2812
Sök

Saab9-3 stereo/baslåda

24 Inlägg
9 oktober 2011
Trådstartare
Tjenare, Ska e.v byta bil med morsan och ta hennes Saab9-3 Polar Edition 2.0T 02-a.

Undrar lite till att börja med hur svårt är de att plocka ur originalstereon ur en saab och hur går man tillväga? Den är ju bra mkt större än den lilla stereon jag ska sätta in, och var kan man få tag på något att sätta "Under/över" där jag sätter min lilla stereo... vill inte ha ett hål rätt in bara ;o

Sen en annan fråga, om man nu får skriva de, hittade inget om de i regler...

Någon i göteborgsområdet som kan tänka sig koppla baslåda/slutsteg o dra kablar för en 1000kr lr något?
Detta gäller efter den 25e... Hör av er på medelande angående detta!

mvh

337 Inlägg
9 oktober 2011
är väl 1,5 DIN på 9-3ans stereo orginal om jag inte minns fel, då lättast är väl bara å göra en täckplåt av något slag å sätta över/under stereon. åk upp 16 mil så gör ja de för en 500-ing wink

3 liters diesel, mumma!

24 Inlägg
9 oktober 2011
Trådstartare
16 mil från gbg? wink  jag löser de big_smile, kmr den 25e! haha, nä, men helgen är väl den 27e?

337 Inlägg
9 oktober 2011
28de är på fredagen smile å ja är ledig den helgen så smile

3 liters diesel, mumma!

6 558 Inlägg
9 oktober 2011
Rwd skrev:
är väl 1,5 DIN på 9-3ans stereo orginal om jag inte minns fel, då lättast är väl bara å göra en täckplåt av något slag å sätta över/under stereon. åk upp 16 mil så gör ja de för en 500-ing wink

ja va jue billigt lr inte  ,,, saab tar 200kr  för facket  ...så äre bara att stoppa i vilken enkel din stereo som helst  + så får man jue ett prylfack å smile

www.avd.se hollywood energetic eXcursion u-Dimension

337 Inlägg
9 oktober 2011
racer-putte skrev:
Rwd skrev:

ja va jue billigt lr inte  ,,, saab tar 200kr  för facket  ...så äre bara att stoppa i vilken enkel din stereo som helst  + så får man jue ett prylfack å smile

finns de ½DIN fack?
dessutom mena ja inkopplingen av allt smile inte å tillverka ett fack/cover ovanför stereon smile

Edit: läste lite för snabbt wink det är upp till TS om han vill göra det eller inte, finns säkert en massa folk som gör de för en hundring eller minde smile men då är det upp till honom å leta upp denna person be honom att göra de smile

Tänker ju inte tvinga honom att åka 16 mil för att jag ska koppla de, skulle ju kunna göra nått roligare en helgdag( t ex dra i sig en 70a å bara vara odräglig) tongue
Senast redigerat av Rwd (9 oktober 2011)

3 liters diesel, mumma!

24 Inlägg
9 oktober 2011
Trådstartare
Nänä inte dra i sig nå sprit nu! Nu ska vi hjälpa små odugligar till ungar som slirar koppling och leker tuffa med framhjulsdrivet. smile

Sök