Coilovers hemmabyggda, Busbil bygget, Med Mina Projekt!
Min busbil som jag bygger på till och från när det går. Volvo 700 Serien följt av 900 front. För mer info, läs tråden. Det är ju där allt står.. Det som står först på att göra listan är att bygga TURBOMOTOR!
Är förkyld som ett jävla skott! så har ingen ork att greja med volvon, Ska ta min sista energi och åka bort och lufta bromsarna på en bil som fått nya bromsrör!
inte riktigt än, har dragit i mej en halvpanna kaffe! så är ganska dålig imagen! men om man skiter genom ett filter kanske man kan dricka kaffet igen! hahaha usch så hemskt jag är!
Kolla min busbilBILEN HÄRLämna en kommentar eller nått
blev lite burbygge idag endå efter att luftat bromsarna på kundbilen! vi satte även dit en täckplåt bak där ryggstödet är/var! blev att se helt okej ut! ska slipa ner svetsarna lite först!
och innan vi fortsätter med buren så ska jag hämta hem en bättre svets, för den vi svetsar med nu! det går inte alltså! Den är säkert 25 år gammal och totalt jävla sopslut! Eller det går väl, men svårt att få svetsarna att se snygga ut! det är inga problem med själva smältningen. det klarara den ju! om man ställer upp den på högsta strömstyrka och svetsar 0.9 plåt!
Har inge ström i min kamera så blev inge bilder idag! men men kommer bilder imorgon, för att då ska jag fortsätta....
inte över sommarn va? då ska man ju vara ute och fiska och knulla luder höll jag på att säga! men du fattar på vintern då det är kallt och jobbigt kan man ju vara inne!
Ska dricka upp mitt kaffe och sen åka till verkstan, vad jag har ihuvuvet är att dra 2 rör rakt igenom baksätets gamla ryggstödet, har redan borrat 2 st 50mm hål! bara sättta dit snart! kan ta lite bilder och lägga upp! eftersom det inte hänt nått på 3 dagar nu!
Kände att det här var en viktigt bild! rören går rakt igenom hålen där sen ner i en tjock stålplatta som är vinklad! Kommer ursprungligen från en balk!
ser kanske inte så jätte fint! alla svetsar på plåten där ska slipas ner! man får ingen riktigt bränning med kempii svetsen, Själva buren är sydd med LUNA!
riktigt gött projekt! sjukt skönt stuk å jag känner igen migsjälv duktigt prem lagd!
im not drunk that's just torque steer
jorden är världens största räserbana, njut försiktigt...PFFFF haha
mobba mig inte, barnen är ju framtiden HAHA :D
riktigt gött projekt! sjukt skönt stuk å jag känner igen migsjälv duktigt prem lagd!
haha tackar! kul att du följer!
jamen e du vaken åsså?! brassa po med bilder nurråÅ!!
im not drunk that's just torque steer
jorden är världens största räserbana, njut försiktigt...PFFFF haha
mobba mig inte, barnen är ju framtiden HAHA :D