3494
Sök

Volvo V40 - Soul Fire MAKEOVER

Huvuduppgiften med det hela är att dra om all el som jag dragit själv (under lister osv) och göra det ordentligt. Bilen kommer under hösten och vintern att byggas om en hel del på insidan med en hel del modifikationer på... Visa mer

SOUL FIRE ENTERTAINMENT
352 616 Visningar
Uppdaterades senast 1 augusti 2014
Volkswagen <3
1 133 Inlägg
25 maj 2012
#461
Läst igenom hela projektet nu! Grymt jobb du gör. Gillar idéerna med alla diodrar och LED belysningen! smile

När beräknar du att va klar med bygget? Eller aa, ha den ute på vägarna? smile

Allmänt körd i huvudet

SOUL FIRE ENTERTAINMENT
779 Inlägg
25 maj 2012
Trådstartare
#462
FjonkeeN93 skrev:
Läst igenom hela projektet nu! Grymt jobb du gör. Gillar idéerna med alla diodrar och LED belysningen! smile

När beräknar du att va klar med bygget? Eller aa, ha den ute på vägarna? smile

Tack, Tack big_smile ...kul att du gillar mina tokigheter wink

Har för närvarande faktiskt Vallåkra som mål för premiären, det brukar nästan vara årets avslutning men som sagt så får det nog bli premiär där.
Tänker inte stressa ihjäl mig heller.

Skulle det inte bli klart tills dess får man väl i värsta fall satsa på Elmia nästa år wink


.

Mvh Kenta Edvardsen
Ordförande i NORDISKA X40 KLUBBEN
PROJEKTTRÅDEN: SOUL FIRE - MAKEOVER
SPONSORER: BILRADIOHUSET | HOVA.COM | BILLACKERING.EU

163 Inlägg
27 maj 2012
#463
Ser verkligen riktigt bra ut allt du gör, ska bli verkligt kul att se den i verkligheten, hoppas på vallåkra då men som sagt man ska inte stressa man ska ha kul.


SOUL FIRE ENTERTAINMENT
779 Inlägg
29 maj 2012
Trådstartare
#464
Turbo_ride skrev:
Ser verkligen riktigt bra ut allt du gör, ska bli verkligt kul att se den i verkligheten, hoppas på vallåkra då men som sagt man ska inte stressa man ska ha kul.

Vad kul att du gillar det big_smile

Ja jag vill verkligen bli färdig till Vallåkra och ska allt försöka men som sagt... känner jag att jag inte hinner så kommer jag inte stressa ihjäl mig, man måste må bra också wink

...och det finns ju fler tillfällen att "premiära" på med big_smile



.

Mvh Kenta Edvardsen
Ordförande i NORDISKA X40 KLUBBEN
PROJEKTTRÅDEN: SOUL FIRE - MAKEOVER
SPONSORER: BILRADIOHUSET | HOVA.COM | BILLACKERING.EU

SOUL FIRE ENTERTAINMENT
779 Inlägg
5 juni 2012
Trådstartare
#465
Ingen jättefart på mina updates tyvärr... har inte fått gjort så extremt mycket det senaste men det ska det bli ändring på  wink

...det eviga jobbet med fronten fortsätter men nu känns det faktiskt som att jag börjar få syn på ljuset i änden på tunneln...
...lite, lite finspackling kvar nu bara sen är det dags för en sista vända med slipgrunden.


Idag har jag då slipat och spacklat till det sista som är kvar på fronten... inte varit helt nöjd med jämnheten på mittendelen längst ner... det var lite bökigt att få det jämnt och bra efter att jag delade på alltihop.


http://i166.photobucket.com/albums/u119/premonitioner/SOUL%20FIRE%20-%20MAKEOVER/photo-2012-06-05-00-28-23-186.jpg


....men nu börjar det ta sig.

Har även slitit lite med några små porer som verkligen inte vill fyllas med spacklet  tongue
...nu tröttnade jag och fräste upp det istället och fick lagt i en större mängd med spackel så det bör täcka.


http://i166.photobucket.com/albums/u119/premonitioner/SOUL%20FIRE%20-%20MAKEOVER/photo-2012-06-05-00-29-31-906.jpg


http://i166.photobucket.com/albums/u119/premonitioner/SOUL%20FIRE%20-%20MAKEOVER/photo-2012-06-05-00-30-32-49.jpg


Sen på med ännu ett lager med glasfiber blandat med finspackel.... började sen slipa av det också och tror nog att det kommer räcka med en vända finspackel sen bara  big_smile


http://i166.photobucket.com/albums/u119/premonitioner/SOUL%20FIRE%20-%20MAKEOVER/photo-2012-06-05-00-31-33-766.jpg


http://i166.photobucket.com/albums/u119/premonitioner/SOUL%20FIRE%20-%20MAKEOVER/photo-2012-06-05-00-32-41-711.jpg


Detta var allt för idag.... kommer fortsätta med högre tempo denna veckan nu för jag måste ju bli klar snart  big_smile




.

Mvh Kenta Edvardsen
Ordförande i NORDISKA X40 KLUBBEN
PROJEKTTRÅDEN: SOUL FIRE - MAKEOVER
SPONSORER: BILRADIOHUSET | HOVA.COM | BILLACKERING.EU

10 164 Inlägg
5 juni 2012
#466
Ser fint ut det här big_smile

http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=272072
Projekt tråden om pv 444an med luftfjädring förgasar turbo och plåt breddning mm mm kolla in om ni vill :D

Kniffarn
5 juni 2012
#467
vilket jobb du gör alltså! big_smile

SOUL FIRE ENTERTAINMENT
779 Inlägg
5 juni 2012
Trådstartare
#468
Djo skrev:
Ser fint ut det här big_smile

Tack, Tack big_smile





Kniffarn skrev:
vilket jobb du gör alltså! big_smile

I try, I try wink

Skulle vilja kunna göra/hinna med mer dock... men så är det väl alltid wink





.

Mvh Kenta Edvardsen
Ordförande i NORDISKA X40 KLUBBEN
PROJEKTTRÅDEN: SOUL FIRE - MAKEOVER
SPONSORER: BILRADIOHUSET | HOVA.COM | BILLACKERING.EU

SOUL FIRE ENTERTAINMENT
779 Inlägg
7 juni 2012
Trådstartare
#469
Så, idag har slipandet fortsatt  big_smile

En skapligt skön nationaldag spenderades alltså i garaget....
....fick också lite upplyftande publik medans jag slipade....

http://i166.photobucket.com/albums/u119/premonitioner/SOUL%20FIRE%20-%20MAKEOVER/photo-2012-06-06-22-08-57-957.jpg


http://i166.photobucket.com/albums/u119/premonitioner/SOUL%20FIRE%20-%20MAKEOVER/photo-2012-06-06-23-02-16-922.jpg



Kanske var det publiken.... eller så var det allt slit men nu känner jag mig faktiskt helt nöjd med fronten  big_smile


....så nu är det bara dags för ett sista lager med slipgrund.... så länge inga jättestora skavanker dyker upp så ska den banne mig vara klar nu.
Mindre porer eller märken skiter jag i nu för annars kommer den aldrig bli klar.


http://i166.photobucket.com/albums/u119/premonitioner/SOUL%20FIRE%20-%20MAKEOVER/photo-2012-06-07-01-11-42-371.jpg


http://i166.photobucket.com/albums/u119/premonitioner/SOUL%20FIRE%20-%20MAKEOVER/photo-2012-06-07-01-12-55-754.jpg



Mellan spacklingarna har jag även pysslat lite med dörrsidorna och iaf börjat fräsa upp baffeln för en högtalare....

http://i166.photobucket.com/albums/u119/premonitioner/SOUL%20FIRE%20-%20MAKEOVER/photo-2012-06-07-01-09-00-48.jpg


http://i166.photobucket.com/albums/u119/premonitioner/SOUL%20FIRE%20-%20MAKEOVER/photo-2012-06-07-01-10-17-461.jpg


....också det sista jag gjorde var att slipa av spacklet på ena sidan av bakspoilern och lägga på (den förhoppningsvis) sista vändan spackel på den sidan  wink


http://i166.photobucket.com/albums/u119/premonitioner/SOUL%20FIRE%20-%20MAKEOVER/photo-2012-06-07-01-14-06-110.jpg



OVER AND OUT!!!
....arbetet fortsätter snart igen!




.

Mvh Kenta Edvardsen
Ordförande i NORDISKA X40 KLUBBEN
PROJEKTTRÅDEN: SOUL FIRE - MAKEOVER
SPONSORER: BILRADIOHUSET | HOVA.COM | BILLACKERING.EU

310 Inlägg
7 juni 2012
#470
Fan va seriöst bygge! Blir mer och mer sugen på att göra nått radikalt av "General Lee"!


Yawn...
3 151 Inlägg
7 juni 2012
#471
Grymt, så som grisen skulle ha sagt! Kossorna hade nog en helt annan åsikt, men jag håller med grisen. wink big_smile
Senast redigerat av Mervolic (7 juni 2012)

SOUL FIRE ENTERTAINMENT
779 Inlägg
8 juni 2012
Trådstartare
#472
Absinthe-Racing skrev:
Fan va seriöst bygge! Blir mer och mer sugen på att göra nått radikalt av "General Lee"!

Tackar, Tack! big_smile
...vad kul att du gillar det!
Det är bara att börja skruva isär bilen wink ....var beredd på att det blir alltid mer jobb än man tänkte från början tongue





Mervolic skrev:
Grymt, så som grisen skulle ha sagt! Kossorna hade nog en helt annan åsikt, men jag håller med grisen. wink big_smile

Thanks man!!

Tror nog kossorna mest idiotförklarade allt mitt slipande, hahaha big_smile





.

Mvh Kenta Edvardsen
Ordförande i NORDISKA X40 KLUBBEN
PROJEKTTRÅDEN: SOUL FIRE - MAKEOVER
SPONSORER: BILRADIOHUSET | HOVA.COM | BILLACKERING.EU

310 Inlägg
8 juni 2012
#473
premonitioner skrev:
Absinthe-Racing skrev:
Fan va seriöst bygge! Blir mer och mer sugen på att göra nått radikalt av "General Lee"!

Tackar, Tack! big_smile
...vad kul att du gillar det!
Det är bara att börja skruva isär bilen wink ....var beredd på att det blir alltid mer jobb än man tänkte från början tongue





.

Jag är ju fd billackerare som haft över 50 jänkare. Sålde den sista jag någonsin kommer att äga en Cadillac 1957a limousine för nån månad sedan och fick dessutom chansen att byta bort våran 04s Volvo V40 20t mot en Smart Fortwo från 2008. Min "General Lee" var frånbörjan min slit å släng bil och det var mest på kul jag ska ut första versionens 01 på dörrarna. Det var bara det att när den nyare och dyrare V40n lämnade boet blev det en kromad custom grill och en uppsättning 18 tums ace över till min fula 96a. Det ena gav det andra och det var så jävla kul att hålla på med en bil som en massa fjunläppar med brylkräm och uppvikta jeans klagar på att man inte gjort till äkta Rockabilly vagn som om det vore nått jag ens ville ha. Jag har haft roligare då jag både fixat till och cruisat med V40 än alla jänkare tillsamans. Det är ju det att det man vill ju hela tiden höja ribban och göra mer och mer. EVO scoop kändes plötsligt som något som är viktigare än utemöbler om jag fick bestämma? Att dessutom det visats massa "Fast and Furious" senaste tiden på TV har ju gjort att man fått ett sug efter bilar man kan köra fort med även när man måste svänga. Jag slogs av att plötsligt är inte scenen när den svarta Dodgen går upp på bakhjulen den mest inspirerande. Nu är det andra hästar man är sugen på.


310 Inlägg
9 juni 2012
#474
premonitioner skrev:
Djo skrev:
Jäkla tråkigt att det ska jävlas hoppas det löser sig.

med fronten vad har du grundat med äre för plast eller?

Ja, blev riktigt less på det... men det ska säkert bli bra till slut.
Det bästa är att ta några dagar och göra annat sen ge sig på det igen.

Det är epoxi-grund. Ska funka på plast/glasfiber ja.





SchleX_320 skrev:
candy är väl svindyrt att få lackat hos en lackerare? kanske därför det va svårt tongue
jag har bil nu till nästa vecka så jag kan antingen åka med dig lr åka egen bil smile

Nej det är säkert inte det enklaste att lacka tongue ....men det ska gå att lära sig wink
Problemet är att jag öste på för mycket... man ska lägga måååånga tunna lager för att justera hur mörkt det ska bli. Blandningen är i stort sett som vatten så det var väl därför det blev krångligt.

Men skam den som ger sig... jag ska klara av det!!

Nu har ju avgassystemet rasat på "Blueberry Yum Yum" så måste satsa på att fixa det i början på veckan nu... så om vi siktar på onsdag så får vi höras närmare?



.

Candy är svårt men tricket är att lägga tunna varv i olika riktningar fför varje varv. Typ först ett varv med vågräta rörelser med sprytan, nästa lodräta och vertikala och så vidare. A & O är ju att det transparanta skiktet är jämn tjockt och det har i alla fall jag oftast lyckats bäst med med tunna varv man systimatiskt lagt i fasta riktningar. Minns min första hela Candylackering var på en Saab 900 Turbo som jag la en hem mixad Candy baserad på Sikkens bindemedel till metalic nån tipsade om man skulle blanda 18% brytfärg i. Färgen snoddes från blandnings rummet på AMUs lackskola jag nyss avslutat utbilningen på. En dag i veckan var en überthinnerskada gubbe lärare som hade noll koll vad vi bar ut. Kruxet var att man fick slänga ihop färgen snabbt som fan så ingen lärare med fler hela hjärnceller skulle komma på oss. Självklart skulle ju färgen bli "Röd Candy" som var färgen man storögt läst om från den dagen man som lite snorunge, (ADHD diagnosen kom först vid 41 bast) och utan att kolla i färgrecepten tog jag bara en burk det såg ut att vara rött innehåll i. Att rödmetalic är en vetenskap som oftast slutar i lila nyanser om man chansar vid mixbänken viste man ju inte.

Jag hade fått tipset att skriva upp hur många varv som hamnar på bilen av den transparanta färgen och att ju tunnare blandning desto mindre risk för flamig lack. Jag laddade mer thinner, jävligt mycket thinner, ja så mycket att när jag nådde varv no 100 såg det som skulle vara rödcandy ut som ljus nagelack. Då slutade jag att dra ett streck i väggen varje gång jag nådde slutet av bakluckan. Efter säkert 1500 varv stod i alla fall en Saab 900 Turbo i boxen meed en lilafärg som såg ut att vara vald av Bernt Carlsson innan han flyttade från Jönköping till USA och Pink Lady var det grymmaste man sett. Att den blev lila gjorde inte så mycket när lackerings legenden man läst om under hela sin uppväxt "Ingemar Becker" erbjöd mig jobb efter att ha sett nin Saab. När jag skulle säga upp mig från firman och anta kungen av eldflammors erbjudande höjde chefen min lön och lovade mig muntligt att ta vad jag behövde om jag råkade måla nån bil svart emellanåt så länge det sköttes snyggt. Undra om man valde rätt som stannade?

Som sagt, som nybörjare är tunna metodiska varv ett relativt enkelt sätt att få till det. Jag komm dessutom på efter ett tag att man kunde använda sig av recept på metalic nyanser man gillade och översätta dom till Candy. Orkar inte gå in på det just nu, vete fan om ens nån orkar läsa detta så jag kanske skriver i onödan?


310 Inlägg
9 juni 2012
#475
premonitioner skrev:
Idag har det slipats, spacklats, slipats, spacklats, slipats och spacklats lite till  tongue

Har väl kanske inte de mest upphetsande bilderna att bidra med men får hålla liv i tråden lite  wink


Tidigare hade jag fått lite små sprickor i fronten så det tänkte jag att jag skulle åtgärda...

http://i166.photobucket.com/albums/u119 … gen_01.jpg


...de sprickorna gjorde ju så det sprack hela vägen ut så att säga så klarlacken sprack ju med.
Hur man ska gå tillväga vet jag inte men fräste ur alla sprickorna iaf...

http://i166.photobucket.com/albums/u119 … gen_02.jpg


...sen spacklade jag det med glasfiber & zink spackel-blandning.

Sen blev det mest slipande och när jag lämnade det för dagen såg det ut så här iaf:

http://i166.photobucket.com/albums/u119 … gen_03.jpg

http://i166.photobucket.com/albums/u119 … gen_04.jpg

http://i166.photobucket.com/albums/u119 … gen_05.jpg


Har även fått hem lite smått & gott det senaste...

http://i166.photobucket.com/albums/u119 … /fusez.jpg

http://i166.photobucket.com/albums/u119 … ylertz.jpg

http://i166.photobucket.com/albums/u119 … ringar.jpg


Elbox nummer 2:

http://i166.photobucket.com/albums/u119 … lbox_2.jpg


blir minst 4st såna här i...

http://i166.photobucket.com/albums/u119 … _2_RGB.jpg


____________________



...också ett kul paket till som iofs inte hör hit men kul iaf  big_smile

http://i166.photobucket.com/albums/u119 … o_moto.jpg




.

Är det spacklet som fått små sprickor? Då borde du testa med mjukare och flexiblare spackel. Det ser ju ut som dom där typiska sprickorna som uppstod på billigare Buggy och Cobra karosser (ofta dom med färgad gelcote som marknadsfördes som något man slapp dyra lackerings kostnader med) och dessa äggskals sprickor som jag kallar dom beror i 99 av 100 fall på att gelcotelagren som binder ihop glasfiber lagren är mjukare och flexiblare än topplagren med gelcote som är mycket tunnare och inte står emot stenskott och liknande särsilt bra. Då lagret är hårt som fan men samtidigt jävligt mycket tunnare än det grova lagret av glasfiber och gelcote så måste ju rörelsen från skadan ta vägen nånstans. Då det mjuka lagret sviktar spricker topplagret som ett jävla äggskal och det är ett helvete att fixa till. Speciellt när man slipar rent runt sprickorna (alla sprickor måste slipas bort) och glasfibern laddas med statisk elektricitet innan den flyger in under kläderna som nått muterat satans klipulver och förstör stämningen i garaget. En gång ville ägaren till en AC Cobra i plast ha ett prisförslag på vad jag ville ha för att fixa karossen? Jag frågade vad en ny kaross kostade? Han gick till sin dator och kollade. Runt 30 000 hittade han en vettig för. Då vill jag ha 60 000 sa jag.

Testa flexiblare spackel som kan röra sig. Färgen är ju mycket miljövänligare och fjolligare nu för tiden men på 80 talet då Bilsport var fulla av anonnser från glasfiber rufflare brukade man ta på sig att rädda usel plast (inte allt för sällan motorhuvar från "Connys Car Plast") och då brukade det gå att fuska seriöst och lägga en slipgrund från Glasurit som nästan gick att använda som gamla tiders sprutspacket om man körde den otunnad. Körde man den utan thinner i sprutspackel pistolen med rätt mycket mjukmedel och lät det självtorka i flera dagar kunde man slippa att slipa ut varenda spricka utan att dom återkom. Kan ju finnas nått som funkar lika bra idag?


SOUL FIRE ENTERTAINMENT
779 Inlägg
10 juni 2012
Trådstartare
#476
Absinthe-Racing skrev:
Candy är svårt men tricket är att lägga tunna varv i olika riktningar fför varje varv. Typ först ett varv med vågräta rörelser med sprytan, nästa lodräta och vertikala och så vidare. A & O är ju att det transparanta skiktet är jämn tjockt och det har i alla fall jag oftast lyckats bäst med med tunna varv man systimatiskt lagt i fasta riktningar. Minns min första hela Candylackering var på en Saab 900 Turbo som jag la en hem mixad Candy baserad på Sikkens bindemedel till metalic nån tipsade om man skulle blanda 18% brytfärg i. Färgen snoddes från blandnings rummet på AMUs lackskola jag nyss avslutat utbilningen på. En dag i veckan var en überthinnerskada gubbe lärare som hade noll koll vad vi bar ut. Kruxet var att man fick slänga ihop färgen snabbt som fan så ingen lärare med fler hela hjärnceller skulle komma på oss. Självklart skulle ju färgen bli "Röd Candy" som var färgen man storögt läst om från den dagen man som lite snorunge, (ADHD diagnosen kom först vid 41 bast) och utan att kolla i färgrecepten tog jag bara en burk det såg ut att vara rött innehåll i. Att rödmetalic är en vetenskap som oftast slutar i lila nyanser om man chansar vid mixbänken viste man ju inte.

Jag hade fått tipset att skriva upp hur många varv som hamnar på bilen av den transparanta färgen och att ju tunnare blandning desto mindre risk för flamig lack. Jag laddade mer thinner, jävligt mycket thinner, ja så mycket att när jag nådde varv no 100 såg det som skulle vara rödcandy ut som ljus nagelack. Då slutade jag att dra ett streck i väggen varje gång jag nådde slutet av bakluckan. Efter säkert 1500 varv stod i alla fall en Saab 900 Turbo i boxen meed en lilafärg som såg ut att vara vald av Bernt Carlsson innan han flyttade från Jönköping till USA och Pink Lady var det grymmaste man sett. Att den blev lila gjorde inte så mycket när lackerings legenden man läst om under hela sin uppväxt "Ingemar Becker" erbjöd mig jobb efter att ha sett nin Saab. När jag skulle säga upp mig från firman och anta kungen av eldflammors erbjudande höjde chefen min lön och lovade mig muntligt att ta vad jag behövde om jag råkade måla nån bil svart emellanåt så länge det sköttes snyggt. Undra om man valde rätt som stannade?

Som sagt, som nybörjare är tunna metodiska varv ett relativt enkelt sätt att få till det. Jag komm dessutom på efter ett tag att man kunde använda sig av recept på metalic nyanser man gillade och översätta dom till Candy. Orkar inte gå in på det just nu, vete fan om ens nån orkar läsa detta så jag kanske skriver i onödan?

Galet härliga historier du har big_smile ...kul att du delar med dig!
Har också lyckats forska mig fram till att det är tunna, tunna lager som gäller... dock så har jag inte hört om att skifta riktningen på lagren men det ska testas det med då... TACK för alla tips big_smile





Absinthe-Racing skrev:
Är det spacklet som fått små sprickor? Då borde du testa med mjukare och flexiblare spackel. Det ser ju ut som dom där typiska sprickorna som uppstod på billigare Buggy och Cobra karosser (ofta dom med färgad gelcote som marknadsfördes som något man slapp dyra lackerings kostnader med) och dessa äggskals sprickor som jag kallar dom beror i 99 av 100 fall på att gelcotelagren som binder ihop glasfiber lagren är mjukare och flexiblare än topplagren med gelcote som är mycket tunnare och inte står emot stenskott och liknande särsilt bra. Då lagret är hårt som fan men samtidigt jävligt mycket tunnare än det grova lagret av glasfiber och gelcote så måste ju rörelsen från skadan ta vägen nånstans. Då det mjuka lagret sviktar spricker topplagret som ett jävla äggskal och det är ett helvete att fixa till. Speciellt när man slipar rent runt sprickorna (alla sprickor måste slipas bort) och glasfibern laddas med statisk elektricitet innan den flyger in under kläderna som nått muterat satans klipulver och förstör stämningen i garaget. En gång ville ägaren till en AC Cobra i plast ha ett prisförslag på vad jag ville ha för att fixa karossen? Jag frågade vad en ny kaross kostade? Han gick till sin dator och kollade. Runt 30 000 hittade han en vettig för. Då vill jag ha 60 000 sa jag.

Testa flexiblare spackel som kan röra sig. Färgen är ju mycket miljövänligare och fjolligare nu för tiden men på 80 talet då Bilsport var fulla av anonnser från glasfiber rufflare brukade man ta på sig att rädda usel plast (inte allt för sällan motorhuvar från "Connys Car Plast") och då brukade det gå att fuska seriöst och lägga en slipgrund från Glasurit som nästan gick att använda som gamla tiders sprutspacket om man körde den otunnad. Körde man den utan thinner i sprutspackel pistolen med rätt mycket mjukmedel och lät det självtorka i flera dagar kunde man slippa att slipa ut varenda spricka utan att dom återkom. Kan ju finnas nått som funkar lika bra idag?

Det som spruckit är precis som du säger "gelcoatlagret" ...det som ligger över glasfibret (oftast vitt)
...varför det spruckit vet jag inte men det kan säkert vara som du säger att det är någon dålig blandning eller liknande i materialet.
Det är ju inte den bästa kvalitén på grejerna heller.... (typ någon polsk glasfiberhistoria) wink

Tror nog det kommer funka fint så som jag gjort nu att jag fräser ur hela sprickorna och sen även gör ett hål rakt igenom i varje ände av sprickan så den inte kan fortsätta sen så spacklar jag med glasfiberspackel mixat med något mjukare spackel så man slipper alla porer... funkar kanon big_smile




.

Mvh Kenta Edvardsen
Ordförande i NORDISKA X40 KLUBBEN
PROJEKTTRÅDEN: SOUL FIRE - MAKEOVER
SPONSORER: BILRADIOHUSET | HOVA.COM | BILLACKERING.EU

SOUL FIRE ENTERTAINMENT
779 Inlägg
10 juni 2012
Trådstartare
#477
Helgens arbete än så länge....

Bakspoilern börjar ta form:

http://i166.photobucket.com/albums/u119/premonitioner/SOUL%20FIRE%20-%20MAKEOVER/photo-2012-06-08-23-16-03-628.jpg


http://i166.photobucket.com/albums/u119/premonitioner/SOUL%20FIRE%20-%20MAKEOVER/photo-2012-06-08-23-17-16-380.jpg


http://i166.photobucket.com/albums/u119/premonitioner/SOUL%20FIRE%20-%20MAKEOVER/photo-2012-06-08-23-18-26-394.jpg


....och sen helgens härligaste känsla.....

TAKET ÄR ÄNTLIGEN KLART!!!!


http://i166.photobucket.com/albums/u119/premonitioner/SOUL%20FIRE%20-%20MAKEOVER/photo-2012-06-09-23-07-27-198.jpg


big_smile    big_smile    big_smile    big_smile    big_smile    big_smile





.

Mvh Kenta Edvardsen
Ordförande i NORDISKA X40 KLUBBEN
PROJEKTTRÅDEN: SOUL FIRE - MAKEOVER
SPONSORER: BILRADIOHUSET | HOVA.COM | BILLACKERING.EU

Yawn...
3 151 Inlägg
10 juni 2012
#478
Grattis! Du börjar få lite kramp i lödarmen nu va? Haha. wink

SOUL FIRE ENTERTAINMENT
779 Inlägg
10 juni 2012
Trådstartare
#479
Mervolic skrev:
Grattis! Du börjar få lite kramp i lödarmen nu va? Haha. wink

Tack, Tack big_smile

Nej då.... den tröttnar aldrig tongue
...dock så brukar ju ryggen säga ifrån men då är det bara att pausa lite.




.

Mvh Kenta Edvardsen
Ordförande i NORDISKA X40 KLUBBEN
PROJEKTTRÅDEN: SOUL FIRE - MAKEOVER
SPONSORER: BILRADIOHUSET | HOVA.COM | BILLACKERING.EU

310 Inlägg
10 juni 2012
#480
Appropå min gamla Candylila Saab 900 sysn den i denna film. Blondinen med fransjackan är mig själv i 25 år yngre upplaga!http://youtu.be/gs3heoTMjSQ



Sök