Hej! Har en Dodge Dart-68 och som ni vet så är inte jänkarna bäst på väghållning! Är det någon som hållt på med något sådant? För att få en förbättring?
gjorde bara en snabb sökning lär finnas mer om man kollar runt det är meningslöst att försöka hitta saker i sverige det kommer säkert att kosta det dubbla mot usa även inkl frakt och tull
Satser med stadiga krängninghämmare brukar göra mycket på äldre bilar så det borde bli ett givet köp (tex som Growes 2:a länk ). Men då menar jag bara allmänt, har inte ens kört någon rambyggd personbil
Satser med stadiga krängninghämmare brukar göra mycket på äldre bilar så det borde bli ett givet köp (tex som Growes 2:a länk ). Men då menar jag bara allmänt, har inte ens kört någon rambyggd personbil
inte alltid grova krängare ger posetiv inverkan heller
men en gammal jänk är allt slappt som f-n och känns som en eka i fullstorm mitt i atlanten
så det är nog läge att kolla över allt som har med väghållning att göra
finns garanterat bättre sidor än den jag hittade tog det första som jag såg som hade delar
inte alltid grova krängare ger posetiv inverkan heller