Coilovers hemmabyggda, Busbil bygget, Med Mina Projekt!
Min busbil som jag bygger på till och från när det går. Volvo 700 Serien följt av 900 front. För mer info, läs tråden. Det är ju där allt står.. Det som står först på att göra listan är att bygga TURBOMOTOR!
De e i insjön som de gått små fisk på runt 6-8hg o i björka e dom på 3kg
aha fyfan, Var till djura och fiska ja, vid svängbron! fullt med folk den dagen, säkert lika mycket folk dagarna före också. Känns som att dom fiskat upp dom nu
Kolla min busbilBILEN HÄRLämna en kommentar eller nått
de tror ja dom kan gö i veckor utan att de e slut på dom^^ dom e som tokiga i o fiska dom. E ute på älven o fiskar dom ja me fast int varje dag o hela dagen direkt
de tror ja dom kan gö i veckor utan att de e slut på dom^^ dom e som tokiga i o fiska dom. E ute på älven o fiskar dom ja me fast int varje dag o hela dagen direkt
ah helt slut lär det väl inte bli! men har börjat blivit svårfiskat igen! Ja, de är roligt att fiska! :p Kom nyss hem från en 7 timmars tur med båt! blev totalt 6st gäddor en på 4kg och resten var såna där små "matgäddor" 2-4kg
Ja det var fan frågan var soligt i två veckor i början av Juni, sen har det varit moln och/eller regn!
Ja Helt värdelöst, Ska man göra nått så måste man anpassa sig efter vädret! inte så man kan bara smälla på och få saker och ting gjorda!
Får hoppas på att inte hela juli regnar bort!
Nä precis, tänkte fixa lite grann på bilen idag men det har regnat konstant Skulle haft garage!
ja det jag menar, måste hela tiden vara beredd på att när som helst kan de komma en skur! Kall och blöt sen blir man förbannad och sakerna går sönder när man kastar dom runt sig!
Har du inte tillgång till nått inomhusställe att skruva på? borde väl finnas nått industriområde som kanske hyr ut? brukar inte vara så dyrt
Ja Helt värdelöst, Ska man göra nått så måste man anpassa sig efter vädret! inte så man kan bara smälla på och få saker och ting gjorda!
Får hoppas på att inte hela juli regnar bort!
Nä precis, tänkte fixa lite grann på bilen idag men det har regnat konstant Skulle haft garage!
ja det jag menar, måste hela tiden vara beredd på att när som helst kan de komma en skur! Kall och blöt sen blir man förbannad och sakerna går sönder när man kastar dom runt sig!
Har du inte tillgång till nått inomhusställe att skruva på? borde väl finnas nått industriområde som kanske hyr ut? brukar inte vara så dyrt
Japp, fick avbryta igår när det kom en skur!
Nej jag har ju inte det, har inte körkort heller så svårt att ta sig dit Men om 5 dagar får jag körkortet
Nej jag har ju inte det, har inte körkort heller så svårt att ta sig dit Men om 5 dagar får jag körkortet
Man får gratulera i förtid då!
Var ute nu till kvällningen och kollade lite varför inte jag kan få upp bromstryck! Helt stendöda bromsar! har inte brytt mej så mycket, tänkte ta itu med alla problem i och med motobytet! men kunde inte låta bli att få veta!
Har ju brunnit ett antal gånger i mina bromsar bak! så branden har satt sina spår! Blir nya OK, belägg och slangar en flaska bromsjuice och lufta! sen ska de inte vara några problem!