Dowzy92 skrev:
M_icke_ skrev:
Dowzy92 skrev:
Framsysten har jag DLS Ultimate 5.25" ska köpa ett slusteg till det också härnäst
![smile](img/smilies/smile.png)
Meeen En Spelare för 10-15000?
![yikes](img/smilies/yikes.png)
Har kollat på en del runt 1500-2000 Men är det verkligen nödvändigt att ha en för 10-15000? om man bara ska köra lite kraftigare grejer? MVh/Martin
Tror att han menar Spelare + framsystem + steg till framsystem, dämpmatta och kablar för dom pengarna, alltså ett komplett framsystem..
![roll](img/smilies/roll.png)
haha så långt tänkte jag inte!
![big_smile](img/smilies/big_smile.png)
men framsystemet.. öhm hade jag tänkt att ha i hatthyllan tills jag införskaffar en annan bil, vart krångligt att bygga ljud i dörrarna på golfen ^^ meen DLS Nobelium+http://www.dbakuten.se/detail-item_id-317435 det slutsteget till dom + en kenwood stereo som jag kollat på blir det härnäst iaf
sen blir det att köpa enskild bas sen bygga en låda, sen köpa ett riktigt bra steg till det också
Du tjänar som faan på o montera dls kitet fram istället, dels får du dom betydligt närmare dej, sen tar öronen upp ljudet betydligt bättre om det kommer framifrån och inte minst kommer du riskera att spela sönder dom med basen då basen kommer knuffa på dom stackars högtalarna rejält.
För den delen så tror jag att golf 2 är en av dom lättastet bilarna o bygga om dörrsidorna i.. Var inte rädd o försöka, skulle du råka göra fel så går de oftast o göra om. Annars finns det gott om dörrsidor till dom bilarna på skroterna
![wink](img/smilies/wink.png)
"Den som ingen turbo har, han får åka utan bar"