Lite intressant att de står "e36 - fits all models" =P isf borde ju de från schmiedmann oxå passa kan man tycka.. jag ska ringa dem imorrn och höra läget tack för er hjälp!
Ringde Schmiedmann precis, dem kunde inte garantera att de kommer passa.. men att om original-dimljus från icke m3 front passar så kommer de ju passa.. =P
När jag hade min E36 så hade jag en vanlig originalfront och köpte sedan en BMW original M3-front. Jag använde samma dimljus och samma fästen så dimljuset passar definitivt.
När jag hade min E36 så hade jag en vanlig originalfront och köpte sedan en BMW original M3-front. Jag använde samma dimljus och samma fästen så dimljuset passar definitivt.
mm men jag har inte original m3 front utan en plastkopia från Tyskland tror du det är samma sak där??
mm men jag har inte original m3 front utan en plastkopia från Tyskland tror du det är samma sak där??
Det har jag ingen aning om, beror ju helt på hur välgjord kopian är.
Det sitter samma stötfångare på samtliga E36, varför skulle dimljusen skilja?
Det finns en mycke välgjord kopia av M3 fronten i ABS-plast. Skillnaden är att läppen är gjuten ihop med resten till skillnad från originalet. Har du denna front passar originaldelar.
Det sitter samma stötfångare på samtliga E36, varför skulle dimljusen skilja?
Det finns en mycke välgjord kopia av M3 fronten i ABS-plast. Skillnaden är att läppen är gjuten ihop med resten till skillnad från originalet. Har du denna front passar originaldelar.
Locken på schmiedmann passar garanterat.
Jag har den fronten du talar om, tack ! då vågar jag beställa