Som rubriken lyder , så söker jag råd om bra 5,25er som jag kan ersätta mot mina Volvo original som sitter i min bruksbil just nu , vill ha bra 5,25er med bra kvalité till ett bra pris till min bruksbil
Tyvärr blir det svårt med gallret. Så man får välja ljudkvalité eller kosmetisk korrekt interiör. Men även deras 5.25or spelar fint, speciellt matade via ett steg.
Tyvärr blir det svårt med gallret. Så man får välja ljudkvalité eller kosmetisk korrekt interiör. Men även deras 5.25or spelar fint, speciellt matade via ett steg.
Har ett par 6x9or som ska sitta i hatthyllan och så har jag annan stereo + slutsteg och förstärkare så är bara 4 stycken 5,25or som behövs vill bara att dom ska spela klart och fint och passa utan moddning så att säga
varför 4 st? varför inte bara ett vettigt kitt för dom pengarna? har ett spl dynamics sd-5,2 som drivs av ett focalsolid steg och de spelar väldigt bra för dom pengarna i bruks bilen
varför 4 st? varför inte bara ett vettigt kitt för dom pengarna? har ett spl dynamics sd-5,2 som drivs av ett focalsolid steg och de spelar väldigt bra för dom pengarna i bruks bilen
För har redan 6x9or , ny stereo samt förstärkare och slutsteg så behöver bara fräscha och bra 5,25er till varsin dörr