2365
Sök

Coilovers hemmabyggda, Busbil bygget, Med Mina Projekt!

Min busbil som jag bygger på till och från när det går. Volvo 700 Serien följt av 900 front. För mer info, läs tråden. Det är ju där allt står.. Det som står först på att göra listan är att bygga TURBOMOTOR!

Garaget Anhängare!
511 808 Visningar
Uppdaterades senast 14 november 2013
Garaget Anhängare!
2 068 Inlägg
25 juni 2012
Trådstartare
Jocke__88 skrev:
De e i insjön som de gått små fisk på runt 6-8hg o i björka e dom på 3kg

aha fyfan, Var till djura och fiska ja, vid svängbron! fullt med folk den dagen, säkert lika mycket folk dagarna före också. Känns som att dom fiskat upp dom nu big_smile

Kolla min busbil BILEN HÄR Lämna en kommentar eller nått

104 Inlägg
25 juni 2012
de tror ja dom kan gö i veckor utan att de e slut på dom^^ dom e som tokiga i o fiska dom. E ute på älven o fiskar dom ja me fast int varje dag o hela dagen direkt

Garaget Anhängare!
2 068 Inlägg
25 juni 2012
Trådstartare
Jocke__88 skrev:
de tror ja dom kan gö i veckor utan att de e slut på dom^^ dom e som tokiga i o fiska dom. E ute på älven o fiskar dom ja me fast int varje dag o hela dagen direkt

ah helt slut lär det väl inte bli! men har börjat blivit svårfiskat igen! smile
Ja, de är roligt att fiska! :p
Kom nyss hem från en 7 timmars tur med båt! blev totalt 6st gäddor en på 4kg och resten var såna där små "matgäddor" 2-4kg smile

Wärmland
943 Inlägg
25 juni 2012
Får hellre en regnbåge än en sunkig gädda! lol Bäst av allt är öring på fluga, det är fint de! smile

Ööööööööööööh.....

Garaget Anhängare!
2 068 Inlägg
25 juni 2012
Trådstartare
christAfer skrev:
Får hellre en regnbåge än en sunkig gädda! lol Bäst av allt är öring på fluga, det är fint de! smile

Ja bara de inte är putt and take regnbåge! big_smile

Wärmland
943 Inlägg
25 juni 2012
NoFantasy skrev:
christAfer skrev:

Ja bara de inte är putt and take regnbåge! big_smile

Jao smile

Ööööööööööööh.....

Evansson
25 juni 2012
christAfer skrev:
NoFantasy skrev:
christAfer skrev:
Fin gädda smile vad hade du för drag?

En grön groda med guldig mage! big_smile

Aldrig kört med groda tongue Dom här är jävligt bra iaf! Finns på typ OK eller nåt, napp varje gång smile
http://www.sportfiskeprylar.se/bilder/a … 013r_1.jpg

har fått flera stora gäddor på det draget !wink

Wärmland
943 Inlägg
25 juni 2012
Evansson skrev:
christAfer skrev:
NoFantasy skrev:

En grön groda med guldig mage! big_smile

Aldrig kört med groda tongue Dom här är jävligt bra iaf! Finns på typ OK eller nåt, napp varje gång smile
http://www.sportfiskeprylar.se/bilder/a … 013r_1.jpg

har fått flera stora gäddor på det draget !wink

Sedär wink Fler än jag alltså smile

Ööööööööööööh.....

Garaget Anhängare!
2 068 Inlägg
29 juni 2012
Trådstartare
Regnar varje dag, man kan ju fråga sig vart sommaren har tagit vägen. hmm

https://www1.garaget.org/gallery/images/125/124810/124810-7c80bbe80c3c14fe74406a3faa282bd0.jpg

Wärmland
943 Inlägg
29 juni 2012
NoFantasy skrev:

http://www1.garaget.org/gallery/images/125/124810/124810-7c80bbe80c3c14fe74406a3faa282bd0.jpg

Ja det var fan frågan tongue var soligt i två veckor i början av Juni, sen har det varit moln och/eller regn!

Ööööööööööööh.....

Garaget Anhängare!
2 068 Inlägg
29 juni 2012
Trådstartare
christAfer skrev:
NoFantasy skrev:

http://www1.garaget.org/gallery/images/125/124810/124810-7c80bbe80c3c14fe74406a3faa282bd0.jpg

Ja det var fan frågan tongue var soligt i två veckor i början av Juni, sen har det varit moln och/eller regn!

Ja Helt värdelöst, Ska man göra nått så måste man anpassa sig efter vädret! inte så man kan bara smälla på och få saker och ting gjorda! big_smile

Får hoppas på att inte hela juli regnar bort! smile

Wärmland
943 Inlägg
29 juni 2012
NoFantasy skrev:
christAfer skrev:
NoFantasy skrev:

Ja Helt värdelöst, Ska man göra nått så måste man anpassa sig efter vädret! inte så man kan bara smälla på och få saker och ting gjorda! big_smile

Nä precis, tänkte fixa lite grann på bilen idag men det har regnat konstant sad Skulle haft garage!

Ööööööööööööh.....

Garaget Anhängare!
2 068 Inlägg
29 juni 2012
Trådstartare
christAfer skrev:
NoFantasy skrev:
christAfer skrev:

Nä precis, tänkte fixa lite grann på bilen idag men det har regnat konstant sad Skulle haft garage!

ja det jag menar, måste hela tiden vara beredd på att när som helst kan de komma en skur! sad
Kall och blöt sen blir man förbannad och sakerna går sönder när man kastar dom runt sig! big_smile

Har du inte tillgång till nått inomhusställe att skruva på? borde väl finnas nått industriområde som kanske hyr ut? big_smile
brukar inte vara så dyrt smile

Wärmland
943 Inlägg
29 juni 2012
NoFantasy skrev:
christAfer skrev:
NoFantasy skrev:

ja det jag menar, måste hela tiden vara beredd på att när som helst kan de komma en skur! sad
Kall och blöt sen blir man förbannad och sakerna går sönder när man kastar dom runt sig! big_smile

Har du inte tillgång till nått inomhusställe att skruva på? borde väl finnas nått industriområde som kanske hyr ut? big_smile

Japp, fick avbryta igår när det kom en skur!

Nej jag har ju inte det, har inte körkort heller så svårt att ta sig dit tongue Men om 5 dagar får jag körkortet wink

Ööööööööööööh.....

Garaget Anhängare!
2 068 Inlägg
29 juni 2012
Trådstartare
christAfer skrev:
NoFantasy skrev:
christAfer skrev:

Nej jag har ju inte det, har inte körkort heller så svårt att ta sig dit tongue Men om 5 dagar får jag körkortet wink

Man får gratulera i förtid då! smile

Wärmland
943 Inlägg
29 juni 2012
NoFantasy skrev:
christAfer skrev:
NoFantasy skrev:

Man får gratulera i förtid då! smile

Tackar tackar smile

Ööööööööööööh.....

Garaget Anhängare!
2 068 Inlägg
30 juni 2012
Trådstartare
Var ute nu till kvällningen och kollade lite varför inte jag kan få upp bromstryck! Helt stendöda bromsar! har inte brytt mej så mycket, tänkte ta itu med alla problem i och med motobytet! men kunde inte låta bli att få veta!

Har ju brunnit ett antal gånger i mina bromsar bak! så branden har satt sina spår!
Blir nya OK, belägg och slangar en flaska bromsjuice och lufta! sen ska de inte vara några problem! big_smile

https://www1.garaget.org/gallery/images/125/124810/124810-51989066430fcc21790d726fcd064c0a.jpg

https://www1.garaget.org/gallery/images/125/124810/124810-fc6c72a6c6380a9101bc1d75019b147e.jpg

Yawn...
3 151 Inlägg
30 juni 2012
Bygg in en liten switch någonstans så du kan stänga av bromsarna bak? smile

Garaget Anhängare!
2 068 Inlägg
30 juni 2012
Trådstartare
Mervolic skrev:

skaffa bromsvåg! smile

Avstängd
201 Inlägg
30 juni 2012
NoFantasy skrev:
Mervolic skrev:

skaffa bromsvåg! smile

Förklara gärna hur detta funkar, då jag ofta åker runt och burnar blir det väldigt varmt där bak wink

Full av massa grönt, flytande diarré (alltså SKIT)

Sök