Kan inte mycket om golf, vw överhuvudtaget men snygg styling som passar alla bilar:
Nedlackade plastdetaljer Sänkningssats Tonade rutor Vita blinkers(?) Har även sett att det finns andra baklyktor till vissa Golf med lite nyare utseende.
Fonziebear : Hur menar du med Nedlackade plast detaljer?
Teamvolvoracing: Tack så jädrans mkt för länkarna. precis vad jag letat efter. Hade nämligen en G60 Golf förr med dess styling men trodde inte de gick att få tag på Om du nu vet hur jag får tag på G60ns underläpp får du gärna säga till
Fonziebear : Hur menar du med Nedlackade plast detaljer?
Teamvolvoracing: Tack så jädrans mkt för länkarna. precis vad jag letat efter. Hade nämligen en G60 Golf förr med dess styling men trodde inte de gick att få tag på Om du nu vet hur jag får tag på G60ns underläpp får du gärna säga till
Jaha okej men då vet jag men jag får se hur de blir.. denna *** crewn tycker ju bara om att göra de illa för sig verkar de som. dem tar ju offline bilen hela tiden. Den här bilen har tagits offline av en administratör eftersom den inte uppfyller de villkor vi ställer på bilarna.
Den här bilen kommer inte att låsas upp. Du kan radera bilen, men det är inte tillåtet att lägga upp den igen i samma skick eller utförande.
Motivering(ar) för låsningen: Dåligt skick Bilen låstes: 5:e september 2011, kl 07:57
bilen är nästan rostfri fattas bara en grill och den anser den som Dålig skick
jo vet hur det är.. min blev oxå borttagen men prova fylla i alla fält och ta ett par bra bilder där bilen ser bra ut och prova, då kanske den få ligga uppe
Nej första gången hade jag inte tillräckligt med info. andra gången fick jag för dåligt skick. Dem förväntar sig nästan perfektion . Inte alla som har pengarna till att ha en snygg bil.
Vaddå dåligt skick? Har sett mycket värre bilar här på garaget!
Ang. nedlackade plastdetaljer så menar jag mer att lacka vissa plastdetaljer i samma färg som bilen kan bli väldigt stilrent och fräscha upp bilen mycket. T ex lacka plastlister på dörrar osv.