3140
Sök

Inför: NÄST SISTA FRIDAY NIGHT MEET FÖR I ÅR! 30/9 19.00 IKEA BARKABY!!

STHLM(S)LOW CREW!
564 Inlägg
26 september 2011
Trådstartare
Tjenare!

Nu är det dags för årets NÄST sista Friday Night Meet för i år så missa inte nu på fredag!
Vi kör som vanligt dvs

Tid:19.00

Plats: Ikea parkeringen i Barkaby. Tänk på att parkera i "mitten" av parkeringen så vi har vi belysning.

Regler : Inga buskörning eller svarvande bland bilar och besökare!cool

Kan även passa på och säga att jag kommer lite senare än 19.00 för jag har besiktining på bilen 18.40 i Södertälje, så håll tummarna gott folk rollrollroll.

Vi ses.

MVH
Charem [TNM]

Stolt arrangör av Stockholms största bilträffar!
STHLM(S)LOW CREW!
STHLM(S)LOW @ FACEBBOK.

68 Inlägg
26 september 2011
charem skrev:
Tjenare!

Nu är det dags för årets NÄST sista Friday Night Meet för i år så missa inte nu på fredag!
Vi kör som vanligt dvs

Tid:19.00

Plats: Ikea parkeringen i Barkaby. Tänk på att parkera i "mitten" av parkeringen så vi har vi belysning.

Regler : Inga buskörning eller svarvande bland bilar och besökare!cool

Kan även passa på och säga att jag kommer lite senare än 19.00 för jag har besiktining på bilen 18.40 i Södertälje, så håll tummarna gott folk rollrollroll.

Vi ses.

MVH
Charem [TNM]

VI MÅSTE LÖSA BELYSNING NÄR BILARNA KÖÖÖR! Remember!! big_smile

649 Inlägg
26 september 2011
Får se om jag kan komma då

www.Alive.se
122 Inlägg
26 september 2011
Kommer nog med nya bilen då wink

TBC (Team Bmw Cruzer)
115 Inlägg
26 september 2011
kommer!! smile

TBC - Team BMW Cruzin.

TNM
89 Inlägg
26 september 2011
kommer denna fredag också smile

353 Inlägg
27 september 2011
Kommer smile ska även ta me en kollega, ju fler desto roligare tongue

537 Inlägg
27 september 2011
Kommer förbi med "ljud bilen" =P, vart håller ni hus om det regnar? Jakan garage? Hur hittar man dit?

MVH / Martie

:: MartieCars.com ::..:..::.

35 Inlägg
28 september 2011
kommer me den nya bilen

62 Inlägg
28 september 2011
Har jag bil så kommer jag!

Det man inte har i huvudet, får man ha någon annan stans.

761 Inlägg
28 september 2011
Jag kommer!!

Unknown Örebro
291 Inlägg
28 september 2011
Tror jag kommer!!! kan vara kul och se hur detta är !!! Kolla även http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=227422  om det är intressant. är lite tidigt men men är ju bara en intresse koll wink

104 Inlägg
29 september 2011
Jag kommer, om jag får tillgång till bil eller skjuts smile

24 Inlägg
29 september 2011
Vi kanske kommer !

"You wouldn't steal a car!"
Nej, det är alldeles riktigt. Men du kan ge dig fan på att jag hade laddat ner en biljävel om det bara gick.

649 Inlägg
29 september 2011
Kom på en liten grej eftersom det är sista träffen man kommer kunna vara social mer eller mindre med tanke på att det antagligen kommer komma en hel del folk på sista träffen.
Tänkte möjligtvis ta med mig massa koner så vi kan göra någon sorts bana för drifting eller bara körning om det är några som känner för att köra. Så säg till isåfall så får vi väl se om det blir tillräckligt med folk ! smile

104 Inlägg
29 september 2011
Dummle skrev:
Kom på en liten grej eftersom det är sista träffen man kommer kunna vara social mer eller mindre med tanke på att det antagligen kommer komma en hel del folk på sista träffen.
Tänkte möjligtvis ta med mig massa koner så vi kan göra någon sorts bana för drifting eller bara körning om det är några som känner för att köra. Så säg till isåfall så får vi väl se om det blir tillräckligt med folk ! smile

Låter kul, har ingen bil men ja har koner om de skulle behövas wink

649 Inlägg
29 september 2011
Nagli skrev:
Dummle skrev:

Grymt ! Hoppas folk vill köra då, annars vore de ju tråkigt att göra sig besväret :p

157 Inlägg
29 september 2011
Jag kommer med lekbilen! wink

104 Inlägg
29 september 2011
Dummle skrev:
Nagli skrev:
Dummle skrev:

Grymt ! Hoppas folk vill köra då, annars vore de ju tråkigt att göra sig besväret :p

Aa, men ja har typ bara 5 koner, de e inte så jobbigt o ta med ^^

Sök