Jag har följt det här projektet en längre tid! Och jag kan säga att jag tycker om fälgarna dels för att dom är udda och att det inte är "så" många som har dom lycka till i fortsättningen med bilen!
din bil har blivit grymt fet och fälgarna gör sig riktigt fint på denna bilen ;D jag kommer köra på ronal turboförhoppningsvis idag som BTW jag tycker är snäppet vassare än snowflaksen:) hoppas på att få se din golf irl igen, såg den bara lite hastigt i Skövde:P
din bil har blivit grymt fet och fälgarna gör sig riktigt fint på denna bilen ;D jag kommer köra på ronal turboförhoppningsvis idag som BTW jag tycker är snäppet vassare än snowflaksen:) hoppas på att få se din golf irl igen, såg den bara lite hastigt i Skövde:P
Ronal Turbo har varit min drömfälg länge men enda nackdelen är att dom inte är så breda som jag vill så det blev Snowflakes i stället Ska till onsdagsträffen i Göteborg nu ikväll, det är bara att köra dit
Ronal Turbo har varit min drömfälg länge men enda nackdelen är att dom inte är så breda som jag vill så det blev Snowflakes i stället Ska till onsdagsträffen i Göteborg nu ikväll, det är bara att köra dit
fälgarna är på men blev ingen träff idag blev färdig 18:00 så sket i de nsta onsdag kanske;D
fälgarna är på men blev ingen träff idag blev färdig 18:00 så sket i de nsta onsdag kanske;D
Var dåligt med tyskar så vi får åka ett större gäng nästa gång
Var iväg på onsdagträffen i Göteborg och är glad att jag fick med mig hela bilen hem Träffen visade sig vara på en parkering byggd av gamla vägbulor typ haha. Kom dit och skulle köra in i en ruta och blev hängandes så ena framhjulet spann fritt i luften Fick vicka till och gasa så kom jag loss. Sen när jag skulle köra iväg så hände nästan samma sak igen, men hade mer fart så jag skrapade över lite snyggt. Men sånt kan man leva med...
Sen skulle vi köra hemåt och det är en del vägarbeten i Göteborg (som det ALLTID är iofs) och på ett ställe var asfalten "bort-hyvlad" och när hyvlingen tog slut så var det en kant så jag skulle saxa lite snyggt upp. Då körde jag emot hela vänster framhjul mot sidokanten och det skrapade till rejält så jag tänkte att nu har jag svarvar sönder ena fälgen rejält... Svängde av och kikade så fort jag kunde men det hade bara varit på däcket och gnagt lite. TUR att man inte kör lägre profil!! Aldrig varit så glad som nu att jag inte valde 165/50 i stället för 185/45.
Enda felet på den var en defekt växellåda. Gotland körd så hade aldrig gått i salt, nästan helt rostfri... han som köpte den hade en växellåda liggandes men är känd för att inte orka lyfta ett finger... så delar hade det nog funnits.