Ingen jättefart på mina updates tyvärr... har inte fått gjort så extremt mycket det senaste men det ska det bli ändring på
...det eviga jobbet med fronten fortsätter men nu känns det faktiskt som att jag börjar få syn på ljuset i änden på tunneln...
...lite, lite finspackling kvar nu bara sen är det dags för en sista vända med slipgrunden.
Idag har jag då slipat och spacklat till det sista som är kvar på fronten... inte varit helt nöjd med jämnheten på mittendelen längst ner... det var lite bökigt att få det jämnt och bra efter att jag delade på alltihop.
....men nu börjar det ta sig.
Har även slitit lite med några små porer som verkligen inte vill fyllas med spacklet
...nu tröttnade jag och fräste upp det istället och fick lagt i en större mängd med spackel så det bör täcka.
Sen på med ännu ett lager med glasfiber blandat med finspackel.... började sen slipa av det också och tror nog att det kommer räcka med en vända finspackel sen bara
Detta var allt för idag.... kommer fortsätta med högre tempo denna veckan nu för jag måste ju bli klar snart
.