jag fick hjälp av ett gött gäng polare så vi plockade upp allt skräp som låg på marken. Hoppas verkligen på att få minskad nedskräpning till nästa tillfälle.
![neutral](img/smilies/neutral.png)
Glöm inte av att det finns möjlighet att gå med i Backyard automeet klubben på facebook och därigenom ha liveupdate och kontakt med
BAM entusiaster hela året. Vi har tillgång till klubbchat fotosession med fri upload och idag ca 150 medlemmar. Välkomna alla ni som vill ha ut lite mera av träffarna, lär känna mer folk!
http://www.facebook.com/groups/220044718040741/Åter igen! Tack skall ni ha allihopa. Jag kan knappt vänta med å sätta igång arbetet för sommar starten 2012. Hoppas att ni vill komma tillbaka nästa år och att vi då gör en ännu större träff!
Länk till mina foton:
http://www.garaget.org/mypage/gallery.p … lbum=20092Magnus Samuelsson