2419
Sök

Coilovers hemmabyggda, Busbil bygget, Med Mina Projekt!

Min busbil som jag bygger på till och från när det går. Volvo 700 Serien följt av 900 front. För mer info, läs tråden. Det är ju där allt står.. Det som står först på att göra listan är att bygga TURBOMOTOR!

Garaget Anhängare!
511 722 Visningar
Uppdaterades senast 14 november 2013
937 Inlägg
24 februari 2012
NoFantasy skrev:
Kalasgasarn skrev:
NoFantasy skrev:

Bor i Mockfjärd, litet ställe i dalarna, typ 3 mil från Borlänge smile

åfan 46 mil här ifrån big_smile

haha, fyfan! det är fram och tillbaka till stockholm för mej! typ 7 mil för mycket kanske! smile

hehe ja ;D bor i dom stora skogarna i småland hehe wink

937 Inlägg
24 februari 2012
NoFantasy skrev:
Tryck_o_pys skrev:
Kalasgasarn skrev:

haha jag då tongue 436,6 km

Sverige ska vara så avlångt! smile
om det kunde vara som Estland eller nå, så kunde man ta sparkcykel fram o tillbaka! big_smile

HAHA ja precis big_smile vad gör ni i mockfjärd om helgena då? tongue

Garaget Anhängare!
2 068 Inlägg
24 februari 2012
Trådstartare
Kalasgasarn skrev:
NoFantasy skrev:
Kalasgasarn skrev:

haha, fyfan! det är fram och tillbaka till stockholm för mej! typ 7 mil för mycket kanske! smile

Där ute är de väl som här uppe! finns i lagar typ, ser man en snutbil så blir man helt chockad! VA, VEM HAR DÖTT? smile

Kolla min busbil BILEN HÄR Lämna en kommentar eller nått

2 415 Inlägg
24 februari 2012
NoFantasy skrev:
Tryck_o_pys skrev:
Kalasgasarn skrev:

haha jag då tongue 436,6 km

Sverige ska vara så avlångt! smile
om det kunde vara som Estland eller nå, så kunde man ta sparkcykel fram o tillbaka! big_smile

haha eller hur. smile

..han är ju übersnabbish....svosh, svosh. borta med vinden....
-------------------------------------------
Dom säger att man inte kan köpa kärlek för pengar... Då har dom inte åkt Audi!

13 Inlägg
24 februari 2012
Kalasgasarn skrev:
NoFantasy skrev:
misthadilf skrev:

asså ge fan att säga så där! jag kommer inte våga åka dit igen snart! har inte kollat rikigt än på bilden efter du skrev så där! big_smile

jag har med sätt å min morsa har haft medium hos sig 4 gg wink

är det bara jag som inte ser något? tongue

937 Inlägg
24 februari 2012
NoFantasy skrev:
Kalasgasarn skrev:
NoFantasy skrev:

Där ute är de väl som här uppe! finns i lagar typ, ser man en snutbil så blir man helt chockad! VA, VEM HAR DÖTT? smile

haha precis x) eller vad fan vill dom nuu ;D

937 Inlägg
24 februari 2012
volvofriberg skrev:
Kalasgasarn skrev:
NoFantasy skrev:

asså ge fan att säga så där! jag kommer inte våga åka dit igen snart! har inte kollat rikigt än på bilden efter du skrev så där! big_smile

många som inget ser å idiotförklara dom som ser å känner ;D

Garaget Anhängare!
2 068 Inlägg
24 februari 2012
Trådstartare
jadu vad gör man?, super sig både blind och döv & dagen efter så äter man pizza och gnäller att man aldrig mer ska supa! ne, har ingen koll riktigt!

937 Inlägg
24 februari 2012
NoFantasy skrev:
jadu vad gör man?, super sig både blind och döv & dagen efter så äter man pizza och gnäller att man aldrig mer ska supa! ne, har ingen koll riktigt!

hehe ungeför som här då x) jag sitter å dricker min 3 öl för dagen nu lika bra att börja i tid wink

Garaget Anhängare!
2 068 Inlägg
24 februari 2012
Trådstartare
volvofriberg skrev:
Kalasgasarn skrev:
NoFantasy skrev:

ingen aning, gäller att ha turen med sig eller nå! big_smile

Garaget Anhängare!
2 068 Inlägg
24 februari 2012
Trådstartare
Kalasgasarn skrev:
NoFantasy skrev:

hehe ungeför som här då x) jag sitter å dricker min 3 öl för dagen nu lika bra att börja i tid wink

kan vara fint med nån öl ibland på altan eller båten på sommarn, Har varit fylle nykter i 8månader nu, men att ta sig nån öl är ju inte att bli full! big_smile

2 415 Inlägg
24 februari 2012
Kalasgasarn skrev:
NoFantasy skrev:
Kalasgasarn skrev:

kan ju påpeka att det är som här.. polisen gör inte mycket åt sakerna. specielt för mig iallafall.
jag är nog den tursammaste här ute med mitt körkort.. tro det eller ej.. har faktiskt racat med cevilpolisen på en 70 väg med 2 pers förmycket i en 960 3,0a. båda bilarna hade 180 km på 70 vägen. sen försvann cevilen.. dom var 4 st polisenbilar sen som stängde av vägen...
och dom gjorde inget åt saken.. bara sa att gör inte om de. fick varken böter eller indraget kort.

..han är ju übersnabbish....svosh, svosh. borta med vinden....
-------------------------------------------
Dom säger att man inte kan köpa kärlek för pengar... Då har dom inte åkt Audi!

937 Inlägg
24 februari 2012
NoFantasy skrev:
Kalasgasarn skrev:
NoFantasy skrev:

kan vara fint med nån öl ibland på altan eller båten på sommarn, Har varit fylle nykter i 8månader nu, men att ta sig nån öl är ju inte att bli full! big_smile

ja visst finns inget godare än att skita i solen å drcka grogg eller öl wink åfan lika bra det tongue nee defenetift inte ;D

937 Inlägg
24 februari 2012
Kalasgasarn skrev:
NoFantasy skrev:
Kalasgasarn skrev:

ja visst finns inget godare än att skita i solen å drcka grogg eller öl wink åfan lika bra det tongue nee defenetift inte ;D

menar sitta x)

937 Inlägg
24 februari 2012
Tryck_o_pys skrev:
Kalasgasarn skrev:
NoFantasy skrev:

kan ju påpeka att det är som här.. polisen gör inte mycket åt sakerna. specielt för mig iallafall.
jag är nog den tursammaste här ute med mitt körkort.. tro det eller ej.. har faktiskt racat med cevilpolisen på en 70 väg med 2 pers förmycket i en 960 3,0a. båda bilarna hade 180 km på 70 vägen. sen försvann cevilen.. dom var 4 st polisenbilar sen som stängde av vägen...
och dom gjorde inget åt saken.. bara sa att gör inte om de. fick varken böter eller indraget kort.

åfan låter bra i allafall för din del hehe wink

Garaget Anhängare!
2 068 Inlägg
24 februari 2012
Trådstartare
Kalasgasarn skrev:
Kalasgasarn skrev:
NoFantasy skrev:

menar sitta x)

hahahaha Tänkte vad fan! tongue

Garaget Anhängare!
2 068 Inlägg
24 februari 2012
Trådstartare
Tryck_o_pys skrev:
Kalasgasarn skrev:
NoFantasy skrev:

En jävla tur med andra ord då, eller så kanske dom hade nån viktigt utryckning så dom brydde sig inte så mycket om att nån hängde på! big_smile

154 Inlägg
24 februari 2012
58,6 mil har jag wink

Trimma lungt!

Garaget Anhängare!
2 068 Inlägg
24 februari 2012
Trådstartare
Volvo_Trimm skrev:
58,6 mil har jag wink

bara 58mil ner till Karlshamn? är det fågelvägen det?

154 Inlägg
24 februari 2012
nej, de är hitta.se's vägbeskrivning

Trimma lungt!

Sök