Coilovers hemmabyggda, Busbil bygget, Med Mina Projekt!
Min busbil som jag bygger på till och från när det går. Volvo 700 Serien följt av 900 front. För mer info, läs tråden. Det är ju där allt står.. Det som står först på att göra listan är att bygga TURBOMOTOR!
Kul om det rasar (du snusar fel märke och sort pojk )
haha då blir jag skogstokig! tänkte först limma fast dom, men man ju aldrig om man ska ta ner dom sen! och då blir det ju bara tok...
nehe du! general portion är det enda rätta! the real experience!
Bygg en bil av dom
Nej nej, ettan lös ska de ju vara fast kör med hemmapulat snus nu då
haha! nej lössnus klarar jag inte av längre, snusade mycket lös när man var mindre. får kväjlningar av de! röda lacket lös kan jag snusa iaf! men annars går de inte!
Kolla min busbilBILEN HÄRLämna en kommentar eller nått
Gjort rent! sen tagit bort den där metalgrejjen som sitter vid dimljuset! tänkte att om man tar bort den där och byter lampa då kanske jag får ett extra extraljus! testa kan man ju inte förlora på!
förvirrad, känns som att inget passar på bilen....
är det här ett skämt eller vad i helvete? den där passar ju inte även om man skulle försöka sparka den på plats, jag tror nissen på skroten gav mej fel grill! Nån som vet vart den ska sitta?
Fick ett brev från hova också. kanske glömt säga de, men dom skickade klistermärken till mej! TACK!
Rostfri plåt! bara provade. den ska vinklas upp mer så den passar mot sidan till vänster!
Flåsar på gött nu ur fläkten! nya pannan är inmonterad så nu slipper man köra värmefläktar som får elmätarn att snurra så fort så man får panik!
Det här är från mitt sovrumsfönster förra året! exakt samma datum, För jag tar 1 bild varje dag för att se hur saker och ting förändras! har slutat med det nu men har bilderna kvar! fysatan vad djup snön var de där året! fick lov att skotta av taket på huset. vi har inte den där lutningen som alla andra hus har på taken är nästan platt!
kanske lägger upp en vinter och sommarbild, eller det är väl lika bra!
120cm snö?
Våren kommer!
haha, ja tror jag överdrev en aning, det var nästan över staketet och det är 80 tror jag, iår är det typ 10-15 på gården.. säkert mer i skogen uppe mot "bergområdet"